vw golf 1.9 td 1993 motor aaz grejači

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kristina990
    Banovan
    • 13.04.2009
    • 1066
    • Srbija

    vw golf 1.9 td 1993 motor aaz grejači

    poštovanje, imam golf 3 1.9 td 1993 aaz motor grejači mi rade 3min nakon paljenja motora i za to vreme broj obrtaja je nizak oko 500 po kazaljci obrtomera.nakon 3 min grejači se ugase i obrtaji se vrate u normalu kad je motor još topao ne pali mi se ni lampica grejača niti rade grejači posle paljenja. posle vožnje i zagrevanja motora kad ga ugasim nakon otprilike 1 sat palim auto ponovo mi se pali lampica grejača i opet rade grejači 3 min sumnjam na davač temp,jedan sa 4 pina,da li može biti poluispravan da dobro pokazuje temp motora a signal za gejače netačno daje.još da kažem da imam termostat koji otvara na 80 c molim komentar,odgovor ,rešenje
  • dieselman
    CBC Senator XXL
    • 14.11.2005
    • 833
    • tt

    #2
    Re: vw golf 1.9 td 1993 motor aaz grejači

    ...ECT senzor se da lako izmeriti,ali ja bih proverio relej grejaca...pretpostavljam da je to u pitanju...

    Comment

    • kristina990
      Banovan
      • 13.04.2009
      • 1066
      • Srbija

      #3
      Re: vw golf 1.9 td 1993 motor aaz grejači

      hvala na odgovoru,u međuvremenu sam sam saznao da je normalno da grejači rade i posle paljenja tačno 3 min kad je motor hladan i to vremenski reguliše relej ,a kad je motor malo vožen pa ostavljen ugašen oko npr 1 sat grejači gore posle paljenja kraće od 3 min ovisno o temperaturi i njih isključuje onda davač.pošto je to normalno a obrtaji mi dok rade grejači mali otpojio sam alternator i odmah je motor ubrzao na normalu .izmerio sam napon punjenja tokom tog produženog rada-14 v,kad se grejači ugase 14,5 v .da li je moguće da zbog nečega alternator stvara prevelik otpor pa
      padnu obrtaji dok rade grejači ili treba da stalno koristim ručicu za hladan start i ubrzam motor dok se grejači ne ugase pozdrav svima

      Comment

      • subicd
        CBC Senator XXL
        • 20.06.2008
        • 463
        • Novi Sad

        #4
        Re: vw golf 1.9 td 1993 motor aaz grejači

        Kako moze biti nirmalno da grejaci rade i posle paljenja i to 3 min.
        Ko ti je to rekao taj nema pojima.

        Grejaci na Golfu 3 d rade malo duze oko 6-7-8 sekundi kad je jako hladno i kad se ugase startujes motor. Na TDI masinama je to max 3-4 sekunde, dok se pri visim temperaturama pale samo kontrolno.

        Na tvom verovatno postoji dioda(to sam cuo da stavljaju ali ne znam puno o tome) koja pali grejace stalno jer je los motor, ili bio los pa je nisu izvadili, koja uvek pali grejace da bi mogao upaliti auto. Ili je problem u releju.

        Comment

        • dieselman
          CBC Senator XXL
          • 14.11.2005
          • 833
          • tt

          #5
          Re: vw golf 1.9 td 1993 motor aaz grejači

          ...trebalo bi da ima oko 15 sec postheating period...3 minuta su bas mnogo...

          Comment

          • MN026
            CBC Senator XXL
            • 18.01.2009
            • 348
            • SMEDEREVO

            #6
            Re: vw golf 1.9 td 1993 motor aaz grejači

            covek se dobro informisao i to je sasvim o.k. ali nije tako kod svih ,trojki,To je kod modela koji imaju dvostepeni davac temperature

            Comment

            • kristina990
              Banovan
              • 13.04.2009
              • 1066
              • Srbija

              #7
              Re: vw golf 1.9 td 1993 motor aaz grejači

              taj podatak o produženom radu grejača našao sam čitajući na netu o duraterm glow plugs na e bay-u
              pozz

              Comment

              • kristina990
                Banovan
                • 13.04.2009
                • 1066
                • Srbija

                #8
                Re: vw golf 1.9 td 1993 motor aaz grejači

                sad više nisam siguran da je to normalno, šta zapravo znači post heat time dali su tad grejači uključeni ,kod boša sam našao podatak za post heat time 3 minute kod nekih denso grejača čak 6 min,ili post heat znači da već ugrejani grejači tokom pre heat posle toliko dugo zadržavaju toplinu? pozdrav svima

                Comment

                • kristina990
                  Banovan
                  • 13.04.2009
                  • 1066
                  • Srbija

                  #9
                  Re: vw golf 1.9 td 1993 motor aaz grejači

                  zamenio sam stare grejače s kojima sam vozio jer nisu bili postheating tip i stavio nove tačno po katalogu sad kraće ima pad obrtaja negde oko 30 sec pod povučenom ručicom za hladan start se ne oseti sve ok.inače oni stari grejači su bili od golfa 2 i za godinu i po dana koliko su radili nijedan nije pregorio. znači sve je u redu dok rade do 3 min ovisno o temp motorajedino što konstantno vuku struju dok ovi novi imaju neku regulaciju u samom grejaču i kasnije manje vuku struje tako da se pad obrtaja ne oseti mnogo.
                  znači još problem nije rešen potpuno samo ublažen..baš nervira..

                  Comment

                  • kristina990
                    Banovan
                    • 13.04.2009
                    • 1066
                    • Srbija

                    #10
                    Re: vw golf 1.9 td 1993 motor aaz grejači

                    jedino što sam još primetio,a nisam napisao je to da je crevo od rashladnog sistema ujutro pre paljenja potpuno bez pritiska kao da je prazno a nije(proverio) pomalo mi se snižava nivo vode u ekspanzionoj posudi ali vrlo polako možda oko 100-200 ml otprilike za mesec dana ima tragova crvene boje(valjda od zaptivne paste)kod vodene pumpe mislim da tu pomalo pušta ,šta mislite da nije nedostatak pritiska u crevu razlog da davač ne može da da tačan signal ,možda se stvori vazdušni čep? pomagajte nemam više ideja...još da dodam kad je motor malo ugrejan nemam preheating ali imam postheating oko 2 min koji prekida davač svojim signalom evo šta sam još otkrio:signal za preheating ide od davača samo za preheating 2 pina plavobela i jedna braon žica zadužene za preheat.,druga 2 pina crvenožuta i druga braon žica daju signal za pokazivač temperature na instrument tabli i za postheating na releju

                    Comment

                    • kristina990
                      Banovan
                      • 13.04.2009
                      • 1066
                      • Srbija

                      #11
                      Re: vw golf 1.9 td 1993 motor aaz grejači

                      pošto je rad grejača takav fabrički(da ima uz preheating i postheating koji može da traje i do 180 sekuni),problem je u nadostatku snage motora na ler gasu.dobio sam savet da treba da uradim reglažu boš pumpe i dizni,što ću i učiniti.

                      Comment

                      • zoranbg
                        CBC Senator XXL
                        • 23.03.2005
                        • 4098
                        • Rooster's Hill , Beog
                        • Grande Punto 1.2

                        #12
                        Re: vw golf 1.9 td 1993 motor aaz grejači

                        mislis mali ti je broj obrtaja na leru dok rade grejaci ?
                        ja bih izmerio napon na akumulatoru dok radi sa tim grejacima,da vidis da li alternator pravi dovoljno struje.
                        Zar nemozes da povecas malo ler gas na Bosch pumpi ?( ja mogu kod mene je sve mehanicko)

                        nije mi bas jasan pojam "mala snaga na ler gasu ?!? "
                        Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                        Comment

                        • kristina990
                          Banovan
                          • 13.04.2009
                          • 1066
                          • Srbija

                          #13
                          Re: vw golf 1.9 td 1993 motor aaz grejači

                          ovaj moj prethodni post je više zaključak na osnovu saznanja na više mesta ,mada mi je mehaničar posle generalne rekao da palim sa ručicom za hladan start i da ne teba da diram boš pumpu,video je on šta bi trebalo uraditi mada nije direktno rekao,verovatno da me poštedi dodatnih troškova.sad mi je jasno da je reglaža pumpe i dizni put ka konačnom rešenju i zatvaranju ove teme.

                          Comment

                          • miskovolvo
                            CBC Veteran
                            • 22.02.2010
                            • 171
                            • Aleksinac

                            #14
                            Re: vw golf 1.9 td 1993 motor aaz grejači

                            Originally posted by subicd
                            Kako moze biti nirmalno da grejaci rade i posle paljenja i to 3 min.
                            Ko ti je to rekao taj nema pojima.

                            Grejaci na Golfu 3 d rade malo duze oko 6-7-8 sekundi kad je jako hladno i kad se ugase startujes motor. Na TDI masinama je to max 3-4 sekunde, dok se pri visim temperaturama pale samo kontrolno.

                            Na tvom verovatno postoji dioda(to sam cuo da stavljaju ali ne znam puno o tome) koja pali grejace stalno jer je los motor, ili bio los pa je nisu izvadili, koja uvek pali grejace da bi mogao upaliti auto. Ili je problem u releju.
                            Na golfovima te generacije je normalno da grejaci rade i do 6 minuta posle paljenja,nemoj da nekog pravis da nema pojima kada i sam neznas,drugo ne postoji nikakva dioda vec se montira otpornik na ECT senzoru koji simulira laznu temperaturu releu grejaca,da bi motor lakse upalio jer nije bas u najboljem stanju,a trece broj obrtaja padne zbog 60 A struje koju povuku grejaci,i zbog velikih elektromotornih sila u alternatoru,pa se moze desiti da zbog polupraznog akumulatora pada ler gas,i molim kolege na sajtu,da ne daju pausalne odgovore ako vec ne poznaju odredjenu problematiku,i ljudima prave veci problem nego sto jeste.Pozdrav

                            Comment

                            • kristina990
                              Banovan
                              • 13.04.2009
                              • 1066
                              • Srbija

                              #15
                              Re: vw golf 1.9 td 1993 motor aaz grejači

                              jel moguće da jedan od ovih dole grejača vuče struje samo 5,5 A,a drugi 14 ili ja pogrešno tumačim podatke,ako jeste tačno 22 A ukupno NGK bi pravio daleko manje opterećenje alternatora nego BERU ukupno 56A...(dobro,ja nemam beru već iskru,al mislim da su slični po A)...




                              Niterra ist der weltweit führende Hersteller der Marken NGK Ignition Parts und NTK Vehicle Electronics. Niterra ▶ beste Zünd- und Sensortechnik

                              Comment

                              Working...
                              X