Zadimi kod paljenja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bmiillan
    CBC Senator XXL
    • 18.04.2005
    • 393
    • beograd
    • clk 200k

    #16
    kompersija

    kao sto je sabo rekao ne plasi se nastelovanih manometara jer ne pokazuju svi isto. najbitnije je da pokazuju priblizno iste vrednosti. sto se tice opelovih hidraulicnih podizaca ventila proizvodjac je predvideo zamenu na 150000 km. u praksi idu i preko 350000km ali potrebno ih je bar rastaviti i ocistiti i DOBRO paziti na ulje koje koristis i koje bi trebalo sto redovnije menjati. hidraulicni podizaci mogu da se zapuse od garezi koja se natalozi u motoru i uljnim kanalima kada se neredovno menja ulje. verovatno si pritiskom na ventil izbacio to zacepljenje i ventila radi sada ok. takodje razni aditivi za ulje mogu da naprave problem sa hidraulicnim podizacima ventila
    nemoj na silu uzmi veci cekic

    Comment

    • Heinz
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 1027
      • Beograd, Voždovac
      • Avensis 2.0 D4D

      #17
      Evo čega se plašim: onoga što sam video

      Svaki spoj može da se odvrne, pri čemu mislim na priključak od manometra. I sad kad mere, recimo, na tri cilindra bude sve OK, a na jednom popuste jedan spoj i vazduh šišti sa strane.
      Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #18
        Nece da sisti a i cuje se.
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • Davor
          CBC Senator XXL
          • 02.03.2005
          • 498
          • Novi Sad

          #19
          Originally posted by Heinz
          Evo čega se plašim: onoga što sam video

          Svaki spoj može da se odvrne, pri čemu mislim na priključak od manometra. I sad kad mere, recimo, na tri cilindra bude sve OK, a na jednom popuste jedan spoj i vazduh šišti sa strane.
          Ako vec tako sumnjas u majstora onda mu doteraj auto uvece i nacrtaj se ujutro pre otvaranja radionice da ti izmeri kompresiju kad je hladan motor i kada si ti tu prisutan,jer on mora na svakom delu na glavi(tu gde stoje svecice ili dizne kod dizela)da zavrne manometar,posto slabo koriste onaj sto pritisnes rukom manometar i izmeri ti kompresiju bez zavrtanja u mesto za svecice.

          Comment

          Working...
          X