Astra H 1.9CDTI 110KW PROBLEM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dieselman
    CBC Senator XXL
    • 14.11.2005
    • 833
    • tt

    #16
    Re: Astra H 1.9CDTI 110KW PROBLEM

    Originally posted by comi 1342
    I ja sam tako napisao, ali možda me Gavra demantuje,
    A temu treba prebaciti u dizel motore, i postojeću obrisati.
    ..Comi,noviji cesto imaju senzor pozicije EGR-a,ali je radjen kao potenciometar...

    Comment

    • Čiča
      CBC Senator XXL
      • 14.12.2005
      • 1621
      • Beograd, Vidikovac

      #17
      Re: Astra H 1.9CDTI 110KW PROBLEM

      Originally posted by Delija
      Ne bi bilo lose da napises sta je bio problem, cisto ako neko bude imao iste simptome
      potpisujem
      Ko je viknuo "šta vidis ČičA"???

      Sreća je sto glupost ne boli, inače bi sa svih strana odjekivali jauci
      "Ulažite u stomak! To ulaganje daje brze i vidljive rezultate. Ulaganje u glavu je dugotrajno i neizvesno. " D. Radovic

      Comment

      • comi 1342
        Moderator
        • 28.09.2005
        • 1126
        • NS
        • Giulietta ,PUG 106,

        #18
        Re: Astra H 1.9CDTI 110KW PROBLEM

        Bio 3 dana na forumu, pitao, izvređao i nestao.
        Znam rešenje ako je greška bila FAP filter, ako neko kulturniji bude imao problem, odgovoriću mu.
        "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
        "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

        Comment

        • MN026
          CBC Senator XXL
          • 18.01.2009
          • 348
          • SMEDEREVO

          #19
          Re: Astra H 1.9CDTI 110KW PROBLEM

          sto je obrisan zadnji odgovor-podsmeh svima koji su pokusali da pomognu. i to treba da se vidi i zapamti da kad se drugi put javi bude bude lep ispracen

          Comment

          • Delija
            CBC Senator XXL
            • 29.08.2005
            • 310
            • NS
            • plavi auto

            #20
            Re: Astra H 1.9CDTI 110KW PROBLEM

            Mozda je bio comi-ju sto je potrefio
            Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

            Comment

            • sdavid
              CBC Član
              • 26.03.2009
              • 34
              • novi sad

              #21
              Re: Astra H 1.9CDTI 110KW PROBLEM

              Nisam nestao niti cu nestati! Zahvaljujem se svima koji su zeleli da pomognu i drugima koji prozivavaju me i na drugim temama vezano za ovu jer nemaju ocigledno druga posla a znanja jos manje. Problem je resio moj majstor ali ne bih duzio o tome vrlo je jednostavno, jos jednom hvala svima

              Comment

              • Delija
                CBC Senator XXL
                • 29.08.2005
                • 310
                • NS
                • plavi auto

                #22
                Re: Astra H 1.9CDTI 110KW PROBLEM

                Zar je toliki problem da napises sta je tacno bio problem i sta je resenje istog?
                Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

                Comment

                • sdavid
                  CBC Član
                  • 26.03.2009
                  • 34
                  • novi sad

                  #23
                  Re: Astra H 1.9CDTI 110KW PROBLEM

                  Filter cvrstih cestica ili kako englezi na njihovim forumima nazivaju DPF(Diesel Particulate Filter) po atal dijagnostici bio je zapusen u nekom procentu. Svakodnevna gradska voznja i to jos kratke relacije koje ja vozim, do posla i nazad i uvece do centra izgleda ne prijaju autu od 110kw koji trazi i malo zesceg gasiranja po auto putu. Majstor kaze da se to moze izvesti i u radionici izazivanjem takozvanog vestackog sauga ali ja sam to produvao na auto putu, i od onda se lampica vise nije upalila a dijagnostika ne prijavljuje ni jednu gresku.Inace na Astra Owners Network forumu mozete videti slike kako se detaljno skida,rasklapa i cisti egr ventil i procitati koliko ljudi je imalo problem sa njim cak i u garantnom roku kao i mnogo o takozvanom DPF filteru i problemima sa njim.Mozda gresim ali cini mi se da puno engleza vozi Vauxhall.

                  Comment

                  • Gavra
                    CBC Senator XXL
                    • 06.03.2008
                    • 2031
                    • Beograd

                    #24
                    Re: Astra H 1.9CDTI 110KW PROBLEM

                    Vidi ovako,svaka dijagnostika koja je iole ozbiljna ce ti prikazati datum i vreme kada je zadnji put PCM pokrenuo regeneraciju DPF filtera,takodje se moze ocitati da li je potrebno raditi ili ne,temperatura katalizatora i DPF/a se takodje mogu videti i isto tako ukazati na to da li je regeneracija potrebna ili ne.Kubikaza recikliranog vazduha koji je prosao kroz DPF takodje,tako da je taj majstor ili prvi put uzeo tu dijagnozu u ruke ili prvi put video taj sistem.A to sto si ti platio EGR mozes da zahvalis samo neobavestenim serviserima.
                    Poslednji nek ugasi svetlo

                    Comment

                    • Čiča
                      CBC Senator XXL
                      • 14.12.2005
                      • 1621
                      • Beograd, Vidikovac

                      #25
                      Re: Astra H 1.9CDTI 110KW PROBLEM

                      Da ne pisem ponovo


                      Originally posted by Čiča
                      DPF ili filter cadji, nalazi se kod novijih Opel vozila i sluzi da smanji emisiju izduvnih gasova, a da se time postigne EURO 4 stamdard.

                      moje vozilo (zafira 1.9 cdti) ima (na zaslost) taj famozni filter.

                      Problem kod explatacije vozila je sto se sa zaprljanoscu tog filtera u odredjenim vremenskim intervalima aktivira "regeneracija" ili procicavanje DPF-a.

                      To konkretno znaci da u moraju biti zadovoljeni sledeci uslovi (temperatura motora preko 82, brzina kretanja i naravno da je sam filter zaprljan).

                      E sada problem nastaje sto konkretno kod zafire ne postoji indikacija kada je zapoceta regeneracija. Nova corsa D ili cak noci S/W daju opciju da se na instrument tabli uplali lampica grejaca goriva koja flakuje i mozda i check engine ( nisam 100% siguran) i time se vozacu signalizira da ne treba da gasi motor.

                      U svakom slucaju sta se desava u trenutku regenreracije. Dodaje se dodatna kolicina goriva koja se ubacuje u cilindre (laicko objasnjenje) u kontra fazi, pa to nesagorelo gorivo dolazi do DPF-a i tamo se sagoreva zajedno sa cesticama cadji i tako se filter cisti. Kao i katalizator i ovaj filter ne moze da traje vecno.

                      Problem nastaje ako se u sred faze regeneracija motor ugasi. Tada odredjena kolicina dizela ostaje u cilindrima i sliva se u karter i razredjuje ulje. Time se drasticno smanjuje interval zamene ulja.

                      Jedini nacin koji je se za sada pokazao efikasan kod mene da se ovo spreci je da se na board compu stalno iscitava trenutna potrosnja goriva. Normalno je da pri radu na leru motor trosi 0.8 do 1.0 l U trenutku kada krene regenracija DPF-a, potgrosnja je 4.9-5.5. Posto postoje staticka i dinamicka regeneracija (kada je auto u mestu i kada se vozi) preporuka je da se radi sto manje statickih. Znaci kada se primeti da je potrosnja "skocila" ako se moze, auto izvesti na otvoreni put i drzati ga iznad 2000 RPM, a nije na odmet i malo ga "gaziti". Maximalno vreme da se dinmicka regeneracija odradi je 20min, a u praksi se pokazalo da ne traje vise od 10-tak min.

                      Mozda ovo i nekome pomogne da ne mora da menja ulje bas na svaih 5 do 7000 km, vec makar na 15-20000km.


                      Usput, kod Corse postoji mogucnost da se naruci auto bez DPF-a, sto kod zafire nije moguce, ali ako je za utehu u GM planiraju da izbace iz explatacije DPF upravo zbog problema koji se javljaju.


                      ne znam zasto sam vam ovo ispricao, ali ne verujem da moze da skodi, a ako ne skodi onda moze da koristi, a ako koristi onda i nije lose sto sam vam ispricao.....
                      Ko je viknuo "šta vidis ČičA"???

                      Sreća je sto glupost ne boli, inače bi sa svih strana odjekivali jauci
                      "Ulažite u stomak! To ulaganje daje brze i vidljive rezultate. Ulaganje u glavu je dugotrajno i neizvesno. " D. Radovic

                      Comment

                      • MN026
                        CBC Senator XXL
                        • 18.01.2009
                        • 348
                        • SMEDEREVO

                        #26
                        Re: Astra H 1.9CDTI 110KW PROBLEM

                        ima slicnosti sa VAG-ovim ali se regeneracija radi tako sto se auto vozi ravnomerno -mozda i kod OPELa-pri 1800-2200 obrtaja tj ne dozvoljava se da se PDF hladi usled brzog protoka izd.gasova. i kod vagena mora da se aktivira dijagnostikom

                        Comment

                        Working...
                        X