Jetta 2.0 TDI (crveno i) 170ps DPF 2007.
auto je kupljen u startu sa promenjenim komjuterom (mozda je ceo auto na kraju zamenjen prvom kupcu usled nemogucnosti resavanja problema), sa 16000km... radio je narednih 50.000 savrseno a pre par meseci se desava "kvar" zbog koga sve ovo pisem. naime, auto bez pravila upali zutu lampicu, simbol "grejac", i prebaci se u neki safe mod koji ne da da motor radi preko 3000prm, slabo vuce, ukrako - ni prici 170 konja i 350Nm momenta... kad se lampica ugasi, sve radi kako i treba.
pretragom po svetskim forumima u vezi sa pomenutim simptomima smo ustanovili da skoro isti problem imaju i Alfe i Seati i jos neki dizelasi, i da je u pitanju DPF filter koji, kad se zapusi preko 75%, prebaci auto u tzv. safe mod. postoji nacin samoprociscavanja tog filtera otprilike 10 minuta petom brzinom na 3000rpm i tada ce se ukljuciti taj cleaning mod koji ce ga procistiti (a ovaj konkretan auto se tako vozi skoro svake nedelje, par puta). inace, auto se nimalo nezno vozi sve vreme, pogotovo zbog ogromnog momenta koji trazi da se gazi jos vise. ni u poslednje vreme se ne vozi penzionerski, ali i ne tako zustro kao na pocetku.
*dijagnostika je ukazivala na vise senzora koji su svi zamenjeni i nije do njih, vise majstora u vise servisa je gledalo i niko nije resio problem koji se ponovo pojavi posle par sati od preuzimanja...
**gorivo je uvek sipano na proverenim pumpama
dakle: preptostavka je da se DPF filter zapusio i da ga treba procistiti.
pitanje:
da li postoji nacin da se to resi / koji (kako iole trajno resiti problem zvani DPF filter, a da se ne napravi neka druga steta)
edit: auto je na kraju odvezen na TECH, prebacen na cleaning mod, problem je (za sad) resen...
auto je kupljen u startu sa promenjenim komjuterom (mozda je ceo auto na kraju zamenjen prvom kupcu usled nemogucnosti resavanja problema), sa 16000km... radio je narednih 50.000 savrseno a pre par meseci se desava "kvar" zbog koga sve ovo pisem. naime, auto bez pravila upali zutu lampicu, simbol "grejac", i prebaci se u neki safe mod koji ne da da motor radi preko 3000prm, slabo vuce, ukrako - ni prici 170 konja i 350Nm momenta... kad se lampica ugasi, sve radi kako i treba.
pretragom po svetskim forumima u vezi sa pomenutim simptomima smo ustanovili da skoro isti problem imaju i Alfe i Seati i jos neki dizelasi, i da je u pitanju DPF filter koji, kad se zapusi preko 75%, prebaci auto u tzv. safe mod. postoji nacin samoprociscavanja tog filtera otprilike 10 minuta petom brzinom na 3000rpm i tada ce se ukljuciti taj cleaning mod koji ce ga procistiti (a ovaj konkretan auto se tako vozi skoro svake nedelje, par puta). inace, auto se nimalo nezno vozi sve vreme, pogotovo zbog ogromnog momenta koji trazi da se gazi jos vise. ni u poslednje vreme se ne vozi penzionerski, ali i ne tako zustro kao na pocetku.
*dijagnostika je ukazivala na vise senzora koji su svi zamenjeni i nije do njih, vise majstora u vise servisa je gledalo i niko nije resio problem koji se ponovo pojavi posle par sati od preuzimanja...
**gorivo je uvek sipano na proverenim pumpama
dakle: preptostavka je da se DPF filter zapusio i da ga treba procistiti.
pitanje:
da li postoji nacin da se to resi / koji (kako iole trajno resiti problem zvani DPF filter, a da se ne napravi neka druga steta)
edit: auto je na kraju odvezen na TECH, prebacen na cleaning mod, problem je (za sad) resen...
Comment