Kolega ima problem pa sam mislio da mu pomognemo ako moze.U pitanju je lancer 1.8dizel 1986. godiste.Pre 10k je uradjena generalna na 1. specijalu,sve je izmenjano osim pumpe za ulje.Pre nekoliko dana je pocelo da se desava sledece.Nakon sto auto dostigne radnu temperaturu pocinje da treperi lampica za ulje ali samo na leru,cim se malo doda gas ona se gasi.Nakon toga zamenjeno je ulje i filter ali nista se nije promenilo.Po dostizanju radne temperature pocinje da treperi lampica za ulje,i to napominjem samo na leru.Motor radi i dalje bez promene,sve deluje ok samo ta lampica.Da li je mozda ta pumpa za ulje ili nesto trece?
mitsubishi dizel pali lampicu za ulje
Collapse
X
-
Re: mitsubishi dizel pali lampicu za ulje
Ideja je da se izmeri pritisak ulja, pa se zna da li davač laže (čisto sumnjam ), ili je nešto ozbiljnije ."Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
"Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."
Comment
-
-
Re: mitsubishi dizel pali lampicu za ulje
Ako je uradjena puna generalna onda logicno ostaje pumpa ulja kao sumnjivac.
Neka proba da zameni senzor pritiska cisto da to eliminise kao sumnju. Ako se i dalje isto ponasa, skidaj karter proveri da slucajno nije zacepljeno sito (moguce da je negde u uljnim kanalima ostalo prljavstine koja je pokrenuta posle generalne). Ako se ispostavi da je pumpa problem srecno sa popravkom posto to otprilike niko nece da radi a kupovina polovne je opet rizik. Novu tesko da ce naci s obzirom na godiste auta.Live together, die alone.
Comment
-
-
Re: mitsubishi dizel pali lampicu za ulje
Leteci lezajevi su moguci izvor problema,mozda nisu dobri uprkos generalnoj,a mozda i uljna pumpa crkava.leteci su sigurno ako se gasi lampica kad povecas broj obrtaja,na leru ili u voznjiKo leti,vrijedi
Ko vrijedi,leti
Ko ne leti,ne vrijedi..
(Grunf,TNT..)
Comment
-
-
Re: mitsubishi dizel pali lampicu za ulje
Nadjoste li problem?
Kada je vec radjena generalna,nadam se da majstora nije mrzelo da rastavi pumpu i proveri zazore na istoj.Prosle godine sam radio jednog Nisana dizela kome je posle 10-tak hiljada od "generalne" zakucala bregasta jer je pritisak bio takav da mu je lampica povremeno zmirkala.Pumpa je,naravno,bila u katastrofalnom stanju,a majstor je samo vratio na auto bez rastavljanja...
Drugo,taj motor ima i vratila za uravnotezenje(balans-vratila).Da li su pregledani lezaji tih vratila?Jedno se pogoni malim zupcastim,a drugo dobija pogon preko uljne pumpe.Ako je bila generalna na brzaka i za malo para,cisto sumnjam da je ovo odradjeno.
Dakle,provera pritiska,pa onda redom-karter,sto rece gorky,pa pumpa,pa....
Comment
-
Comment