Passat b5 tdi 82KW: kako utvrditi stanje turbine?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • passatCL
    CBC Veteran
    • 03.11.2007
    • 120
    • Nish

    Passat b5 tdi 82KW: kako utvrditi stanje turbine?

    Pozdrav,
    nenadano mi je ispala kombinacija da kupim ovakav auto, znam vlasnika, auto je 1998 i kune se da je presao 272KKm. Ono sto me zanima je da li je moguce utvrditi stanje turbine, dizni itd, odnosno tih mogucih skupih kvarova? Da li meriti kompresiju?

    Unapred hvala i izvinjavam se ako sam promasio deo foruma za ovakvo pitanje.
    Ford Mondeo MK3 2001 2.0 107KW Petrol
  • Srdjan
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 2416
    • Bajina Basta/Beograd

    #2
    Re: Passat b5 tdi 82KW: kako utvrditi stanje turbine?

    To je klasican tdi motor. Dosta jeftiniji za popravku takvih stvari sto si naveo od common rail motora. Proveri citav auto, motor je najbolje da vidis prvo jutarnje paljenje. Ako sastavi bez puno verglanja dobar je. Mada ako hoces da budes sasvim siguran onda merenje kompresije. Pozz.
    Lancia Kappa 2.0 20v

    Comment

    • passatCL
      CBC Veteran
      • 03.11.2007
      • 120
      • Nish

      #3
      Re: Passat b5 tdi 82KW: kako utvrditi stanje turbine?

      uh.. pojma nemam, nisam planirao da uzimam Passat-a ponovo. Ako na servisu kazu da je oke, jel mnogo 6.800 za njega? Decko trazi 7300 ali mnog je za model koji je beo, nema felne ni bord, manuelna klima.
      Ford Mondeo MK3 2001 2.0 107KW Petrol

      Comment

      • ale944
        CBC Senator XXL
        • 20.03.2006
        • 1457
        • Beograd

        #4
        Re: Passat b5 tdi 82KW: kako utvrditi stanje turbine?

        to ti je otprilike ta cena... mozda moze jos malo dole...npr ja prodajem benzinca 1.8t 2000 god (prvi vlasnik, metalik, klimatronik), za 6000 eur ali nesto narod nema para...
        http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

        Comment

        • SAAB PoWeR
          CBC Senator XXL
          • 26.04.2005
          • 1394
          • tu iza coska(Milwaukee USA)

          #5
          Re: Passat b5 tdi 82KW: kako utvrditi stanje turbine?

          bem ti , ja ovde za te pare kupim 2002-2003 TDI
          skini cev sa turba na koju dobiva vazdu posle filtera i cekiraj koliko osovinica ima lufta .
          ovde u usa imas pravilo (zakon) kaze,sva polovna vozila SOLD AS IS znaci prodaju se bez garancije , na kupcu je da pregleda vozilo i odluci dali ce ga kupiti ,u trenutku kada potpises papire svi kvarovi su na tebi , ali imas pravo da odvezes vozilo u servis i platis njima da ga oni detaljno pregledaju , servis ti kaze sta valja a sta ne na tebi je da odlucis dali je to vozilo za tebe ili ne , ali sta se desava ,ljudi su toliko skrti pa skoro da i niko to neradi , kada se nesto desi vrate se nazad kod prodavca , u vecini slucajeve ,naravno prodavca tvoi problemi neinteresuju i zalupi ti vrati , ti se naljutis pa ga tuzis , dodje te na sud sudija ti fino kaze ono sto sam vec gore napisao i tako te tu jos kosta za sudske troskove .
          sada verujem da je i to kod vas moguce , odvezes vozilo u servis da ga pregledaju pa krenes odatle , verujm da prodavac nece imati nista protiv,naravno ako nema sta da krije ...
          ili kupis na svoju ruku pa sta ti bude
          _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

          Comment

          • Bane R
            CBC Senator XXL
            • 27.03.2006
            • 1769
            • Beograd

            #6
            Re: Passat b5 tdi 82KW: kako utvrditi stanje turbine?

            Nažalost, Saabe, kod nas je situacija da ako hoćeš da budeš siguran da ti majstor želi i radi dobro, moraš skoro pa da znaš isto koliko i on i da nadgledaš šta radi i kako radi...

            Comment

            • Gavra
              CBC Senator XXL
              • 06.03.2008
              • 2031
              • Beograd

              #7
              Re: Passat b5 tdi 82KW: kako utvrditi stanje turbine?

              Originally posted by Bane R
              Nažalost, Saabe, kod nas je situacija da ako hoćeš da budeš siguran da ti majstor želi i radi dobro, moraš skoro pa da znaš isto koliko i on i da nadgledaš šta radi i kako radi...
              Mozda ne bi bilo lose da obrazlozis sa konkretnim primerom,sta,kada i gde.Zasto bi jos neko delio tvoje lose iskustvo?
              Poslednji nek ugasi svetlo

              Comment

              Working...
              X