Zadimi kod paljenja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zadimi kod paljenja

    Opel Vectra 2000i (85 KW)`90 god
    Motor je odjednom poceo da mi dimi kad ga palim pogotovu kad je topao. Nadao sam se da su gumice ventila ali sam premerio kompresiju i dobio sledece:
    1.cil.=9,5
    2.cil = 9,7
    3.cil = 10
    4.cil = 7
    Skidao sam poklopac ventila i tu mi izgleda sve OK.
    Jel to skoro siguran znak da je neka od karika na cetvrtom ?
    Da li da menjam i letece lezajeve ako su dobri ?
    Pozdrav i hvala unapred na pomoci
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    Da. Cetvrti cilindar ti je definitivno u maleru, pod uslovom da neki od ventila na njemu ne predstavlja problem male kompresije, na sta izneti podatak o velikoj razlici u kompresiji prema cetvrtom asocira. Takodje bi dobrodosao i opis boje dima. Bilo bi dobro da proveris kompresiju 4-tog sa uljem u njemu. Dal motor trokira?
    Lezajevi naravno idu novi kad vec rastavljas motor jer za njega imaju malu cenu.
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • Srdjan
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 2416
      • Bajina Basta/Beograd

      #3
      Malo glupo pitanje ali kako se meri kompresija??? Cime? Gde? Kako se zove uredjaj koji to meri?
      Lancia Kappa 2.0 20v

      Comment

      • Wiz
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 3104
        • Nish

        #4
        Pa manometar usrafis na svecice i verglas

        Comment


        • #5
          Ja imam uredjaj koji se zove "Motometer" i ispisuje vrednost na papiricu, inace je to u principu manometar sa nepovratnim ventilom i ja sam to jednom prilikom cak i napravio. Uzeo sam obican manometar do 16 bara i stavio nepovratni ventil od bojlera. Za prikljucak sam razbio staru svecicu, povadio keramiku i navario parce cevcice da moze da se navuce crevo ka nepovratnom ventilu i manometru. stavis jos ispred manometra filter od cigarete da sluzi kao prigusnica i radi savrseno

          E sad moj problem. Sidjem ja sad da izmerim kompresiju sa uljem ali prvo krenem jos jednom merenje bez ulja. I gle cuda sad je na svim cilindrima OK. . Dolazim do zakljucka da sam pre podne ,posle merenja, kada sam skidao poklopac ventila par puta pritisnuo polugom ventile na cetvrtom cisto da vidim da nisu zaribali ili da nije pukla neka opruga. Posle toga sam samo zatvoriop dekl i nisam palio auto.

          Jel moguce da je ventil proradio od rucnog pritiskanja i jel bi trebao mozda da menjam hidro podizace???
          Sad vise ni ne dimi kad ga palim ))

          PS. Sad necu da menjam ni letece

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #6
            Pa mozda bi trebalo da ih zamenis jer oni imaju svoj vek trajanja al tvoje rucno pritiskanje ne bi trebalo da je dovelo do toga jer posle toga opet kad verglas oni su ponovo u funkciji. Jedino da je zaglavljivao pa da ventil nije imao naleganje kakvo bi trebalo . Jer si ih vadio skroz pa istiskivao?
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment


            • #7
              Ma nista, samo sam ih pritisnuo preko klackalice a onaj desni , koliko se secam usisni, je strcnuo kroz onu rupicu i zamalo me zalio
              Nisam osetio da je neki bio zaglavljen, jedino ne znam dali je podizac mogao da ostane bez uljapa da je sad nekako dobio mada mu ja nisam nista uradio sto mu vec i bregasta ne radi

              Comment

              • tenzo RS
                CBC Senator XXL
                • 01.11.2004
                • 309
                • Krusevac
                • Saab 9-3 TiD

                #8
                Originally posted by Wiz
                Pa manometar usrafis na svecice i verglas
                ...motor mora da bude zagrejan i da se drzi pun gas...
                8 i 300...u firungu !!!

                trazis kvalitetan turbo servis za remont turbine?

                Comment

                • Davor
                  CBC Senator XXL
                  • 02.03.2005
                  • 498
                  • Novi Sad

                  #9
                  Originally posted by tenzo RS
                  ...motor mora da bude zagrejan i da se drzi pun gas...
                  Ne bih se složio sa tobom da motor mora biti zagrejan,baš naprotiv treba da bude potpuno hladan da se izmereni pritisak u cilindrima može sa sigurnošću smtrati za tačan.

                  Comment

                  • tenzo RS
                    CBC Senator XXL
                    • 01.11.2004
                    • 309
                    • Krusevac
                    • Saab 9-3 TiD

                    #10
                    ...pa dobro...ja sam ovako ucio a i po meni je logicnije da treba kao relevantne podatke uzimati one koji su dobijeni pod okolnostima u kojima jedan motor najvise vremena radi...slozices se sa mnom da se performanse i osobina materijala menjanju u zavisnosti od termickih promena...npr. merodavan pritisak ulja nije onaj koji se dobija samo sto se motor upali...
                    ...isti slucaj je i sa pritiscima u cilindru...e sad...svako radi onako kako je naucio i kako misli da je najbolje...
                    8 i 300...u firungu !!!

                    trazis kvalitetan turbo servis za remont turbine?

                    Comment

                    • Heinz
                      CBC Senator XXL
                      • 30.09.2004
                      • 1027
                      • Beograd, Voždovac
                      • Avensis 2.0 D4D

                      #11
                      Mali off: može preporuka gde da se odradi merenje kompresije? Nemam poverenja u sitne majstorčiće jer svi redom imaju "naštelovane" manometre.

                      M-power?
                      Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                      Comment

                      • M-power
                        Moderator
                        • 10.01.2005
                        • 10060
                        • Bg; Banovo Brdo
                        • CorsaC, astra H,

                        #12
                        Ja ti ne mogu pomoci, moj je u kvaru.
                        Ne bih trebao da budes skeptican po tom pitanju, ne moze tu nista da bude nastelovano a nema ni razloga jer sami majstori gledaju da imaju ispravan uredjaj radi svog preciznijeg uvoda u situaciju, jedino se radi o kvalitetu manometra. Tako da ko god ima....
                        To date there has never been a faster car built for the public road and,
                        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                        Comment


                        • #13
                          U uputstvu za moj instrument pise da motor treba zagrejati na radnu temperaturu (80 ?C) i drzati gas pritisnut

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            #14
                            Da, zato sto je to pravi uvid u kompresiju. Termika
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • Saabo
                              Moderator
                              • 29.09.2004
                              • 1724
                              • Vrbas
                              • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                              #15
                              Originally posted by Heinz
                              Mali off: može preporuka gde da se odradi merenje kompresije? Nemam poverenja u sitne majstorčiće jer svi redom imaju "naštelovane" manometre.
                              Nema veze za "naštelovane" manometre, bitno je da je kompresija priblizno ista na svim cilindrima, tj. da se vidi razlika (ako je ima ne daj boze) izmedju cilindara Sad bilo to 10, 9 ili 12 svejedno je
                              SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                              Comment

                              Working...
                              X