Stilo JTD 16v 2004 overboost valve

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • etibor
    CBC Senator
    • 12.05.2008
    • 293
    • Pancevo

    Stilo JTD 16v 2004 overboost valve

    Hitno...

    Kada sam se vracao sa posla, u jednom trenutku mi je zapistao komp. i izbacio Engine fault... To je bilo u trenutku ubrzavanja (ne izivljavanja, vec preticanja pri brzini oko 50km/h)... Sta moze da bude, i kako da se resetuje greska???

    Motor radi normalno, barem po zvuku, ali vuce ko magarac, jaaaako slabo.

    Molim za pomoc...
    Stilo 1.9JTD 16v 140KS
  • etibor
    CBC Senator
    • 12.05.2008
    • 293
    • Pancevo

    #2
    Evo sta sam sada probao...

    Otkacio sam plus klemu sa akumulatora, i otkacio braon konektor koji se nalazi sa donje strane kucista fusebox-a (pored D4 konektora) pored akumulatora, malo ga prebrisao i vratio sve kako je bilo. Hteo sam ustvari da ocistim D4 konektor, ali sam prvo ovaj ocistio, pa sve vratio. Engine fault je nestao, sada ga vise ne ukljucuje, mada ga nisam provozao da probam. Zasto se to dogodilo? Da li je mozda zbog prevelike vlage pobrljavila elektronika ili sta?
    Da li se engine fault samo resetovao zbog skidanja kleme ili je stvarno bio samo problem u kontaktu, mozda i u D4 kontaktu koji se verovatno malo promrdao kada sam rasturao konektor na fusebox-u...
    Pozdrav...
    Stilo 1.9JTD 16v 140KS

    Comment

    • z_stiloJTD
      CBC Početnik
      • 24.04.2008
      • 8
      • Livno_BH

      #3
      eureka_engine fault

      Prijatelju mislim da ti se dogodilo ovo: kad si preticao (normalno si dodao jaci gas )i na od prilike 3000 RPM ti je ECU dao nalog overboost senzoru (nalazi ti se montiran ispod lijevog fara nisko ) da proslijedi vakoom VGT _u (varijatoru faze na turbini) ali senzor ti je dobio vlagu (vjerojatno) ili stvarno nevalja _ ECU skonto nesto nevalja i "engine fault. Greska P236.
      Pokusaj ovo :Kontakt spray ili WD 40 uzmi i poprskaj spojni konektor na overboost senzoru , a jos bolje ako ga sa tog mjesta preselis na kuciste akumulatora , Inace ovo ti je standarna boljka kod Stilo_JTD 115cv
      Auto ti slabo vuce zato sto ti sad radi u SAFE modu, ako ti i nakon 30_tak minuta voznje ne "ozivi " odnosno sam se resetira u normalno stanje onda ti stvarno nevalja over boost ventil _kosta 60 eura , ugradnja pola sata 20 eura

      Comment

      • Semi
        CBC Veteran
        • 04.03.2008
        • 192
        • Smederevo

        #4
        Slicni problem sam ja imao na Stilu - naglo dam gas, on izbaci engine fault na 1-2sec i auto izgubi snagu. Problem je bio u nekom boost ventilu ili senzoru kao sto kaze z_stiloJTD

        Comment

        • jboban
          CBC Veteran
          • 25.09.2008
          • 117
          • Čačak

          #5
          Re: eureka_engine fault

          Upravo to što kaže z_stiloJTD se najčešće desi. Brisanje greške se radi svakom klasičnom dijagnostikom, a ne skidanjem kleme akumulatora. Inače, u tom modu turbina je van funkcije, a u funkciju se sama vraća kada posle nekog vremena ugasiš motor, pa upališ i naglo dodaš gas da aktiviraš overboost. Tada ti se i isključi narandžasti inidikator motora na instrument tabli.
          Greška ostaje u ECU do brisanja, ali ne smeta a moguće vrednosti pored P0236 su i P0101 Mass or Volume Air Flow Circuit Range/Performance Problem, kao i P0235 Turbocharger Boost Sensor A Circuit Malfunction.
          Takodje, obavezno premesti i overboost senzor. Na novom Stilu, ovo rade na prvom servisu, kad već nisu fabrički.

          EDIT: Nešto gledam Discussion Thread: D4 Connector, pa se setih da Engine Fault ustvari odavno nisam dobio, još od kad sam očistio D4 konektor...

          Comment

          • etibor
            CBC Senator
            • 12.05.2008
            • 293
            • Pancevo

            #6
            E to volim da cujem...
            Konkretne odgovore...

            Vozio sam auto, i sada sve radi OK. To za overboost ventil sam i ja pretpostavio da moze da bude. Greska se resetovala i vise je nema. Turbina radi OK.
            Kao sto rece z_stiloJTD, verovatno se to desilo. Mada sam probao to sada kada sam vozio i radi sve kako treba... Videcemo sta ce biti... Moram da premestim ventil na kuciste akumulatora, to je sigurno...

            Hvala... Javicu sta se dogadja.
            Stilo 1.9JTD 16v 140KS

            Comment

            • etibor
              CBC Senator
              • 12.05.2008
              • 293
              • Pancevo

              #7
              Re: Stilo JTD

              Evo opet gluposti...
              Ali Fiat je to

              U subotu vracam se ja kuci, i stisnem malo jace gas na praznom putu, kada posle jedno 4-5 sekundi opet ista prica sa Engine fault... A sada poucen iskustvom, ne prepadnem se ja nego polagano stignem do kuce. I taman u to doba dana pred mrak, ali ne lezi vraze... Posto sada znam sta je problem, uzmem ja baterijsku lampu i reko sada cu da mu #!!##!... Posto svi koji voze Stilo znaju koliko ima mesta u motornom prostoru, a oni koji znaju gde je overboost ventil sve im je jasno sta sam hteo da uradim. Nemoguca misija. Zaturim ja ruku nekako do overboosta i otkacim konektor. Pa nekako proturim i gedoru da kinem ventil, ali... Skinem samo gornji sraf sto drzi ventil, a do donjeg ne mogu da stignem. "A kada si stavo shus pleh bilo ti drago" kazem ja sebi . I onako prodrmam ja malo taj overboost, i sve vratim nazad kako je i bilo...
              Upalim ja auto, i nestane Engine fault, proradi turbina i sve OK. Juce nisam nigde isao, pa nisam ni probao.
              Danas krenem na posao. Pustim da mi se podigne temperatura motora skoro do radne, jer ne mogu da je podignem do pola skale jer sam vec stigao (do posla stizem za 10-tak min skoro otvorenog puta 80km/h). I pritisnem ja gas ko covek da obidjem jednog, a ono vidi cuda. Nema onog glupog zvizdanja turbine na koje sam se zalio jos poodavno, a motor vuce kao da sam mu dodao najmanje jos 30KS (ali bukvalno). Chipovao sam mu crevca koja dolaze ili odlaze sa overboosta... . Verovatno nije bilo neko crevce dobro spojeno na ventil pa sam ja onako pokusao da namestim engine fault, a namestio sam "curenje vazduha" u prazno...
              Znaci ne gine mi premestanje overboosta (mada sam to hteo da uradim, samo malo da otopli) i pregled svih mogucih vakum crevaca na motoru.

              Izvinite za duzi post, ali sto neko rece: "Eto morao sam nekome da se izjadam"

              Pozdrav...
              Stilo 1.9JTD 16v 140KS

              Comment

              • Dragon
                CBC Senator XXL
                • 15.11.2006
                • 963
                • Beograd

                #8
                Re: Stilo JTD 16v 2004 overboost valve

                Proveri ti usisna creva da ti negde ne uvlaci fals vazduh. Meni je to bilo na Mondeu, pa je upadao u safe mode, cim odem u malo vise obrtaje.

                Jbt, izgleda moj Stilo nije los, samo da promenim senzor nivoa ulja. Bas juce sam ga cepao novosadskim...nece preko 190....
                Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.

                Comment

                • Joca*KANADA*
                  Banovan
                  • 16.02.2008
                  • 48
                  • Montreal-beograd

                  #9
                  Re: Stilo JTD 16v 2004 overboost valve

                  izbegavaj D2 dizel, sa ED ti se nece to desavati.

                  Comment

                  • jboban
                    CBC Veteran
                    • 25.09.2008
                    • 117
                    • Čačak

                    #10
                    Re: Stilo JTD 16v 2004 overboost valve

                    Kakav crni D2?
                    Meni se ovo i dešavalo sa ED, a na D2 nikad nisam ni pomislio, što i drugima (JTD) preporučujem.

                    Comment

                    • etibor
                      CBC Senator
                      • 12.05.2008
                      • 293
                      • Pancevo

                      #11
                      Re: Stilo JTD 16v 2004 overboost valve

                      Naravno samo Eurodiesel...
                      Stilo 1.9JTD 16v 140KS

                      Comment

                      • etibor
                        CBC Senator
                        • 12.05.2008
                        • 293
                        • Pancevo

                        #12
                        Re: Stilo JTD 16v 2004 overboost valve

                        Danas prikacen na diagnostiku, i majstor kaze da je zapamtio jedino gresku od MAF-a. Ali konj, nisam zapisao cod greske...

                        @dieselmana

                        Danas sam preko dijagnostike video ovako nesto:
                        1 dizna -1,70 necega (valjda mm3/h ili tako nesto)
                        2 dizna 0,30
                        3 dizna 0,18
                        4 dizna 1,10

                        Da li ti podatci ukazuju na to da mi dizne ne ubrizgavaju ravnomernu kolicinu goriva?
                        Da li da ih cistim u ultrazvucnoj kadi ili prvo da probam sa nekim aditivima?

                        Pozdrav...
                        Stilo 1.9JTD 16v 140KS

                        Comment

                        • dieselman
                          CBC Senator XXL
                          • 14.11.2005
                          • 833
                          • tt

                          #13
                          Re: Stilo JTD 16v 2004 overboost valve

                          ...korekcije dizni su jos u dozvoljenim okvirima,te nije potrebno intervenisati..

                          Comment

                          Working...
                          X