bok..Imam problem koji me podosta muci,,,golf 2 dizel napravljena generalna prije nekih 40000km,,motor trosi 2dcl ulja na 1000km ,,lijepo ide ,ne dimi jako,,mora ipak malo...Paljenje me zeza i to jako,,upali odmah al radi na tri cilindra i iza baca dim...dok se ne zgrije moram imat cok dignut ...jer inace zna na tri cilindra radit...grijaci su dobri,dizne mjenjane prije 10tak tisuca...Neznam u cemu je problem...nigdje ne vuce zrak,,sve ispregledao...ljeto je a sto ce tek zimi bit? Da nije mozda kut paljenja ,bosch pumpa? molim pomagajte...
Problem rad na tri cilindra golf 1,6d
Collapse
X
-
Re: Problem rad na tri cilindra golf 1,6d
evo da javim sto misle mehanicari,,tj boshista..mjerio propustanje po cilindrima i ovo su vrijednosti..1cilindar 10 % 2 cil.80% 3cil 6% 4cil 10% ..a dozvoljena vrijednost je 18%..Znaci jedan cilindar zeza a ostali su odlicni kaze on...probao test s nekom maramicom,,zacepio cilindar dok pusta zrak unutra i kaze da probija prema gore,,znaci da je kao ventil izgorio ili je isti los..to je moj uzrok loseg paljenja...a kut mi nije mogao nastelat jer mi je majstor pri mjenjanju kvacila krivo zamasnjak okrenuo,,tj neku oznaku krivo postavio...E sada to moram popraviti...
Comment
-
-
Re: Problem rad na tri cilindra golf 1,6d
...vidi,sa propuštanjem 80% svakako ćeš otvarati makar glavu motora...iskoristi priliku,pa si napravi oznake GMT...dalje,kad se kompresija meri metodom propuštanja,tada se proveri i gde ta kompresija curi..lično koristim stetoskop,ali sa 80% to mora biti vrlo očigledno gde duva...
Comment
-
-
Re: Problem rad na tri cilindra golf 1,6d
idem drugi tjedan mehanicaru da skida glavu i sredi taj ventil,,tj cijelu glavu..kao ne mjenjaju samo jedan ventil vec sve.. odmah cu i remen zubcasti i natezac promjenit...nego interesira me dal i ulje onda moram promjenit? a rekao je da na ventil propusta,,prema gore ..da ne prema dole...cudi me da ventil samo tako nakon 40tak tisuca izgori ili zasteka...to za oznaku cu mehanicaru rec da oznaci onda taj gmt...gdje se to oznacuje? ko bi to sve rastavljao radi oznake... tj radi vracanja u original...dobri majstori naopako okrenuli...
Comment
-
Comment