Jetta 2.0 TDI (crveno i) 170ps DPF 2007.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dekideki
    CBC Senator XXL
    • 26.07.2005
    • 1914
    • Beograd

    Jetta 2.0 TDI (crveno i) 170ps DPF 2007.

    Jetta 2.0 TDI (crveno i) 170ps DPF 2007.

    auto je kupljen u startu sa promenjenim komjuterom (mozda je ceo auto na kraju zamenjen prvom kupcu usled nemogucnosti resavanja problema), sa 16000km... radio je narednih 50.000 savrseno a pre par meseci se desava "kvar" zbog koga sve ovo pisem. naime, auto bez pravila upali zutu lampicu, simbol "grejac", i prebaci se u neki safe mod koji ne da da motor radi preko 3000prm, slabo vuce, ukrako - ni prici 170 konja i 350Nm momenta... kad se lampica ugasi, sve radi kako i treba.

    pretragom po svetskim forumima u vezi sa pomenutim simptomima smo ustanovili da skoro isti problem imaju i Alfe i Seati i jos neki dizelasi, i da je u pitanju DPF filter koji, kad se zapusi preko 75%, prebaci auto u tzv. safe mod. postoji nacin samoprociscavanja tog filtera otprilike 10 minuta petom brzinom na 3000rpm i tada ce se ukljuciti taj cleaning mod koji ce ga procistiti (a ovaj konkretan auto se tako vozi skoro svake nedelje, par puta). inace, auto se nimalo nezno vozi sve vreme, pogotovo zbog ogromnog momenta koji trazi da se gazi jos vise. ni u poslednje vreme se ne vozi penzionerski, ali i ne tako zustro kao na pocetku.

    *dijagnostika je ukazivala na vise senzora koji su svi zamenjeni i nije do njih, vise majstora u vise servisa je gledalo i niko nije resio problem koji se ponovo pojavi posle par sati od preuzimanja...
    **gorivo je uvek sipano na proverenim pumpama

    dakle: preptostavka je da se DPF filter zapusio i da ga treba procistiti.

    pitanje:
    da li postoji nacin da se to resi / koji (kako iole trajno resiti problem zvani DPF filter, a da se ne napravi neka druga steta)


    edit: auto je na kraju odvezen na TECH, prebacen na cleaning mod, problem je (za sad) resen...
    .
  • dekideki
    CBC Senator XXL
    • 26.07.2005
    • 1914
    • Beograd

    #2
    Re: Pitajte ovde!!!

    **u vezi s prethodnim postom (Jetta):

    problem se javio ponovo posle 100 paljenja i probanja, dakle mozda i nije DPF filter. ako ima neko neku ideju, nek napise, nama ih polako ponestaje...
    .

    Comment

    • TECA
      CBC Senator XXL
      • 14.10.2007
      • 2355
      • Oz

      #3
      Re: Jetta 2.0 TDI (crveno i) 170ps DPF 2007.

      Bez kodova gresaka tesko ce se ko usuditi da sta kaze.Sta sada kaze skener,kodovi ili greske su...?

      Comment

      • Gavra
        CBC Senator XXL
        • 06.03.2008
        • 2031
        • Beograd

        #4
        Re: Jetta 2.0 TDI (crveno i) 170ps DPF 2007.

        Da li je neko od majstora zadrzao auto i u voznji pratio parametre,i mozda snimio sta se desi neposredno pred paljenje check lampice?
        Poslednji nek ugasi svetlo

        Comment

        • MN026
          CBC Senator XXL
          • 18.01.2009
          • 348
          • SMEDEREVO

          #5
          Re: Jetta 2.0 TDI (crveno i) 170ps DPF 2007.

          malo kasnim sa odgovorom jer sam kasno video ovaj post.moras tacno navesti kod greske.Ako je u pitanju PDF filter mnogi i neznaju za njega i sta je to.Ocitavanjem greske u vezi njega mora se prvo uci u parametre i videti dalije DELIMICNOzapusen ili 100%.Delimico zapusn- postoji procedura za samo CISCENJE ali predhodno treba kodirati ECM za taj postupak koji je dosta za....n.Nebih ga preporucio neiskusnima jer se tada temoeratura PDF-a podize na 700 stepeni C i mogu da izgore klipov .Inace i kad se PDF menja procedura je ista stim sto se tada novi kalibrise.Za sada toliko o PDF-u ali bih voleo da se jos neko javi o ovoj temi jer je vrlo zanimljiva za buducnost

          Comment

          Working...
          X