Ubacio sam motor 1.9 td iz passata b3, mjenjac seat toledo,,,malo se napatio oko poluosovina, ali rijeseno sve...
Nekoliko pitanja,,
1),da li ima stetne posledice po motor ili turbinu ako se polugica koja vodi sa izduva na usisnu turbinu skrati i na osnovu cega se to podesava. Ta polugica je koliko sam nasao podatak poluga koja otvara zaliske na turbini tj ona je zaduzena za ono famozno otvaranje turbine,,,e sad,,,kako se podesava...
2) zatvaranje EGR ventila,,,presjekao, zavario i izbacio,,,dobio stvarno zivlji motor, ali ne znam kako,,,porosnja se znatno povecala, sad tuce oko 10l/100km (nista drugo nije dirano, pumpa je na 93 stota u predpaljenju, kao i ranije)
3) za sta sluzi izvod na luli usisne grane gdje ulazi crijevo od usisne turbine na usisnu granu. nalik na sisicu za crijevo,,,kod g2 je to izvod sa turbine za overboost ventil na pumpi i spojeno je crijevom, medjutim ni na jednom g3 ili passatu nisam vidio da je na tom mjestu ista sem parceta crijeva koje je na razne nacine zacepljeno..A na pumpi kodovog nema nijakav dio na koji bi se to moglo da spoji, ima mikroprekidac koji je otvarao egr, i koliko vidim nista vise...
4)razlike u izduvnoj grani passata i golfa su otprilike u tome da je "srednji, tj protocni lonac kod passata pozadi kod zadnje grede akod golfa na sredini auta,,,koji je znacaj tog protocnog lonca, i da li ga treba uopste stavljati,,,(ako je samo prigusivanje buke, onda ne treba)bitan mi je njegov uticaj na motor,,,da li mu znaci sta da je blize ili dalje od turbine i sta se desava ako se skine skroz...
To su neke stvari na koje ne mogu da samostalno nadjem odgovor, ali se nadam da cemo bar zajednicki iznaci neko rjesenje,,,
Nekoliko pitanja,,
1),da li ima stetne posledice po motor ili turbinu ako se polugica koja vodi sa izduva na usisnu turbinu skrati i na osnovu cega se to podesava. Ta polugica je koliko sam nasao podatak poluga koja otvara zaliske na turbini tj ona je zaduzena za ono famozno otvaranje turbine,,,e sad,,,kako se podesava...
2) zatvaranje EGR ventila,,,presjekao, zavario i izbacio,,,dobio stvarno zivlji motor, ali ne znam kako,,,porosnja se znatno povecala, sad tuce oko 10l/100km (nista drugo nije dirano, pumpa je na 93 stota u predpaljenju, kao i ranije)
3) za sta sluzi izvod na luli usisne grane gdje ulazi crijevo od usisne turbine na usisnu granu. nalik na sisicu za crijevo,,,kod g2 je to izvod sa turbine za overboost ventil na pumpi i spojeno je crijevom, medjutim ni na jednom g3 ili passatu nisam vidio da je na tom mjestu ista sem parceta crijeva koje je na razne nacine zacepljeno..A na pumpi kodovog nema nijakav dio na koji bi se to moglo da spoji, ima mikroprekidac koji je otvarao egr, i koliko vidim nista vise...
4)razlike u izduvnoj grani passata i golfa su otprilike u tome da je "srednji, tj protocni lonac kod passata pozadi kod zadnje grede akod golfa na sredini auta,,,koji je znacaj tog protocnog lonca, i da li ga treba uopste stavljati,,,(ako je samo prigusivanje buke, onda ne treba)bitan mi je njegov uticaj na motor,,,da li mu znaci sta da je blize ili dalje od turbine i sta se desava ako se skine skroz...
To su neke stvari na koje ne mogu da samostalno nadjem odgovor, ali se nadam da cemo bar zajednicki iznaci neko rjesenje,,,
Comment