Stilo 1.9 JTD - EGR ventil problem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jboban
    CBC Veteran
    • 25.09.2008
    • 117
    • Čačak

    Stilo 1.9 JTD - EGR ventil problem

    Kao što sam već pisao u temi Stilo 1.9 JTD - Dihtung za EGR ventil, konačno mi je prijatelj/majstor napravio takav dihtung jer nigde nisam uspeo da ga nadjem. Iskoristismo priliku i da očistimo EGR, ali smo skinuli onaj kraj dalje od u****, prema konektoru i motoru. Medjutim, sad vidim da mi taj motor, ako je to uopšte motor, ne radi
    Stilo je 2002. g. i EGR se razlikuje od novijih modela. Ovo je, pre bih rekao, elektro-magnet koji ima 2 položaja, ali se ne aktivira. Rukom kada se pritisne osovina, ona ulazi u kućište, ali uz preklop, tj. teško na početku, a onda samo propadne uz blagi otpor opruge unutra. Kompresorom smo malo izduvali i izlazilo je gareži, ali nikakav odziv nismo dobili. Ranije, pre blokade EGR, ovo je funkcionisalo. Probali smo i direktno na ispravljač i povlači struju, ali odziva nema. ECU ne prijavljuje grešku.
    Šta je ustvari unutra i kako može da se popravi, osim da se raspertluje kućište? Neko reče da se pere ultrazvukom. Pored osovine, postoji i jedna rupica koja je odušak.
  • mikisxy
    CBC Senator
    • 25.09.2008
    • 238
    • beograd

    #2
    ako si odradjivao dijagnostiku (aktivnu) mogao si da vidis na test aparatu da otvara egr u procentima a ne 0-100%.najcesce zablokira osovina i mora da se skine ceo i ocisti onda,a moze da se blokira cev.(bas sam istrajan u varijanti blokiranja )bdw neprijavljuje gresu jer je elektronski ispravan a mehanicki deo ne ocitava

    Comment

    • jboban
      CBC Veteran
      • 25.09.2008
      • 117
      • Čačak

      #3
      Da, video sam procente, ali me buni ono pokretanje koje je skoro on/off. Fina neka mehanika, a uz to i ne radi
      Koja osovina blokira? Meni je bila blokirana ona koju gura motor u središnjem delu koji ostaje kada se deo sa motorom skine. To je očišćeno i sad sa lakoćom ide, ali motor ni da mrdne, a povlači struju i rukom se utiska njegova osovina. Kakav je to motor unutra? Da je step, morao bi imati više kontakata, a ne samo 2.
      Blokiranje mu ne gine, nego sam hteo da malo probam ovu ideju sa 3 rupice.

      Comment

      • mikisxy
        CBC Senator
        • 25.09.2008
        • 238
        • beograd

        #4
        da nisi u nekoj ekoloskoj stranci koliko se matretiras oko egr-a? na tu osovinu mislim.mozda ti malo uslo u motor pa blokirao.

        Comment

        • jboban
          CBC Veteran
          • 25.09.2008
          • 117
          • Čačak

          #5
          Pa nisam baš. Znaš kako me ocrniše što sam skinuo neispravan i poluzapušen katalizator
          Kako da očistim to unutra? Da nosim na ultrazvuk ili da nešto sipam kroz onu rupicu i oko osovine?

          Comment

          • mikisxy
            CBC Senator
            • 25.09.2008
            • 238
            • beograd

            #6
            ti si nepopravljiv,odustajem pobedio si.nema recepta samo rasturas i cistis sve sto mozes

            Comment

            • jboban
              CBC Veteran
              • 25.09.2008
              • 117
              • Čačak

              #7
              Ja sam manje bitan. Sad mi je bitno da je EGR popravljiv
              Svejedno, hvala za savete, a račun za intelektualne usluge ćemo završiti kad mi napraviš termin za čišćenje dizni

              Comment

              • z_stiloJTD
                CBC Početnik
                • 24.04.2008
                • 8
                • Livno_BH

                #8
                EGR_motor?????

                Prijatelju citaj i nesto zapamti: iako to zovu "EGR motor" on to nije , vec obicni elektromagnet otpor svitka ako se ne varam 7-8 ohm_a i on radi pod driverom iz ECU u impulsnom rezimu sa promjenjivom duzinom impulsa (ov, 12v) preslikano na otvaranje ventila u 0-100%, tako da je kod tebe sve ispravno elektricki , i ako dovodjenjem napona 12 v osovinica elektro ventila(naravno razdvojena od EGR ventila ) se mehanicki pomjera za 2-3 mm onda ti je i to mehanicki ok, usput ocisti leptir u**** i sam EGR ventil i jos da ne zaboravim MAP senzor (lijevo od EGR_a) u ultrazvucnoj kadi obicnom mlakom vodom i dodaj malo detergenta Fax_a ili sl iznenadices se kako ocisti kao da je sad iz tvornice , narocito temeljito ocisti MAP auto radi ko benzinac, imam i slike ako trebaju pozdrav

                Comment

                • jboban
                  CBC Veteran
                  • 25.09.2008
                  • 117
                  • Čačak

                  #9
                  Re: EGR_motor?????

                  Mudro zboriš starče
                  Ovo već ima smisla. Svi to zovu motor, ali mi nikako na to ne liči i ne ponaša se tako. Čak neki tvrde da je step motor koji mora imati više kontakata.
                  Dovodjenjem napona 12V se ranije dešavalo to kretanje, ali je sad zaribalo pa se mora očisititi. Struju povlači što znači da nije u prekidu kolo elektromagneta. MAP i leptir u**** očišćeni i takodje imaju slike (Stilo 1.9 JTD - očistite MAP i leptir u****). Hvala na konkretnim i korisnim informacijama.

                  Comment

                  • Denisns
                    CBC Član
                    • 23.11.2007
                    • 48
                    • N.Sad

                    #10
                    A za fiatov motor 1.9D jel se isto cisti EGR ventil kao i na JTD ili drugacije i ako neko moze slike da postavi ako ima kako se to radi?!

                    Comment

                    • jboban
                      CBC Veteran
                      • 25.09.2008
                      • 117
                      • Čačak

                      #11
                      U principu gde god udje garež i izazove da nešto zariba i ne može da se pokreće treba očisiti. Kao što reče Miki, nema neke mudrosti. Ja sam malo čukao okolo ovaj "motor" i proradio je, ali ću ga svejedno odneti na ultrazvučno pranje.

                      Comment

                      • Chila
                        CBC Senator XXL
                        • 18.07.2008
                        • 401
                        • Kos. Mitrovica

                        #12
                        Originally posted by Denisns
                        A za fiatov motor 1.9D jel se isto cisti EGR ventil kao i na JTD ili drugacije i ako neko moze slike da postavi ako ima kako se to radi?!
                        NIsam siguran,neka me nako ispravi ako gresim,mislim da je isti postupak ciscenja a ni sam EGR se ne razlikuje puno!
                        Bila je ovde jedna tema na forumu i imale su i slike i objasnjenje,an engleskom,ali sve jedno!
                        Samo vas gledam ...

                        Comment

                        • jboban
                          CBC Veteran
                          • 25.09.2008
                          • 117
                          • Čačak

                          #13
                          EGR "motor" (koji to ustvari nije) uspešno očišćen posle više sati ultrazvučne kade i potrošenog celog Carbon Clean spreja. Stvarno je bio zapekao dobro i pun gareži. Sada se osovina kreće sa lakoćom.

                          Comment

                          Working...
                          X