poštovanje, imam golf 3 1.9 td 1993 aaz motor grejači mi rade 3min nakon paljenja motora i za to vreme broj obrtaja je nizak oko 500 po kazaljci obrtomera.nakon 3 min grejači se ugase i obrtaji se vrate u normalu kad je motor još topao ne pali mi se ni lampica grejača niti rade grejači posle paljenja. posle vožnje i zagrevanja motora kad ga ugasim nakon otprilike 1 sat palim auto ponovo mi se pali lampica grejača i opet rade grejači 3 min sumnjam na davač temp,jedan sa 4 pina,da li može biti poluispravan da dobro pokazuje temp motora a signal za gejače netačno daje.još da kažem da imam termostat koji otvara na 80 c molim komentar,odgovor ,rešenje
vw golf 1.9 td 1993 motor aaz grejači
Collapse
X
-
Re: vw golf 1.9 td 1993 motor aaz grejači
hvala na odgovoru,u međuvremenu sam sam saznao da je normalno da grejači rade i posle paljenja tačno 3 min kad je motor hladan i to vremenski reguliše relej ,a kad je motor malo vožen pa ostavljen ugašen oko npr 1 sat grejači gore posle paljenja kraće od 3 min ovisno o temperaturi i njih isključuje onda davač.pošto je to normalno a obrtaji mi dok rade grejači mali otpojio sam alternator i odmah je motor ubrzao na normalu .izmerio sam napon punjenja tokom tog produženog rada-14 v,kad se grejači ugase 14,5 v .da li je moguće da zbog nečega alternator stvara prevelik otpor pa
padnu obrtaji dok rade grejači ili treba da stalno koristim ručicu za hladan start i ubrzam motor dok se grejači ne ugase pozdrav svima
Comment
-
-
Re: vw golf 1.9 td 1993 motor aaz grejači
Kako moze biti nirmalno da grejaci rade i posle paljenja i to 3 min.
Ko ti je to rekao taj nema pojima.
Grejaci na Golfu 3 d rade malo duze oko 6-7-8 sekundi kad je jako hladno i kad se ugase startujes motor. Na TDI masinama je to max 3-4 sekunde, dok se pri visim temperaturama pale samo kontrolno.
Na tvom verovatno postoji dioda(to sam cuo da stavljaju ali ne znam puno o tome) koja pali grejace stalno jer je los motor, ili bio los pa je nisu izvadili, koja uvek pali grejace da bi mogao upaliti auto. Ili je problem u releju.
Comment
-
-
Re: vw golf 1.9 td 1993 motor aaz grejači
sad više nisam siguran da je to normalno, šta zapravo znači post heat time dali su tad grejači uključeni ,kod boša sam našao podatak za post heat time 3 minute kod nekih denso grejača čak 6 min,ili post heat znači da već ugrejani grejači tokom pre heat posle toliko dugo zadržavaju toplinu? pozdrav svima
Comment
-
-
Re: vw golf 1.9 td 1993 motor aaz grejači
zamenio sam stare grejače s kojima sam vozio jer nisu bili postheating tip i stavio nove tačno po katalogu sad kraće ima pad obrtaja negde oko 30 sec pod povučenom ručicom za hladan start se ne oseti sve ok.inače oni stari grejači su bili od golfa 2 i za godinu i po dana koliko su radili nijedan nije pregorio. znači sve je u redu dok rade do 3 min ovisno o temp motorajedino što konstantno vuku struju dok ovi novi imaju neku regulaciju u samom grejaču i kasnije manje vuku struje tako da se pad obrtaja ne oseti mnogo.
znači još problem nije rešen potpuno samo ublažen..baš nervira..
Comment
-
-
Re: vw golf 1.9 td 1993 motor aaz grejači
jedino što sam još primetio,a nisam napisao je to da je crevo od rashladnog sistema ujutro pre paljenja potpuno bez pritiska kao da je prazno a nije(proverio) pomalo mi se snižava nivo vode u ekspanzionoj posudi ali vrlo polako možda oko 100-200 ml otprilike za mesec dana ima tragova crvene boje(valjda od zaptivne paste)kod vodene pumpe mislim da tu pomalo pušta ,šta mislite da nije nedostatak pritiska u crevu razlog da davač ne može da da tačan signal ,možda se stvori vazdušni čep? pomagajte nemam više ideja...još da dodam kad je motor malo ugrejan nemam preheating ali imam postheating oko 2 min koji prekida davač svojim signalom evo šta sam još otkrio:signal za preheating ide od davača samo za preheating 2 pina plavobela i jedna braon žica zadužene za preheat.,druga 2 pina crvenožuta i druga braon žica daju signal za pokazivač temperature na instrument tabli i za postheating na releju
Comment
-
-
Re: vw golf 1.9 td 1993 motor aaz grejači
mislis mali ti je broj obrtaja na leru dok rade grejaci ?
ja bih izmerio napon na akumulatoru dok radi sa tim grejacima,da vidis da li alternator pravi dovoljno struje.
Zar nemozes da povecas malo ler gas na Bosch pumpi ?( ja mogu kod mene je sve mehanicko)
nije mi bas jasan pojam "mala snaga na ler gasu ?!? "Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Comment
-
-
Re: vw golf 1.9 td 1993 motor aaz grejači
ovaj moj prethodni post je više zaključak na osnovu saznanja na više mesta ,mada mi je mehaničar posle generalne rekao da palim sa ručicom za hladan start i da ne teba da diram boš pumpu,video je on šta bi trebalo uraditi mada nije direktno rekao,verovatno da me poštedi dodatnih troškova.sad mi je jasno da je reglaža pumpe i dizni put ka konačnom rešenju i zatvaranju ove teme.
Comment
-
-
Re: vw golf 1.9 td 1993 motor aaz grejači
Originally posted by subicdKako moze biti nirmalno da grejaci rade i posle paljenja i to 3 min.
Ko ti je to rekao taj nema pojima.
Grejaci na Golfu 3 d rade malo duze oko 6-7-8 sekundi kad je jako hladno i kad se ugase startujes motor. Na TDI masinama je to max 3-4 sekunde, dok se pri visim temperaturama pale samo kontrolno.
Na tvom verovatno postoji dioda(to sam cuo da stavljaju ali ne znam puno o tome) koja pali grejace stalno jer je los motor, ili bio los pa je nisu izvadili, koja uvek pali grejace da bi mogao upaliti auto. Ili je problem u releju.
Comment
-
-
Re: vw golf 1.9 td 1993 motor aaz grejači
jel moguće da jedan od ovih dole grejača vuče struje samo 5,5 A,a drugi 14 ili ja pogrešno tumačim podatke,ako jeste tačno 22 A ukupno NGK bi pravio daleko manje opterećenje alternatora nego BERU ukupno 56A...(dobro,ja nemam beru već iskru,al mislim da su slični po A)...
http://www.ngk.de/produktfinder/produktfinder/PKW/GLUEHKERZEN/VW%2BVOLKSWAGEN/GOLF%2B3/Y-918J/21347/Niterra ist der weltweit führende Hersteller der Marken NGK Ignition Parts und NTK Vehicle Electronics. Niterra ▶ beste Zünd- und Sensortechnik
Comment
-
Comment