Mene jednom zaustavise i oterase na vanredni tehnicki pregled odmah iznad Trosarine na Banjici. Bio sam kamionom, ...najjaci tehnicki koji sam doziveo i na kraju posto mi samo rucna nije hvatala kako treba testirase mi kamion na izduvne gasove. Ista stvar, gurnu sondu u auspuh i gas do daske i tako nekoliko puta. Naravno to je bila druga stavka u listi i usledilo je skidanje tablica.
Chishcenje predkomore, jeftiniji nachin
Collapse
X
-
Stare boljke dizela, lek se zove VODA.
Uzmes jedno 1/2 l vode u flashu za prskanje cveca, ona plasticna sa spray pumpicom, otvoris usis i stavis motor na oko 3000 rpm.
Polako prskas u usis vodu dok neistera uz neverovatno pucanje svu chadj iz motora.
Kad proteras to 1/2L vode kroz motor, cist je i spreman za novo mucenje.
Paznja, nemojte imati auspuh usmeren prema nicemu sto bi morali da perete od chadji na jedno 10m iza!!!Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
-
-
Lek je zamena dizni i stelovanje pumpi pod uslovom da je motor dobar jer je problem u smesi koja nije kakva treba, i kao losa ne sagori dobro nego se napravi dim.
A to sa vodom bojim se da bi neke glave popucale samo tako, jeli to isprobano na vise vozila?
Comment
-
-
Pa.. od unazad od 1900 i neke
Da jasno da razlog chadji mora da se otkloni ali ciscenje predkomore, najbolji nacin za "sitnu lovu "
Neboj se nepuca glava tek tako
Nisam rekao da uzmes crevo za zalivanje baste , bec da prskas maglu
H2O , Praskavi gas i kiseonikDodje ti kao pranje sa parom
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Ma to ne vazi za tvoj motor, oni su novije generacije i trebas se strogo pridrzavati onih uputstava sa bastenskimTo date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
E da, da li to vazi i za turbo dizele? A sta se time dobija na benzincu? Procitao sam da moze da se radi, ali sa mnogo manje vode.
Sta ako neka veca kapljica opali turbinu? Negde na netu sam procitao da moze da osteti turbinu. Kao desavalo se ljudima koji sami prave sistem za ubrizgavanje vode pa uleti neka krupna kapljica
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Comment
-
-
cak i u AutoData pise da se testira na max. rpm u intervalu od x sec (x=zavisnosti koja su kola u pitanju)
sve je definisano standardima i procedurom merenja i sprovodi se odavno, bar 20tak godina.
jedino pri rezimu max obrtaja funkcionise limiter kolicine goriva u regleru (bilo mehanickom bilo elektronskom) i tada je maximalno problematicno podrucje za sagorevanje u kome se obicno osiromasuje smesa doregulacijom kolicine dizela za ubrizgavanje.
takodje, motor mora da bude potpuno zagrejan pri tom testu na radnu temperaturu a to posebno vazi za ulje.
i kod nas je propisan takav test kao obavezna na tehnickom pregledu, drugo je pitanje koliko se sprovodi.
VWovi motori nisu bas 'jaki' na podrucju ekologije usled PD sistema koji pregrubo vrsi doziranje goriva, nema finiju regulaciju a svajcarci su i inace posebno osetljivi na pitanja ekologije vec decenijama.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Originally posted by Uros PiperskiE da, da li to vazi i za turbo dizele? A sta se time dobija na benzincu? Procitao sam da moze da se radi, ali sa mnogo manje vode.
...i mene zanima koliko se tu dobija na benzinskim motorima...
Comment
-
-
2Wiz:
skinuo filter, amm... posadio caleta na vozacko mesto, rekao mu da stisne gas (prvo da izbaci iz brzine posto sam ja bio ispred kola....on nije hteo) na 3000 i tu da drzi i ne pusta ni za sta!!! a ja uzeo prskalicu (cini mi se da je bila neka od tecnosti za pranje stakala...(posle malo duzeg razmisljanja )a da "Pompa") i poceo da prskam...na pocetku lagano (jednom po sec) i tamo nekih par min...a ono nista...pa sam ubrzao...(na 3-4 puta u sekundu) ono nista...NISAM DIREKTNO PRSKAO U USIS!!! onda sam i zacepio malo usisnu granu rukom da lakse povuce kaplice( VODENU PRASINU ) i nista...i tu mi je nestalo vode (0.5l)...
OVO STO STE PROCITALI NE PROBATI KOD KUCE, I AKO BUDETE TVRDOGLAVI NE SNOSIMO ODGOVORNOST!!!!Injection is good,but I'd rather be blown!
Comment
-
-
Pricam sa jednim kolegom diselasem i on mi rece da ovi novi HDi diseli imaju senzor na usisnoj grani, i da u slucaju ulaska vode, tj kapljica vode, kompjuter obara obrtaje na ler. Desilo mu se par puta da je prosao vecom brzinom kroz neke bare i usledilo je totalno usporavanje. Znaci motor ne reaguje na gas, i tako par minuta valjda dok se sa senzora ne izduva voda, i posle toga normalo primi gas i vozi dalje.
Po toj logici ako je vec fabrika na taj nacin zastitila motor, znaci da to nije bas zdravo za njega. Mozda i zato sto je u pitanju HDi, a on doduse jeste specifican i osetljiviji.
Tako da oprezno s tom vodom, znaci malo po malo.
Kako kaze Boost, to je za one starije i masivnije disele koji gutaju sta god im sipas.
Comment
-
Comment