Povecana buka kod 1.5 DCI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pametnjakovic
    CBC Početnik
    • 22.03.2009
    • 9
    • BGD

    Povecana buka kod 1.5 DCI

    Eh umesto chiptuninga iskrsle su mi bitnije stvari, tacnije problem?
    Mislim nisam ni sam siguran ali cini mi se da mi se desava sledece: (motor 1.5 dci)

    1. Motor je postao bucniji i grublje radi. U leru cuka, buka podseca na one stare dizelase,a kad dam gas cini mi se da cujem ventile. Buka zavisi od obrtaja, na nizim je tvrda dizelaska (cekicanje) a na visim je vise metalni zvuk (kloparaju ventili). Jos je jaca napolju nego unutar kabine, sto se cuje kad spustim prozore.
    2. Auto nesto slabije vuce, nije bas da nece ali mu fali ostrine (ili sam to uvrteo u glavu zbog buke)
    3. Dejstvo turbo-a mi se pomerilo 500 obrtaja navise, sad "nogu u ****" osecam tek na 2500 umesto 2000 o/min

    Za potrosnju nisam siguran, poslednjih 200km sam presao po gradu i za to je potrosnja 7 litara, mislim da je to ok. Inace, nema nimalo dima i pri leru i pri punom gasu, turbo jedva cujno pisti kao i ranije ( i to samo kad naglo dodam gas, cim se stabilizuje i to nestane). Ler je stabilan, mozda malo vise vibrira ali i to se jedva primecuje. Vibracije su najjace kad i buka, na visim obrtajima, ali tad tek toliko da ih osetim na upravljacu a ne preko karoserije. Inace je sve pocelo od kad sam sipao gorivo na Jugopetrolu, da li je moguce da je do goriva. Ako jeste nebih da cekam da sve potrosim (sa rezervoarom prelazim po 800km i vise) da ne napravim neku stetu. Sipao sam aditiv za ciscenje injektora pa cekam rezultat. Inace gresku ne pali nikakvu. Sve mi se nekako cini da injektori ne rade kako je propisano, valjda ovi DCI imaju vise ciklusa ubrizgavanja pa ako tu nesto zeza, ima sanse da bude izrazeno.
    Jos jedna stvar koja mi je malko cudna, a koja je takva od kad sam uzeo auto, kad ga gasim motor se "strese" znaci kratko zavibrira i to osetim kroz karoseriju. Nedavno sam vozio Megane 1.5 DCI sa jacom verzijom mog motora i nisam to primetio u tolikoj meri.
  • Car
    CBC Senator XXL
    • 07.07.2005
    • 900
    • Beograd

    #2
    Re: Povecana buka kod 1.5 DCI

    Ako vec trese... da nije zamajac? Ili neki nosaci...

    Comment

    • pametnjakovic
      CBC Početnik
      • 22.03.2009
      • 9
      • BGD

      #3
      Re: Povecana buka kod 1.5 DCI

      Nije zamajac, mislim da nema veze sa time, u radu vibrira dizelski i nema veze sa sklopom menjac-kvacilo. Nista ne skripuce i sl, i kod paljenja auto se ne trese samo kad ga ugasim i to traje deo sekunde Pri davanju naglog gasa ne trese toliko koliko je bucan motor. Vibracije motora su tek tolike da se prenose na volan a ne preko karoserije. Kad auto stoji u mestu, vibracije motora su male da se na leru jedva primetno trese poklopac motora, a sa malim gasom i to nestaje. Vece su pri opterecenom motoru ali ni onda nesto preterano izrazene. Nosaci prekontrolisani, stanje vrlo dobro-odlicno.
      Meni laicki deluje da problem nije zamajac ,prenos ili turbo, vec brizgaljke eventualno pumpa. E sad da da je totalni otkaz radi valjda bi se palio check engine a to se ne desava. Otici cu definitivno na dijagnostiku, ali reko ajd da postavim pitanje, mozda neko ima iskustva sa ovakvim problemima.

      Comment

      • ToNcA
        CBC Senator XXL
        • 31.01.2006
        • 868
        • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
        • Mazda 6 2.0d

        #4
        Re: Povecana buka kod 1.5 DCI

        Proveri dobro to oko turba da li tripujes ili je stvarno. I meni motor menja "intonaciju" u zavisnosti od goriva ali mu nista ne fali ni sa jugopetrolovim gorivom. Kada sipam na MOL-u tada je ubedljivo najbolje...

        A to sa aditivima - nemoj bas da verujes tim cudima i cudesima - da tako injektori mogu da se ciste servisi bi ostali bez posla, a ne desava se retko da ti aditivi toliko dobro ociste motor da se karike rasklimaju!

        Znaci kad potrosis dovoljno goriva za normalno dolivanje sipaj na MOL-u, ali ne ocekuj cudo odmah. Na primer u subotu sam sipao MOL-ov Eurodizel posle NIS-ovog Eko50 i razliku sam primetio kada sam presao dvestotinak km. Za taj dCi bi trebalo da je i stari eurodizel (350bese) ok ali kod nas se pokazalo da je ipak ovaj najskuplji i najcistiji (bar bih po zvuku mog auta tako rekao).

        Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

        Comment

        • novice
          CBC Član
          • 22.11.2006
          • 51
          • Beograd

          #5
          Re: Povecana buka kod 1.5 DCI

          Burazer ima Senik sa 1.5 od 101 konja (video sam da je tvoj motor nesto slabiji ali to je otprilike to) i meni definitivno taj motor nije tih, cak bih rekao da je tu negde sa VW PD motorima. Konkretni motor meni licno nije nista narocito, ima kao varijabilni turbo ali je prilicno trom, doduse i Senik je potezak auto. Nije to problem DCI -ja generalno jer npr 1.9 u Laguni stvarno zvuci maltene ko benzinac, dal je do auta ili do motora neznam ali dva razlicita sveta. E sad, znam da je burazer imao jednom problem sa gorivom kad je auto bas lose isao, tako da je moguce da je do goriva, vozi dok ne potrosis gorivo i sipaj na Molu sto kazu pa vidi sta ce da bude.
          Turbo problemi se manifestuju crnim dimom i konstantnim pistanjem turba (menjao na Pasatu pa znam). Zamajac se oseca i cuje pri kretanju, naglom gasu i naglom opustanju tako sto auto trese a i cuje se grebanje ili struganje . Meni tvoji problemi ne lice na ovo ali ko zna. Reno je poznat po ovim problemima, zato ne zelim da posedujem jednog iako je Laguna sve ono sto mi od auta treba, udobna tiha jeftina i solidno brza.

          Comment

          • pametnjakovic
            CBC Početnik
            • 22.03.2009
            • 9
            • BGD

            #6
            Re: Povecana buka kod 1.5 DCI

            Kao sto rekoh zamajac nema veze sa ovim, problem je cisto u motoru. Da budem jasan, buka nije strasna, jednostavno je auto nesto bucniji nego ranije i treba da otkrijem razlog. U turbo ne sumnjam, vec u sistem goriva. Nisam pomenuo da sam pre mesec dana menjao filtere vazduha i goriva.
            Buka motora zavisi od opterecenja u leru nijestrasno ali npr ako ukljucim klimu cujno se poveca iako obrtaji ostanu na istom. Sve mi izgleda kao kad benzincu sipas los benzin i pocnu da se cuju ventili. I ovde se cuju ventili plus cekicanje, valjda je tako kod dizela. Jedino ne mogu da verujem da je na JP-u toliko lose gorivo, sipacu na Molu kad ovo potrosim, daj boze da to resi probleme.
            A Renault, pa sta znam, meni se auto generalno svidja, udoban je, meni najlepsi medju karavanima, znam da je Renault kao firma pri dnu liste po kvalitetu. Hteo sam da uzmem auto sa 1.9 motoroma, alli mi je iskrsnuo ovaj 1.5, na prvi pogled vrlo ocuvan.Lagunu nisam uzimao u obzir bas zbog kvarljivost, iako je cena maltene na nivou Megane-a, mozda sam pogresio ali sta je tu je.

            Comment

            • comi 1342
              Moderator
              • 28.09.2005
              • 1126
              • NS
              • Giulietta ,PUG 106,

              #7
              Re: Povecana buka kod 1.5 DCI

              Ja kad hoću da postavim neko pitanje, prvo pretražim forum, pa onda postavljam pitanje

              viewtopic.php?f=326&t=35878&hilit=1.5+dci
              "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
              "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

              Comment

              • MN026
                CBC Senator XXL
                • 18.01.2009
                • 348
                • SMEDEREVO

                #8
                Re: Povecana buka kod 1.5 DCI

                pravac na dijagnostiku-pritisak goriva i preliv dizni.imao sam iskustva sa tim DELFI sistemom i najcesci-ne i jedini-kvar je dizna ili vise njih pa se tako ponasa kao sto si opisao

                Comment

                • pametnjakovic
                  CBC Početnik
                  • 22.03.2009
                  • 9
                  • BGD

                  #9
                  Re: Povecana buka kod 1.5 DCI

                  Originally posted by comi 1342
                  Ja kad hoću da postavim neko pitanje, prvo pretražim forum, pa onda postavljam pitanje
                  U pravu si, nisam uradio search.
                  Sve mi se vise cini da mi se crno pise. Ili su dizne ili je pumpa+dizne, crno ili crnje. Auto kad sam kupovao vozio sam ga na pregled u ovlasceni servis i kao sve je bilo u redu , na dijagnostici su gledali i pritisak i protok goriva a eto posle par meseci problem. Cekam da kane neka para pa idem u servis, dajte preporuku. Ako je nesto krupno samo cu da ga sredim i prodam, inace je auto extra ocuvan , relativno malo presao i bas mi se svideo, . Izgleda da se lepo vracam na benzince, steta sto megane karavan benzinac nema nigde da se nadje. Nadam se da necu puci puno para.

                  Comment

                  • dieselman
                    CBC Senator XXL
                    • 14.11.2005
                    • 833
                    • tt

                    #10
                    Re: Povecana buka kod 1.5 DCI

                    ..prodaj ga dok je jos na nogama...

                    Comment

                    Working...
                    X