Problem sa Comprexom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • igorpl
    CBC Početnik
    • 05.08.2008
    • 5
    • Semska Mitrovica

    Problem sa Comprexom

    Imam jako veliki problem sa mazdom 626 1998 cc comprex diesel 55 kw
    Naime kada krecem i kada naglo dodajem gas ispusta poprilicno mnogo crnog dima verovatno od nesagorele nafte. Uradjena je generalna motora i motor je ok ne trosi ulje i vuce solidno mada bi vukao jos bolje da se resi problem sa tim kompresorom. Predpostavljam da je to u pitanju. Od kompresora do interkulera negde kod filtera za vazduh postoji nekkakav ventil koji ima neku klapnu na sebi. Klapana se brzo isprlja od cadji pa jako tesko otvara pa sam je ja skinuo ali sada imam problem kada krecem moram da dodam veci gas jer sa malim gasom zagusi se motor od dima i nece da povuce sve dok ne protera sav taj dim a onda na auspuh izadje dima kao na odzak kada je spaljen djenkla u maratoncima ako se neko seca scene. ovo mi se nije desavalo ranije.
    Jednom prilikom sa skinuo taj kompresor i nisam mogao da se cudom nacudim sta su zuti izmislili. Ono treba videti jer ne postoji ni na jednom jedinom modelu automobila predpostavljam samo na tim komprex dizelima.
    Mesa izduvne gasove, ima nekakve komoe kojie su povezane kanalima i iusisne i izduvne i sve sto moze da se pokvari jeste dva lezaja koja drze osovinu. Mene zanima sledece.
    Da li moze da se nabudzi turbina klasicna kao kod ostalih turbo diesela ili nekakav kompresor normalnije izvedbe. Jer ovo ko nije skinuo i rastavio ne moze ni da pomisli kako je napravljeno. Inace potrosnja mi je tu negde oko fabricke vrednosti samo me nervira sto dimi kao kamion!
    NEED HELP
  • Golub.BG
    CBC Veteran
    • 04.02.2007
    • 103
    • Beograd

    #2
    Aj ja da pokusam da ti odgovorim mada se nisam susretao (rasturao) sa ovim ranije tako da pricam cisto po logici.

    Zanima me kako ti je povezan comprex na motor, jel dobija pogon preko kaisa?

    Ako kazes da se brzo prlja ta klapna izmedju u**** i comprex-a to znaci da pusta vise izduvnih gasova u usis a to regulise vetil. Uloga tog ventila jeste bas ta da u leru i prilikom paljenja motora iskljuci usis vazduha iz comprex-a i da motor u****va vazduh prirodnim putem. Posto je comprex-ima problematicna regulacija odnosa izduvnih gasova i cistog vazduha posebno pri paljenju i leru tj. malim obrtajima.
    Mislim da bi tvom comprex-u jedno temeljno ciscenje pomoglo.

    Takodje bi trebao rotor u comprex-u da ti je keramicki tako da nema sta mnogo tu da propadne sem lezajeva. A posto kazes da si radio generalnu motora verujem da je pun naslaga ulja i cadji.

    Pokusaj da iskljucis, tj. da pustis da motor sam vuce vazduh, jednostavno skini crevo sa interkulera , bas me zanima kako ce se ponasati.

    Sto se tice budzenja turbine naravno sve moze da se uradi...


    Nisi jedini sa tim problemom zaprasivanja komaraca

    [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-sBgEQ0PS7M[/youtube]

    Pozdrav.

    Comment

    • igorpl
      CBC Početnik
      • 05.08.2008
      • 5
      • Semska Mitrovica

      #3
      Voleo bi da neko bar otvori taj kompresor pa da vidi sta su u stanju mali zuti da smisle. Ukratko sem ti lezajeva i nema sta da ode. taj kompresor ima na jednoj strani i usis i izduv tj usis ide sa filtera za vazduh sto je i logicno a izduv ide na interkuler preko tog ventila sa klapnom. Ujedno ventil sa klapnom je povezan sa filterom za vazduh tako da je ono sto si rekao ispravno. tj sa malim gasom i na leru vuce veci deo vazduha sa filtera mada jedan deo vazduha koji ide iz kompresora ipoak prodje jer klapna ne zatvara potpuno hermeticki. Usis i izduv u kompresoru su medjusobno povezani kanalima tako da izgleda dalko nelogicno to sto su napravili. Vazduh sa u**** prolazi kroz valjak od keramike koji ima spiralno namestene kanale i ide do dela gde se mesa sa izduvnim gasovima koji po meni sluze da prave nekakava podpritisak da bi se vazduh samo vratio kroz isti keramcki valjak nazad u izduv kompresora.
      Osim toga u samomom kompresoru postoji i vazdusni klip koji otvara neku malu klapnu na kanalima gde se mesaju izduvni gasovi zasto je to tako pojma nemam.
      Prosli put kada sam ga otvorio to je bilo pre generalne iz njega sam izvadio poprilicnu kolicini cadji i prljavstine ali je sve to stajalo u tom keramickom valjku i nnije gusilo nikakve kanale kuda prolazi vazduh.
      Sve u svemu sta sam napisao samo ja mogu da skontam a ostali ce skontati kada im jednom dune da otvore gore pomenuti kompresor.[/img]

      Comment

      • igorpl
        CBC Početnik
        • 05.08.2008
        • 5
        • Semska Mitrovica

        #4
        I da jos nesto. Da li neko moze da mi objasni zasto motor od 2000 kubika turbo dizel ima samo 75 konja? To je ta mazda na snimku.
        Ispod haube motor izgleda kao da ce da poleti i da ima najmanje 200 konja a ono corak. Sto se tice udobnosti i potrosnje ok tu je sve na svom mestu ali sto se tice brzine i ubrzanja tu sve kocke padaju u vodu.
        Mada izgleda kao trkacki auto ona je samo malo brza od zastave.
        Max speed joj je 160 mada moja nece preko 140 bas zbog turbine.
        Kada jos se skine kompresor tj crevo sa interkulera cuje se kao mlazni avion a ide kao fica i jos vise dimi. I jos nesto prema specifikacijama turbina baca pritisak od 0.85 bara pa naka mi neko kaze koliko je to i kako se krecu ostali pritisci okd ostalih turbina. Pogon kompresora je preko kaisa.

        Comment

        • X9
          CBC Senator XXL
          • 28.06.2005
          • 3179
          • Wien-Sabac
          • RX-8 i X-9

          #5
          ne bih da te razocharam ali svaka automobilska kuca ima svojih promasaja....Comprex je mazdin promasaj,i realno najlosiji motor koji je ona ikada napravila...koga god da sam znao sa tim motorom svi su imali problema...jednostavno veoma los dizajn motora.ako mozes prodaji kupuj nesto drugo ne vredi mnogo ulagati u njega
          pogotovo sto sam sada video da imas noviji model i to ono godiste kada su pokusali da prevazidju probleme sa glavom motora..jednostavno je taj model se brzo pojavio i brzo nestao...razmisli o tome...
          "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

          No ROTOR no MOTOR...

          Comment

          • igorpl
            CBC Početnik
            • 05.08.2008
            • 5
            • Semska Mitrovica

            #6
            i da jos nesto dodam kada dimi onda dimi cist crn dim sto je znak nepotpunog sagorevanja koliko ja mislim tj nema dovoljno vazduha

            Comment

            • igorpl
              CBC Početnik
              • 05.08.2008
              • 5
              • Semska Mitrovica

              #7
              To je model iz 96 godine tj jos jenu godinu su je pravili pa je izbacena mazda sa ditd motorom.
              Zanima me da li je moguce ubaciti motor od novije mazde? A ja bih rekao da je najveci promasaj bas taj kompresor inace da je reseno sa obicnom turbinom ja mislim da bi motor trebao da ima bar jedno 100-130 konja i to bi onda bila pesma za ovakav auto.
              Od opremem imam servo, podesivi volan po visini, elektro podizace, elktro podesive retrovizore, elektricni siber, centralnu i alarm i kada bi je prodavao koliko bih mogao da dobijem za nju?
              Motor je posle generalne presao 6000 km Inace je limarija u odlicnom stanju kao i sve ostalo na njoj.

              Ne bih se bas slozio sa tobom da se brzo pojavio i brzo nstao pravljene su ove mazde od 92-97 godine

              Comment

              Working...
              X