Passat TDI 90KS, ventil turbine/magnetni ventil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ale944
    CBC Senator XXL
    • 20.03.2006
    • 1457
    • Beograd

    #16
    Re: Passat TDI 90KS, ventil turbine/magnetni ventil

    pa ti ventili i rade sa pwm-om, tako da je kuckanje manje vise normalna pojava..tj. to mu je princip rada.sad, zasto na kontaktu cuka je posebno pitanje...
    http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

    Comment

    • skyline
      CBC Senator XXL
      • 31.07.2007
      • 3149
      • Cacak

      #17
      Re: Passat TDI 90KS, ventil turbine/magnetni ventil

      da, ali se kuckanje ranije nije culo

      da li je moguce to srediti ili je resenje zamena ventila
      Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

      Comment

      • ale944
        CBC Senator XXL
        • 20.03.2006
        • 1457
        • Beograd

        #18
        Re: Passat TDI 90KS, ventil turbine/magnetni ventil

        pa ako kucka,onda ocigledno dobija impulse, a pitanje je zasto ... ja bi rekao da je to samo znak da je ventil ispravan, a sam signal koji dolazi do njega brlja iz nekog razloga, ventil ne moze sam od sebe da kucka, potrebno je da dobije impuls
        http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

        Comment

        • skyline
          CBC Senator XXL
          • 31.07.2007
          • 3149
          • Cacak

          #19
          Re: Passat TDI 90KS, ventil turbine/magnetni ventil

          a sa cega on dobija signal?

          jedno je evidentno, da se ventil cuje na kontaktu i da auto znatno losije boost-a nego pre
          Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

          Comment

          • MN026
            CBC Senator XXL
            • 18.01.2009
            • 348
            • SMEDEREVO

            #20
            Re: Passat TDI 90KS, ventil turbine/magnetni ventil

            map registruje pritisak na osnovu kojeg ecm upravlja tim ventilom a on aktuatorom na turbini.inace retko kad crkava njegov elektro deo vec sediste ventila-iglice u njemu i nema dobrog dihtovanja pa samim tim i vakuma ili pritiska

            Comment

            • djlosmi1
              CBC Član
              • 03.04.2008
              • 85
              • Beograd

              #21
              Re: Passat TDI 90KS, ventil turbine/magnetni ventil

              I kod Passata B5 1.9TDI 110ks se cije to kuckanje na kontaktu od uvek, ali auto najnormalnije radi i lepo ubrzava, ne dimi, ne troši ulje itd...sve normalno. Rekao bih da je to normalno

              Comment

              • TAZZ
                Banovan
                • 30.05.2005
                • 1409
                • NBGD,SERBIA

                #22
                Re: Passat TDI 90KS, ventil turbine/magnetni ventil

                KAd smo ovde...

                Skoda Octavia AHF motor, Vertikalan Wast Gate( valjda turbo promenljive geometrije), kad sam u ubrzanju onako.. 3, 4, 5 brzina lako mi ulazi u SAFE mode recimo ono ostanem bez turba, moram da iskljuchim auto sachkam par sekundi i opet ukljuchim...
                Kad se desi da ostanem bez turba tada izbaci neshto tipa boost pressure controll valve bla bla bla( na dijagnostici) ali generalno nekako loshije vuche auto...
                koji je to ventilic, i koliko koshta i gde da ga kupim... da pochnem od toga...
                Nekako mi je mrtav auto... nemam greshke na dijagnostici( osim kad se desi ono sa turbom)
                Lik mi je zapushio EGR ventil, a nikad, NIKAD nije na dijagnostici prijavio nikakav problem nikada... auto je preshao 72.000 PRAVE, ja sam Prvi vlasnik auta.
                Teze je palila kad je topla... ono i po 15 sekundi verglanja... ugradio je kao neki relej na senzor temperature i sad drzi upaljenen grejache ... kao pali ne chekaj da se pogasi bilo shta. i auto pali ok, ali zashto relej? shta je problem sa autom, nije reshenje relej... v ec popravka onog shto zeza...

                PS ili sam se ja navikao na SAABove totalno pa mi ovo uvek buljica... Ko se javlja da pregleda auto i da vidi da li ok povlachi...

                Comment

                • dieselman
                  CBC Senator XXL
                  • 14.11.2005
                  • 833
                  • tt

                  #23
                  Re: Passat TDI 90KS, ventil turbine/magnetni ventil

                  ..verovatno prepunjava turbo,pa ga baca u limp home mode..treba proveriti parametre u voznji..moguce lako da glave krilca u VGT...

                  Comment

                  • skyline
                    CBC Senator XXL
                    • 31.07.2007
                    • 3149
                    • Cacak

                    #24
                    Re: Passat TDI 90KS, ventil turbine/magnetni ventil

                    da li meni savetujete prvo dijagnostiku ili da se odmah usresredim na neke moguce uzroke
                    Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                    Comment

                    • skyline
                      CBC Senator XXL
                      • 31.07.2007
                      • 3149
                      • Cacak

                      #25
                      Re: Passat TDI 90KS, ventil turbine/magnetni ventil

                      problem resen
                      zamenjen je protokomer, auto ponovo poteze kao blesav (koliko 90ks uopste i moze biti blesavo)
                      Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                      Comment

                      • subicd
                        CBC Senator XXL
                        • 20.06.2008
                        • 463
                        • Novi Sad

                        #26
                        Re: Passat TDI 90KS, ventil turbine/magnetni ventil

                        Jedno pitanje za poznavaoce, da ne otvaram novu temu.

                        Zbog cega je bilo ulja u ventilu na turbini, Wastgate iliti ventil rasterecenja turbine?!

                        Da li je moguce da je onaj ventil sto je zamenjen napunio isti kad izgubio funkciju, ili...
                        Tj. odakle tu uopste ulja, kako je moglo dospeti tu?

                        I jos jedno pitanje, da li polugica koja izlazi/ulazi u njega, treba da se pomera pri svakom dodavanju gasa na leru?

                        I jos nesto, meni je ovo plavo crevce sa ovog ventila prikaceno na onaj magnetni ventil(iz prvog posta). Predpostavljam da nema svaka turbina isti Wastegate, tj. da se moj pokrece putem vakuma tj. onog magnetnog sto sam promenuo.

                        Comment

                        Working...
                        X