Daihatsu Sharade 1.0 Turbo Diesel 90'

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • uglavnom.bezopasni
    - 42 -
    • 03.02.2005
    • 2235
    • Novi Sad

    Daihatsu Sharade 1.0 Turbo Diesel 90'

    U vožnji kad se ugreje počne sam da diže obrtaje i ne može da se ugasi osim grubom silom, prva i naglo pustiš kvačilo i kočnicu. To je neki motor sa 3 cilindra, prešao 70K i kad se to desi izbacuje plavi dim.

    Ima li mu pomoći?
    Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
    11.04. 0:12 #2
    Rule #51: Sometimes — You're Wrong!
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Re: Daihatsu Sharade 1.0 Turbo Diesel 90'

    Iber tura, ne paliti razleteće se, troši ulje koje sagoreva umesto nafte.... Tefloni ili karike...
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • uglavnom.bezopasni
      - 42 -
      • 03.02.2005
      • 2235
      • Novi Sad

      #3
      Re: Daihatsu Sharade 1.0 Turbo Diesel 90'

      Problem je što kad radi onda radi kako treba, nema dima nema ničeg, nego ubrzavaš i samo odjednom, ponekad, pustiš gas i on nastavi da diže obrtaje, ugasiš/upališ i odma sve normalno radi dok se opet ne desi. Da nije nešto da turbina ostane uključena, ili tako šta, samo zašto...
      Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
      11.04. 0:12 #2
      Rule #51: Sometimes — You're Wrong!

      Comment

      • dieselman
        CBC Senator XXL
        • 14.11.2005
        • 833
        • tt

        #4
        Re: Daihatsu Sharade 1.0 Turbo Diesel 90'

        ..lepo ti Dora reče,samo što je izbor vođice ventila,tefloni ili turbina...šta ti je draže...

        Comment

        • VVLAJKO
          CBC Senator XXL
          • 23.07.2008
          • 484
          • Nis
          • Audi A4, Primera p12

          #5
          Re: Daihatsu Sharade 1.0 Turbo Diesel 90'

          CL61 je naj gori dizel motor na svetu i tu ne pomazu nikakve karike,vidjice i slicne vradzbine! samo full generalna. Nista nije bolja ni AISIN turbina koja se ugradjuje u njega, a glave pucaju kao da su od stakla!!
          Glupost nas je do ovde dovela, glupost ce nas i izbaviti.

          Homer J. Simpson

          Comment

          • Vidan KV
            CBC Senator XXL
            • 24.10.2007
            • 432
            • Kraljevo
            • vozim onaj koji trenutno ima više goriva

            #6
            Re: Daihatsu Sharade 1.0 Turbo Diesel 90'

            .........apsolutno u pravu!.....imao pacijenta kome smo dva puta otvarali motor(prvi put menjali gumice na ventilima,drugi put karike).......oba puta prešao po par hiljada km posle intervencije.......full generalna i rešen problem......e jedino je bilo za*****o što su u to vreme(sredinom 90-ih) delovi bili NENORMALNO skupi.......pozdrav!

            Comment

            • VVLAJKO
              CBC Senator XXL
              • 23.07.2008
              • 484
              • Nis
              • Audi A4, Primera p12

              #7
              Re: Daihatsu Sharade 1.0 Turbo Diesel 90'

              Delovi su sada s' obzirom da je u pitanju japanac nenormalno jeftini. Ali bez obzira na to ja ih vise ne radim, jednostavno je preosetljiv motor i nista ne prelaze posle generalne. Naj slabija stavka je turbina koja je sr.... e i nema joj remonta. Jednostavno otkine osovinicu, nabije u trenutku ogromnu kolicinu ulja u motor i sj... sve! Ja sam ih radio od kada sam otvorio servis, od ranih '90. i na njima sam napravio ime i pos'o, ali sam od njih i dobio secer
              Glupost nas je do ovde dovela, glupost ce nas i izbaviti.

              Homer J. Simpson

              Comment

              • JAPANX
                CBC Senator XXL
                • 10.08.2006
                • 2159
                • Beograd

                #8
                Re: Daihatsu Sharade 1.0 Turbo Diesel 90'

                sra*nje od auta.. ko predje sa njim 120.000 taj je srecan covek

                posle samo majstori...

                Comment

                • MN026
                  CBC Senator XXL
                  • 18.01.2009
                  • 348
                  • SMEDEREVO

                  #9
                  Re: Daihatsu Sharade 1.0 Turbo Diesel 90'

                  znam coveka ko0ji je bio prvi vlasnik preso 250k i prodao ga ispreavnog.uglavnom se vozio sam i nije vizioi brze od 110 po njegovim recima.samo potrosni materijalenjao.novi vlasnik za 2 meseca ga istopio-proso motor,puko blok u cilindru.......
                  jedva smo ga spkovali dodsuse sve novo sem glave koja je bila ok i prodao ga odmah i vise nisam cuo nista onjemu...ali ni upaljac mu nije blizu

                  Comment

                  • babke
                    CBC Član
                    • 23.07.2005
                    • 18
                    • BeOGRAD

                    #10
                    Re: Daihatsu Sharade 1.0 Turbo Diesel 90'

                    Ja imam to sokocalo i preslo 235000 km,drugi sam vlasnik i pokazao se (vozi ga moja zena evo 2-godina)kao veoma zahvalan.Samo menjanje ulja ,filtera i sipanje nafte to je sve sto auto trazi.odlican auto.

                    Comment

                    Working...
                    X