Kada je motor hladan pri kontaktu grejaci odrade 10-ak sekundi i skljuce se, medjutim posle startovanja motora oni se ponovo pale i nastavljaju da rade 2-3 min, sve zavisi od brzine postizanja radne temperatue, zimi duze, leti krace. Neki kazu da tako treba, ali ima i onih sa teorijom da to ne sme tako da radi... Ima li neko iskustva sa ovim?
Astra F 1.7 tds grejaci
Collapse
X
-
Re: Astra F 1.7 tds grejaci
isti slučaj kod mene sa golfom 3 td rade grejači do 3 min . 3min je maksimum i to odradi relej(steuergerat) a ako ranije isključi onda dobije signal od davača temp. meni je smetalo to što padnu obrtaji za vreme tog produženog rada.dosta ljudi mi je reklo da je to normalno opet neki da nije moj savet :ako ti ne pregorevaju grejači samo vozi ima još jedna caka ako si kupio kola sa lošijim motorom da se ugradi otpornik dabi ti lakše palio on šalje lažan podatak o temp. tj.da je niža pa se češće uključuju grejači to moram i sam proveriti ali mislim da nemam to ugrađeno jer mi se grejač ne pale kad je motor topao napiši kako si primetio da rade posle paljenja
-
-
Re: Astra F 1.7 tds grejaci
Proverio sam sa obicnom probnom lampom i merio sam duzinu rada grejaca posle prvog paljenja kada je motor potpuno hladan. Naravno, kada je motor zagrejan grejaci se ne pale posle starta motora. Inace na kucistu termostata postoje dva davaca jedan salje singnal na kontrolnu tablu (temperatura), a ovaj drugi je predpostavljam davac za grejace tj, odredjuje duzinu njihovog rada.
Comment
-
-
Re: Astra F 1.7 tds grejaci
Originally posted by kristina990da ali šta te je navelo da proveravaš, da li je motor drugačije radio?
Comment
-
-
Re: Astra F 1.7 tds grejaci
Kad sam ja kupio moju astru td 98 godiste sa nemackim je motorom na joj je lampica grejaca svetlila citavih 10ak sec svaki put bio on hladan ili vreo! To me cudilo i isao sam u "ovlasteni" servis da ga odrzavam gde su me drali ko jarca! A za to su mi rekli da je to kod opela "normalno" u zavisnosti od toga koji je relej stavljen! Meni je inace bilo cudno jer sam vozio ranije mercedes 123 200D iz 77. god i gde se lampica gasila i tako pokazivala da je motor topal ili hladan, a da na astri iz 98. ta lampica radi "onako". Nakon toga primetio sam da nakon duze voznje tj. 400-500 km autoputem na vecim obrtajima, naon toga crknu dva tri grejaca. Odem u servis i kazem sta se desava, oni mi se prvo ismeju posteno, jer kao kakve to ima veze sa grejacima!? Da bi nakon dve zamene grejaca, po istom osnovu i datih im 5000din rekli kako mi ne valja struja na autu jer se izgleda grejaci uopste ne gase! Zamislite! Odem kod elektricara i covek izvadi relej, ispravi jedan od kontakata koji prilikom ranijeg postavljanja nije legao na svoje mesto, vrati ga i lampica od tad radi normalno!!! Poneta svega je, da ako se lampica i ugasi to ne znaci da grejaci i dalje ne rade! Lampica sluzi da kaze vozacu kad moze startovati motor, svako dalje paljenje lampice nije normalno i bespotrebno je. Jer sta mene briga hoce li se grejaci upaliti u toku voznje i rada motora da bi "dogrejali" vreo motor!? A te price, "to je kod opela normalno" ili "za taj motor je tako" u prevodu znaci, nemam blage veze sa tim!
Comment
-
Comment