kupio sam korsu 1.5 dizel sa "malo" izakanim motorom 
motor je isuzu bez turbine 50 konja.
e sad .. pali "na pola kljucha" i na -2 stepena ujutru ali ..
pozadi dimi crno kao lokomotiva.
iber je bio skinut i kad sam ga vratio nije se osetil oda smeta motoru (ali smetalo je meni jer je "kandilo" )pa sa ga vratio na mesto u usis..nek gushi motor a ne mene.
kad se izvadi shipka ulje ponekad prska malo.
kad se upali odmah ugasi lampu ulja.bilo ladan bilo vrutj.
da li je taj crni dim na auspuhu vishe do pogreshne smeshe nego do ochiglednog loshijeg stanja karika ?
da li bi boshista stelovanjem paljenja ,dizni ..nesto tu poravio ?da se vozi jos neko vreme pa da se radi motor ili ubacuje drugi ?

motor je isuzu bez turbine 50 konja.
e sad .. pali "na pola kljucha" i na -2 stepena ujutru ali ..
pozadi dimi crno kao lokomotiva.
iber je bio skinut i kad sam ga vratio nije se osetil oda smeta motoru (ali smetalo je meni jer je "kandilo" )pa sa ga vratio na mesto u usis..nek gushi motor a ne mene.
kad se izvadi shipka ulje ponekad prska malo.
kad se upali odmah ugasi lampu ulja.bilo ladan bilo vrutj.
da li je taj crni dim na auspuhu vishe do pogreshne smeshe nego do ochiglednog loshijeg stanja karika ?
da li bi boshista stelovanjem paljenja ,dizni ..nesto tu poravio ?da se vozi jos neko vreme pa da se radi motor ili ubacuje drugi ?
Comment