ponasanje i posledice po dizel motor na visokim obrtajima

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nikaragva
    CBC Senator XXL
    • 03.06.2008
    • 521
    • B. Palanka
    • Opel Astra h 1.9CDTI 16V

    #16
    Pa, otprilike sat i po sam isao po auto putu od rampe do rampe.
    Nema krivina samo pravo. Naravno da sam nekad i usporavao, ali ne ispod 160-170, tako da samo "skoro" svo vreme vozio koliko je moglo ...
    To da ga ostavim da radi na leru par minuta posle duze voznje, je zbog turbine?

    Comment

    • prolupator
      CBC Senator XXL
      • 02.09.2005
      • 3968
      • Zemun

      #17
      Da, 1-2 minuta najvise.
      OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

      prolupator.mojblog.rs

      Comment

      • Eon
        Moderator
        • 10.03.2005
        • 4225
        • Beograd-NBG-44
        • Superb 2.0 4x4 DSG

        #18
        Mnogo je taj motor vrteti toliko. Ja sam 2x u zivotu sa Vectrom po cajgeru dosao do 195 i to je trajalo po par minuta. Definitivno sam siguran da ne prija tim motorima tako nesto.
        Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
        Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

        Comment

        • ToNcA
          CBC Senator XXL
          • 31.01.2006
          • 868
          • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
          • Mazda 6 2.0d

          #19
          Re: eee

          Originally posted by TaBaKer
          Gde nadjoste loz ulje kako li ti samo izracuna da si ga sat ipo vozio na 190kmh, malo relativno, no dobro.
          [/quote]

          Gde nadje toliki auto-put? To bi znacilo da si presao cca 270km, bojim se da toliko parce auto-puta Srbija nema.

          Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

          Comment

          • nikaragva
            CBC Senator XXL
            • 03.06.2008
            • 521
            • B. Palanka
            • Opel Astra h 1.9CDTI 16V

            #20
            Ko je rekao da sam vozio po Srbiji?
            Zar po ijednom nasem putu neko sme toliko brzo da ide.

            Edit: dobro ako cemo da budemo malo precizniji, ima ~155km, autoput BG-ZG, naravno hrvatski deo, i nisam isao sat i po, to je kada se uracuna granica i naplatna rampa, sama voznja je trajala mozda sat vremena. Posto sam pogledao na sat kada sam video auto put, kod okucana, prisao naplatnoj rampi, usao na auto put, vozio se, dosao do naplatne rampe, izasao odatle, produzio do granice HR, pa do granice SER, i pogledao na sat, i video da sam se vozio otprilike sat i po. Ovo uopste nije ni bila poenta price, ali vidim da su se neki uhvatili za to kako sam merio i kuda sam vozio, pa da razjasnim. Znaci nisam koristio stopericu, nego samo letimicno gledanje u sat, sto znaci da greska moze da bude i +/-10-15 minuta.
            Ono sto je poenta je da sam vozio "dosta" dugo, na maksimumu i blizu maksimuma ove astre ...
            Jos jedan dodatak zarad preciznosti: put se na jednom delu radi, gde je ogranicenje 60 i suzenje puta, ne secam se sad koliko traje km, ali nije dugo, par minuta, vozi se suprotnog trakom i nema jurcanja. Tako da i to treba uzeti u obzir.

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #21
              Ako cemo tako, ne postoji mesto u Evropi gde mozes da vozis 190 sat i po bez prestanka da ne naletis na makar jedno ogranicenje, ukljucujuci tu i Nemacku.
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • Dren
                CBC Senator XXL
                • 24.08.2005
                • 1068
                • Sarajevo

                #22
                U svakom slucaju ti motori nisu projektovani da se vrte >4.000/min. posebno ne dugo. Zato idu odlicno i na <3.000/min. a to je sasvim dovoljno za pristojne putne prosjeke i na duzim relacijama...

                Dakle ne pretjeruj ni "gore" ni "dole"...

                Comment

                • overspeed
                  CBC Senator XXL
                  • 24.05.2005
                  • 2779
                  • Kosovska Mitrovica

                  #23
                  Originally posted by 206
                  Ako cemo tako, ne postoji mesto u Evropi gde mozes da vozis 190 sat i po bez prestanka da ne naletis na makar jedno ogranicenje, ukljucujuci tu i Nemacku.
                  A ko kazhe da je tad vozio negde u Evropi?


                  http://www.bmw.tv

                  Comment

                  • nikaragva
                    CBC Senator XXL
                    • 03.06.2008
                    • 521
                    • B. Palanka
                    • Opel Astra h 1.9CDTI 16V

                    #24
                    Dobro de, necemo se sad siriti van evrope. Prvo evropu da obidjemo, pa cemo posle videti sta cemo dalje.

                    Comment

                    • Arsa
                      CBC Senator XXL
                      • 25.09.2007
                      • 345
                      • Nis
                      • MBw210, BMW e32

                      #25
                      Ako hoces da ti auto potraje i da te dobro sluzi nikad ga ne teraj u visoke obrtaje (preko 3500-4000 rpm), nije samo zbog inercije pokretnih delova u motoru nego i zato sto je kod dizelasa kompresija skoro dva puta veca nego kod benzinca! Jos ako je to neki visoko turazan turbo dizel onda ces biti zadovoljan i na nizim obrtajima i nece biti potrebe da ga mnogo gazis! Zapamti, nece ti pomoci ni vasionsko ulje ni krst oko retrovizora, kad ga jednom dobro "izduvas" nikad vise to nece biti isti auto! Ja sam unistio jedan Peugeot 405 turbo dizel jer sam bio glup i napaljen, posle sam morao da mu sipam ulje na nedelju dana, proradio na mesavinu!

                      Comment

                      • struja
                        CBC Član
                        • 20.03.2009
                        • 65
                        • nis

                        #26
                        Re: ponasanje i posledice po dizel motor na visokim obrtajima

                        OPEL OMEGA 2.3 TDI IMA MAKSIMALNI BR. OBRTAJA 4500-5000. NA KOJOJ BRZINI JE OPTIMALNA VOZNJA,BEZ OPTERECENJA I HABANJA MOTORA. NA 4000 IDE 180 I MNOGO JE BUCAN.

                        Comment

                        • boskombo
                          CBC Član
                          • 12.05.2008
                          • 86
                          • Beograd

                          #27
                          Re: ponasanje i posledice po dizel motor na visokim obrtajima

                          Realna brzina na auto putu sa kojom bez bojazni mozes da je cepas sa tim motorom, koji imam i ja na mojoj vektri ti je negde oko 160 km/h. Ljudi nisu napomenuli da na dti motorima usled duge voznje pod punim gasom zna cesto da otkaze protokometar, koji na tom motoru kosta oko 250 eura! A da ti ne govorim sa problemima sto se tice bosch pumpe i uopsteno sa motorom! Lepo su rekli ljudi, pogotovu za 2.0 Dti motor vazi ne preko 3500 obrtaja plafon 4000 kada je bas nuzda! Ovo govorim iz iskustva ljudi koji su pre mene vozili vektre i koji su se maximalno izivljavali sa njima i nisu postovali zlatno pravilo a to je da posle svake voznje a pogotovo posle garenja da auto kada treba parkirati, obavezno ga ostaviti par minuta na leru, a posle garenja i malo vise od 5 minuta! Najgori su oni seljaci koji se utripuju sa slicnim motorima pa kada neposredno posle garenja kada treba da se parkiraju obavezno daju po gasu dva tri puta pa onda izgase po ugledu na kolege koje voze benzinske motore, a to je smrt za turbinu veruj mi! Sve zavisno od modela, reparacija turbine ti ne kosta ispod 250 evra, pa sada ti vidi!

                          Comment

                          • jeremici
                            CBC Početnik
                            • 29.12.2009
                            • 4
                            • Smederevo

                            #28
                            Re: ponasanje i posledice po dizel motor na visokim obrtajima

                            Napisao sam nesto na topic-u Maksimalna brzina i citirao lika koji se dobro razume u dizelase pa mozete da pogledate i da se ukljucite u diskusiju.

                            Comment

                            • dusan147
                              CBC Senator
                              • 08.03.2008
                              • 287
                              • Novi Sad
                              • GT 1.9 JTDm 16v

                              #29
                              Re: ponasanje i posledice po dizel motor na visokim obrtajima

                              Imao sam ozbiljan problem sa čipovanim dizelom (147 1.9 JTD 8v) - tzv. iberturažu... Ali ne klasičnu (kada turbina pusti ulje u intrcooler, pa to ulje uđe u motor) jer sam motor ugasio na "key-off"... Detalji u viewtopic.php?f=358&t=46863

                              Nikada 147cu nisam vozio preko 3500o/min duže vreme, a do 4000o/min sam dolazio samo pri naglom kretanju (sa semafora, na primer)... Maksimalna brzina moje 147ce je oko 190km/h (prema specifikacijama) a "crveno" polje obrtaja počinje od 4500o/min. S obzirom na pad snage i obrtnog momenta, nema nijednog razloga da se dizel vozi iznad 4000o/min. U oktobru sam išao do Bratislave i nazad (2x500km) brzinom od 160-180km/h (jednom kratko i 210km/h, samo da vidim kako izgleda), pa je sve bilo u redu. Iberturaža mi se desila u gradu (pre nekoliko nedelja, kad su počele niske temperature) posle polusatne vožnje od 40km/h (sneg i led na ulicama)...
                              Sa druge strane, redovna kontrola turbine, injektora, filtera za vazduh, pumpe viskog pritiska i protokomera (i održavanje/remont ako zatreba) je garancija da će i "oštrije" voženi turbodizel da potraje.
                              Znači ključno je održavanje... Ali kod kojeg motora to nije ključno?
                              Grešiti je ljudski, ali je osećaj božanski.

                              Comment

                              • nikaragva
                                CBC Senator XXL
                                • 03.06.2008
                                • 521
                                • B. Palanka
                                • Opel Astra h 1.9CDTI 16V

                                #30
                                Re: ponasanje i posledice po dizel motor na visokim obrtajima

                                Koliko si imao ks/Nm, a koliko si dobio?

                                Comment

                                Working...
                                X