Uporedjujući sa drugim Stilom, video sam da moj primetno slabije vuče na nižim brojevima obrtaja. EGR očišćen, filteri redovno menjani, protokomer nedavno zamenjen novim, nema falširanja vazduha, turbina ne provlači ulje...
Kada broj obrtaja dodje do 3000 i preko onda naglo počinje da vuče, dok na ovom drugom Stilu, ubrzanje je primetno već od 1500 obrtaja.
Inače, moj Stilo ima uradjen chip tuning (RedDot Racing), ali se isto ponaša i kada vratim originalni flash. Sve je do nedavno radilo normalno.
Merenjem na dijagnostici u vožnji, sledeći parametri su isti kao na drugom Stilu:
Šta može biti razlog? Nije valjda opet protokomer (MAF)?
Kada broj obrtaja dodje do 3000 i preko onda naglo počinje da vuče, dok na ovom drugom Stilu, ubrzanje je primetno već od 1500 obrtaja.
Inače, moj Stilo ima uradjen chip tuning (RedDot Racing), ali se isto ponaša i kada vratim originalni flash. Sve je do nedavno radilo normalno.
Merenjem na dijagnostici u vožnji, sledeći parametri su isti kao na drugom Stilu:
- - Overboost pressure measured
- Target overboost
- Target air mass
- Pressure adj. openning
- Diesel pressure measured
Šta može biti razlog? Nije valjda opet protokomer (MAF)?
Comment