Pozdrav svima.
Imam Opel Froneru 2000 godiste sa 2,2 DTI motorom.
Ovaj motor ima dve radne temperature. Nekih 80 C u normalnom, mirnijem radu, a oko 100 C pri vecoj turazi.
Ja ovakvo ponasanje motora s obzirom na temperaturu prvi put srecem kod ovog auta i neobicno mi je, ali su mi neki Opel majstori koji su i imali priliku da voze ovaj motor, potvrdili da je to normalno.
Moj problem je u tome sto se ova promena radne temperature ne desava uvek pri istim uslovima. Nekad je dovoljno malo da pritisnem gas pa da temperatura sa 80 skoro trenutno skoci na 100 (slucaj 1), a nekad ga bas dobro isforsiram, a temperatura ostane na 80 (slucaj 2).
konkretan problem je sto u slucaju 1 motor radi tiho i glatko, a u slucaju 2 radi bucno i grubo.
Ovi nacini i slucajevi se desavaju potpuno proizvoljno i slucajno i ja nisam uspeo da upratim nikakvu zavisnost izmedju nacina rada motora i bilo kakvog drugog uslova, pa pretpostavljam da motor ima neku anomaliju.
Molim nekoga ko poznaje tematiku sa majstorskog aspekta da mi da neki savet, u smislu sta bi mogao biti uzrok ovakvog rada motora, a isto tako molim i bilo koga ko ima ovakav motor (ima ih i u Astrama i narocito u Vektrama i Zafirama), da mi prenese svoja iskustva vezano za radnu temperaturu njegovog motora.
Unapred zahvalan.
Imam Opel Froneru 2000 godiste sa 2,2 DTI motorom.
Ovaj motor ima dve radne temperature. Nekih 80 C u normalnom, mirnijem radu, a oko 100 C pri vecoj turazi.
Ja ovakvo ponasanje motora s obzirom na temperaturu prvi put srecem kod ovog auta i neobicno mi je, ali su mi neki Opel majstori koji su i imali priliku da voze ovaj motor, potvrdili da je to normalno.
Moj problem je u tome sto se ova promena radne temperature ne desava uvek pri istim uslovima. Nekad je dovoljno malo da pritisnem gas pa da temperatura sa 80 skoro trenutno skoci na 100 (slucaj 1), a nekad ga bas dobro isforsiram, a temperatura ostane na 80 (slucaj 2).
konkretan problem je sto u slucaju 1 motor radi tiho i glatko, a u slucaju 2 radi bucno i grubo.
Ovi nacini i slucajevi se desavaju potpuno proizvoljno i slucajno i ja nisam uspeo da upratim nikakvu zavisnost izmedju nacina rada motora i bilo kakvog drugog uslova, pa pretpostavljam da motor ima neku anomaliju.
Molim nekoga ko poznaje tematiku sa majstorskog aspekta da mi da neki savet, u smislu sta bi mogao biti uzrok ovakvog rada motora, a isto tako molim i bilo koga ko ima ovakav motor (ima ih i u Astrama i narocito u Vektrama i Zafirama), da mi prenese svoja iskustva vezano za radnu temperaturu njegovog motora.
Unapred zahvalan.
Comment