"MALI" dizel

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dieselman
    CBC Senator XXL
    • 14.11.2005
    • 833
    • tt

    #16
    Originally posted by RS-4
    U tvom slucaju CR su Punto, Corsa i 206-tica a pumpa je Reno, radi se o novijem sistemu ubrizgavanja i paljenja kod dizela.
    ...da ne bude da zakeram,ali po cemu Reno 1.5dci nije CR?...nego je pumpa?

    Comment

    • overspeed
      CBC Senator XXL
      • 24.05.2005
      • 2779
      • Kosovska Mitrovica

      #17
      +1
      http://www.bmw.tv

      Comment

      • prolupator
        CBC Senator XXL
        • 02.09.2005
        • 3968
        • Zemun

        #18
        CR je ...
        OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

        prolupator.mojblog.rs

        Comment

        • RS-4
          CBC Veteran
          • 29.04.2008
          • 162
          • Norway

          #19
          PUMPA... hmmm, cudno se nekako pise taj COMMON RAIL?!

          Sorry, greska, mikslim bio je pumpa dok nije porastao i postao CR!

          Pozdrav

          P.S. glasam za Corsu 1.3

          Comment

          • milanlaki
            CBC Član
            • 28.01.2008
            • 48
            • zemun

            #20
            Iskreno poceo sam da razmisljam sad i o benzincima. U kakvoj sam sad dilemi???
            Overspeed bas si izvukao dobre ponude, posebno Stilo i Xsara. Koliko god sam gledao oglase jos nisam naleteo na Stila sa ovakvom cenom, retko se ovi 1.6 nalaze ispod 6000Eur. Ima ali 2001 god.
            E sad opet moram da pitam, kako su se pokazali ovi motori 1.6 16V Fiat, i 1.4 Xsara. Jos sam od par ljudi cuo da su manje zahtevni (citaj jeftiniji) za odrzavanje od novijih dizelasa...???...

            Comment

            • bax76
              CBC Senator XXL
              • 07.11.2006
              • 605
              • BG

              #21
              Znam da je redovan servis u Delti dosta skuplji za JTD,nego za njihovog benzinca, imas to i na njihovom sajtu.

              - Cena redovnog servisa po modelima iznosi:
              Grande Punto modeli 1.2 i 1.4 - 8.300,00 dinara
              Grande Punto model 1.3 MJET - 13.560,00 dinara


              Naravno u svojoj reziji je to znatno jeftinije.
              1.6 16V je dobar motor. Od Fiat benzinaca promasaj je 1.4 12v motor, takodje i 1.8 16v ima nekih konstrukcijskih problema.

              Sto se tice 1.4 TU motora, imam ga u Peugeotu, i to je takodje provereno dobra masina, Esso ulje, i filteri te izadju oko 2500 din. Trosi 7-8 litara plina na otvorenom, grad 10 litara.

              Comment

              • overspeed
                CBC Senator XXL
                • 24.05.2005
                • 2779
                • Kosovska Mitrovica

                #22
                Originally posted by milanlaki
                E sad opet moram da pitam, kako su se pokazali ovi motori 1.6 16V Fiat, i 1.4 Xsara.
                Za Fiat si dobio odgovor, da dodam samo za Xsaru...

                Ovaj konkretan motor je recimo dovoljan za njenu karoseriju, nishta preko toga. Mozhda bi bilo bolje da je u pitanju 1,6 jer razlike u potroshnji praktichno i nema, a opet je motor potentniji, 1,4 se mora dobro zavrteti da povuche. Medjutim, reche da ti auto treba uglavnom za gradsku vozhnju i bitna je potroshnja, pa za te uslove Xsara sa ovim motorom i nije losh izbor, chak shta vishe
                Motor sam po sebi ne treba da te brine, josh kako rekoh, ako se potvrdi (na dijagnostici i dtandardnoj kontroli) da je ovo prava kilometrazha, budi bez brige. Generalno su ovi benzinci imali malo problema, jedan su od boljih elemenata na automobilu. Ono na shta bi morao da obratish pazhnju je stanje veshanja, jer su popravke istog poprilichno neprijatne po dzep. Medjutim sve se to da proveriti, pa ako bude upozorenja na probleme (a ne bi trebalo da ih bude ako je ova kilometrazha tachna) onda bi mozhda bilo bolje zaboraviti na ovaj auto. Prvi znak da auto ima problema sa veshanjem se mozhe videti iz chucheceg polozhaja Ako su gume neravnomerno "pojedene" onda je to prvi znak da postoji problem...
                Druga stvar koja mozhe biti problematichna kod Xsare je elektronika, pa sve shto se ne pokrece ruchno valja dobro proveriti i testirati. Problemi sa elektronikom i kompleksnim Multiplex sistemom "ozhichenja" su bili uchestali na ovom modelu, tako da i to treba imati na umu pri eventualnoj proveri/testiranju auta.

                Originally posted by milanlaki
                Jos sam od par ljudi cuo da su manje zahtevni (citaj jeftiniji) za odrzavanje od novijih dizelasa...???...
                Neuporedivo... Cene odrazhavanja benzinaca i common rail motora su drastichno razlichite, u korist benzinaca, naravno. I nije samo odrzhavanje u pitanju, nego i popravke i intervencije, a neshta uvek mozhe da krene naopako... U svakom sluchaju zhivot ce ti biti mnogo lakshi bez turbine, interkulera, EGR ventila, pumpe visokog pritiska, dizni koje rade na par 'iljada bara i slichnih zahebancija koji su sastavni deo modernih diesel motora...
                http://www.bmw.tv

                Comment

                • milanlaki
                  CBC Član
                  • 28.01.2008
                  • 48
                  • zemun

                  #23
                  Overspeed zvao sam za ovog Stila sto si mi predlozio i prodat je istog dana kad je stavljen u oglas.



                  takodje je covek imao i Punta 2005 1.3 MJ za isto 5500Eur i on je otisao istog dana.
                  Mada kaze da mu stizu novi pa cu mozda otici da pogledam -ako i oni ne odu pre nogo sto ja stignem do njega

                  Comment

                  • Tech
                    CBC Senator XXL
                    • 13.01.2008
                    • 384
                    • Novi Sad

                    #24
                    Fiat-ov 1.3 multijet je odlican motor sto se pokazalo u praksi.Fabrika je testiranjem dobila da moze da "trci" bez ikakvih problema 500 000 km.Nakon toga su ga namerno oslabili i skratili radni vek na oko 250 000 km sa objasnjenjem sta ce motor koji prelazi min. 500 000 u malom autu kao sto je Panda(u koju se takodje ugradjuje) i u Puntu.Sve vece intervencije na njemu su jako,jako skupe jer u principu i nisu predvidjene,doduse i ne kvari se dok mu ne istekne "vek trajanja",cak i u slucaju da iz nekog razloga (iako ima lanac umesto zubcastog kaisa) klip "stigne" ventile verovatno nece doci do ostecenja(krivljenja) istih.Nisam verovao fabric. dokumentaciji gde se to i kaze dok se nisam i licno uverio u dva slucaja.Medjutim ona vozila koja stizu do nas su vecinom sa VELIKOM kilometrazom.Prica je drugacija sa 1.9 JTD motorima.
                    Sa druge strane 1.6 16v je provereno ekstra motor.Pouzdan,izdrzljiv,dosta snage,odrzavanje je relat. jeftino.Po meni to je dosta bolja varijanta.
                    Obidji 1.9 DS motore u Puntima,imaju kroz praksu upoznate mane.

                    Comment

                    • Tech
                      CBC Senator XXL
                      • 13.01.2008
                      • 384
                      • Novi Sad

                      #25
                      Mane modela Stilo su cesti problemi na el.instalaciji air-bag-a koji se rel. lako otlanjaju i problemi na davacu tezine u suvoz. sedistu.Na novijim godistima je ovo drugo otklonjeno.
                      Mana motora 1.6 16v u Stilu su COP bobine(bobina po cilindru) ali taj problem te ceka i kod drugih proizvodjaca kola.
                      Mislim da je Stilo 1.6 dobra kombinacija.

                      Comment

                      Working...
                      X