Eh umesto chiptuninga iskrsle su mi bitnije stvari, tacnije problem?
Mislim nisam ni sam siguran ali cini mi se da mi se desava sledece: (motor 1.5 dci)
1. Motor je postao bucniji i grublje radi. U leru cuka, buka podseca na one stare dizelase,a kad dam gas cini mi se da cujem ventile. Buka zavisi od obrtaja, na nizim je tvrda dizelaska (cekicanje) a na visim je vise metalni zvuk (kloparaju ventili). Jos je jaca napolju nego unutar kabine, sto se cuje kad spustim prozore.
2. Auto nesto slabije vuce, nije bas da nece ali mu fali ostrine (ili sam to uvrteo u glavu zbog buke)
3. Dejstvo turbo-a mi se pomerilo 500 obrtaja navise, sad "nogu u ****" osecam tek na 2500 umesto 2000 o/min
Za potrosnju nisam siguran, poslednjih 200km sam presao po gradu i za to je potrosnja 7 litara, mislim da je to ok. Inace, nema nimalo dima i pri leru i pri punom gasu, turbo jedva cujno pisti kao i ranije ( i to samo kad naglo dodam gas, cim se stabilizuje i to nestane). Ler je stabilan, mozda malo vise vibrira ali i to se jedva primecuje. Vibracije su najjace kad i buka, na visim obrtajima, ali tad tek toliko da ih osetim na upravljacu a ne preko karoserije. Inace je sve pocelo od kad sam sipao gorivo na Jugopetrolu, da li je moguce da je do goriva. Ako jeste nebih da cekam da sve potrosim (sa rezervoarom prelazim po 800km i vise) da ne napravim neku stetu. Sipao sam aditiv za ciscenje injektora pa cekam rezultat. Inace gresku ne pali nikakvu. Sve mi se nekako cini da injektori ne rade kako je propisano, valjda ovi DCI imaju vise ciklusa ubrizgavanja pa ako tu nesto zeza, ima sanse da bude izrazeno.
Jos jedna stvar koja mi je malko cudna, a koja je takva od kad sam uzeo auto, kad ga gasim motor se "strese" znaci kratko zavibrira i to osetim kroz karoseriju. Nedavno sam vozio Megane 1.5 DCI sa jacom verzijom mog motora i nisam to primetio u tolikoj meri.
Mislim nisam ni sam siguran ali cini mi se da mi se desava sledece: (motor 1.5 dci)
1. Motor je postao bucniji i grublje radi. U leru cuka, buka podseca na one stare dizelase,a kad dam gas cini mi se da cujem ventile. Buka zavisi od obrtaja, na nizim je tvrda dizelaska (cekicanje) a na visim je vise metalni zvuk (kloparaju ventili). Jos je jaca napolju nego unutar kabine, sto se cuje kad spustim prozore.
2. Auto nesto slabije vuce, nije bas da nece ali mu fali ostrine (ili sam to uvrteo u glavu zbog buke)
3. Dejstvo turbo-a mi se pomerilo 500 obrtaja navise, sad "nogu u ****" osecam tek na 2500 umesto 2000 o/min
Za potrosnju nisam siguran, poslednjih 200km sam presao po gradu i za to je potrosnja 7 litara, mislim da je to ok. Inace, nema nimalo dima i pri leru i pri punom gasu, turbo jedva cujno pisti kao i ranije ( i to samo kad naglo dodam gas, cim se stabilizuje i to nestane). Ler je stabilan, mozda malo vise vibrira ali i to se jedva primecuje. Vibracije su najjace kad i buka, na visim obrtajima, ali tad tek toliko da ih osetim na upravljacu a ne preko karoserije. Inace je sve pocelo od kad sam sipao gorivo na Jugopetrolu, da li je moguce da je do goriva. Ako jeste nebih da cekam da sve potrosim (sa rezervoarom prelazim po 800km i vise) da ne napravim neku stetu. Sipao sam aditiv za ciscenje injektora pa cekam rezultat. Inace gresku ne pali nikakvu. Sve mi se nekako cini da injektori ne rade kako je propisano, valjda ovi DCI imaju vise ciklusa ubrizgavanja pa ako tu nesto zeza, ima sanse da bude izrazeno.
Jos jedna stvar koja mi je malko cudna, a koja je takva od kad sam uzeo auto, kad ga gasim motor se "strese" znaci kratko zavibrira i to osetim kroz karoseriju. Nedavno sam vozio Megane 1.5 DCI sa jacom verzijom mog motora i nisam to primetio u tolikoj meri.
Comment