Problem je sledeci - masan je motor oko turbine poslednjih 70 000 km i auto izbacuje crni dim na visokim obrtajima i kada ga zgazim do daske (vuce normalno, normalna potrosnja, ne trosi ulje, 0.3l na 8000km mislim da je normalno, nema problema sa paljenjem, kompjuter ne pokazuje nikakvu gresku). Voleo bih da mi neko kaze iz iskustva, sta bi mogao da bude problem, koliko je skup ili da mi preporuci neki servis ili nekog majstora u BG koji ce detaljno da mi dijagnostikuje sta nije u redu i koliko mi novca treba da sve sredim i dovedem auto u top stanje. Hvala unapred. Pozdrav
seat toledo 2001 god 1.9TDI AHF
Collapse
X
-
Tags: None
-
-
Re: seat toledo 2001 god 1.9TDI AHF
Sve dok vuce kako treba i dok trosi normalne kolicine ulja nemoj nista dirati oko turbine....sto se tice crnog dima na auspuhu,za pocetak probaj da zamenis pumpu na kojoj sipas gorivo pa vidi kako ce se onda auto ponasati...tu vec moze vise stvari da bude u pitanju jer nam je dizel mnogo los...dizne,pumpa...itd...ali za pocetak sipaj gorivo na nekom drugom mestu,recimo na Mol-u.
-
-
Re: seat toledo 2001 god 1.9TDI AHF
Jel ima jos neko neku ideju sta bih mogao da uradim da konstatujem precizno stanje u kome se nalaze dizne, motor, turbina itd. tj svi relevantni sklopovi koji su diretkno vezani za rad motora?
Da li je moguce da su dizne u pitanju? Da li mogu one da se ciste kod TDI-a i ko to radi?
Comment
-
-
Re: seat toledo 2001 god 1.9TDI AHF
da i btw ne dimi na meracu za ulje, ne dimi ni na otvoru za sipanje ulja dok radi, ali prska ulje kada je cep otvoren. Da li je to normalno?
Verovatno pitam glupa pitanja, ali ne razumem se bas toliko u mehaniku
Comment
-
-
Re: seat toledo 2001 god 1.9TDI AHF
Drugari problem resen. Turbina ok, motor ok kompresija je 32 32 31 30. Zaprljan EGR - losi dihtunzi i iz njega curilo ulje. Bio je iskljucen, a ne i zapusen...Sad mi je laknulo
Comment
-
Comment