PROBLEM SA GREJAČIMA (SKODA OCTAVIA 1,9 TDI)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Master Mija
    CBC Početnik
    • 28.07.2008
    • 9
    • Beograd

    PROBLEM SA GREJAČIMA (SKODA OCTAVIA 1,9 TDI)

    Imam Skodu Octaviu 1,9 TDI 90KS.
    Konstantno mi tesko pali kad je hladna a lampica od grejaca zasija
    dve sekunde i ugasi sei kad je hladam i kad je zagrejan. Promenio sam grejaci i uspostavilo se da su bili ispravni.
    Da li neko moze da mi pomogne ako je se suretao sa ovakvim problemom.
  • dieselman
    CBC Senator XXL
    • 14.11.2005
    • 833
    • tt

    #2
    ..otkaci senzor temperature rasladne tecnosti...ako lepo upali,razmisljaj o otvatranju motora...

    Comment

    • TECA
      CBC Senator XXL
      • 14.10.2007
      • 2355
      • Oz

      #3
      ove dve sekunde ,bio ladan ili vruc mi nisu jasne.Pogledao bih ti ja tu pretpaljenje

      Comment

      • Master Mija
        CBC Početnik
        • 28.07.2008
        • 9
        • Beograd

        #4
        OK. GDE SE NALAZI TAJ SENZOR TEMPERATURE?
        I JA SAM ODMAH POMISLIO DA JE U PITANJU KOMPRESIJA,
        DANAS IDEM KOD DRUGARA DA IZMERIMO. UJUTRU KAD ZAVERGLAM TREBA MI OKO 10 SEKUNDI DA UPALI I ONDA SE POJAVI PLAVO BELI DIM.

        Comment

        • Master Mija
          CBC Početnik
          • 28.07.2008
          • 9
          • Beograd

          #5
          Proverio sam kompresiju sve je ok. ali mi i dalje pravi problem prvo paljenje
          grejaci iz nekog razloga nerade ili nedobijaju struju.
          Da li neko zna sta je problem?

          Comment

          • Al79
            CBC Član
            • 21.02.2007
            • 33
            • Beograd

            #6
            Termodavač?
            Imao sam isti problem na Octaviji 1.9, samo sa 110ks...
            Someday we'll be dead and none of this will matter...

            Comment

            • Master Mija
              CBC Početnik
              • 28.07.2008
              • 9
              • Beograd

              #7
              Da li postoji neki nacin da ispitam da li je kvar do termodavaca?

              Comment

              • Al79
                CBC Član
                • 21.02.2007
                • 33
                • Beograd

                #8
                To ti je stvarno najbolje da uradiš kod majstora, iz mnogo razloga.
                Mene je identičan problem mučio i zbog dužeg verglanja oslabio mi je i anlaser (čuo se karakteristično khhhhh nakon pokretanja motora), akumulator je brzo stradao, a o štetnosti takvog "hladnog starta" po sam motor i katalizator neću ni da govorim. Sve u svemu treba što pre popraviti.
                Moj motor, a mislim i tvoj, jer su u suštini isti, ima tri ili četiri davača, ne mogu tačno da se setim koji je za šta. Jedan od njih, koji je meni otišao, se nalazi sa donje strane motora i prilikom menjanja iscuri dosta rashladne tečnosti, pa sam iskoristio priliku da istu i promenim. Posle ovoga, auto je normalno palio. Deo sam kupio u Škodi na NBG i mislim da je bio oko 15ak evra+rashladna i destilovana.
                Someday we'll be dead and none of this will matter...

                Comment

                • Master Mija
                  CBC Početnik
                  • 28.07.2008
                  • 9
                  • Beograd

                  #9
                  Da li je to termodavac sa donje desne strane kad otvoris haubu prema hladnjaku (sa 4 pina) koji salje informaciju za skazaljku temperature na instrument tabli.

                  Comment

                  • TECA
                    CBC Senator XXL
                    • 14.10.2007
                    • 2355
                    • Oz

                    #10
                    To je taj!

                    Comment

                    • Master Mija
                      CBC Početnik
                      • 28.07.2008
                      • 9
                      • Beograd

                      #11
                      Sta tu moze da bude kvar skazaljka mi ispravno pokazuje temperaturu vode?

                      Comment

                      • TECA
                        CBC Senator XXL
                        • 14.10.2007
                        • 2355
                        • Oz

                        #12
                        Dva pina su za skalu a dva za ECU,pa jedan drugog kontrolisu.Kad skines taj dzek i das kontakt trebas dobiti struju na grejacima,ako je nema vidi osigurac,rele...

                        Comment

                        • Master Mija
                          CBC Početnik
                          • 28.07.2008
                          • 9
                          • Beograd

                          #13
                          OK Hvala sad mi je jasno!!!!!

                          Comment

                          Working...
                          X