rastavljena JTD dizna
Collapse
X
-
rupice su na srednjem delu u donjem redu jedva vidljive i kad stavis diznu pred nos.posao jeste pipav i ima mnostvo sitnih delica(nisu na slici vec u kutijici sastrane da se nebi pogubili)nemozes da ostetis nista jer nista se na njima neradi na silu.u vecini slucajeva je dovoljno rasklopiti donji deo dizne a bez rasklapanja ,samo sa potapanjem se rade dizne koje su u toleranciji pa cisto da se izjednace sa rasklopljenima.kad budem imao vise vremena poslacu slike dizni pre i posle ciscenja
Comment
-
-
..rasklapanjem sam uloska dizne uglavnom se ne dobija mnogo,jer su najveci problemi na proboju pritiska na preliv,kao i sam rad ventila(kuglica i njeno sediste)...ne radite ovo u kucnoj radinosti ako nemate odgovarajuci broj rezervnih na stanju...i sad malo bolje pogledah...nije rastavljen ventil kao najbitniji, a rastavljen je mikroenkapsulirani uvodnik goriva koji se (po bosch-u) ne dira izuzev ako curi...
Comment
-
-
ova dizna na slici je "bogu dusu" pa nije bilo potrebe za detaljisanjem.po upustvu uz aparaturu i praksu sa diznama za jtd bosova filozofija se nepoklapa bas u celosti.za godinu dana ciscenja dizni nijedan problem a rezultat odlican.inace koristi se vinsova tecnost za ciscenje komonreil dizni.i da razjasnim neradi se popravka vec ciscenje zaprljanih dizni
Comment
-
Comment