Re: ...grejači na Puntu D
Ma naravno da treba uzeti kvalitetne, nego je problem oko tog izraza "original" - koji su original? Bosch? Magnetti Marelli? Wurth? Champion? Neki peti?
Inace, evo jos malo informacija o celom slucaju - naime, do petka mi je auto palio najnormalnije bez obzira na niske temperature. U petak je zakazao. Vergla, oseti se da mu malo fali da upali ali ne moze, i posle nekog vremena akumulator popusta i prestaje svaka nada. Popodne ga palim na kablove, malo duze vergla ali pali. U subotu potpuno ista prica, s' tim sto predvece burazer i ja proveravamo akumulator i shvatimo da je jedna klema labava i da se nakupila gomila oksida na njoj. Ocistimo klemu, zategnemo i od tada auto pali, doduse uz nesto duze verglanje nego ranije.
E sad, moja neka procena je da su se u petak poklopile dve stvari - crkavanje grejaca i slab kontakt na akumulatoru sto je dovelo do nezeljenih posledica. Ostaje da sutra u servisu proverim da li je to to.
Ako nisu u pitanju grejaci, jedino sto mi pada na pamet je losa kompresija, ali malo verujem u to, posto se to nebi desilo ovako odjednom, vec bi duze vreme imao problem koji se pojacava. Da li neko moze da mi sa sigurnoscu kaze koji su jos simptomi slabe kompresije osim teskog paljenja, kako bih mogao da utvrdim da li je to u pitanju.
Ma naravno da treba uzeti kvalitetne, nego je problem oko tog izraza "original" - koji su original? Bosch? Magnetti Marelli? Wurth? Champion? Neki peti?

Inace, evo jos malo informacija o celom slucaju - naime, do petka mi je auto palio najnormalnije bez obzira na niske temperature. U petak je zakazao. Vergla, oseti se da mu malo fali da upali ali ne moze, i posle nekog vremena akumulator popusta i prestaje svaka nada. Popodne ga palim na kablove, malo duze vergla ali pali. U subotu potpuno ista prica, s' tim sto predvece burazer i ja proveravamo akumulator i shvatimo da je jedna klema labava i da se nakupila gomila oksida na njoj. Ocistimo klemu, zategnemo i od tada auto pali, doduse uz nesto duze verglanje nego ranije.
E sad, moja neka procena je da su se u petak poklopile dve stvari - crkavanje grejaca i slab kontakt na akumulatoru sto je dovelo do nezeljenih posledica. Ostaje da sutra u servisu proverim da li je to to.
Ako nisu u pitanju grejaci, jedino sto mi pada na pamet je losa kompresija, ali malo verujem u to, posto se to nebi desilo ovako odjednom, vec bi duze vreme imao problem koji se pojacava. Da li neko moze da mi sa sigurnoscu kaze koji su jos simptomi slabe kompresije osim teskog paljenja, kako bih mogao da utvrdim da li je to u pitanju.
Comment