Citroen c5 2.0hdi,80kw,2001god problem..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ginc022
    CBC Početnik
    • 26.04.2009
    • 6
    • Sr.Mitrovica

    Citroen c5 2.0hdi,80kw,2001god problem..

    Ljudi pomagajte imam dva problemarvi je da mi auto nece da povuce onako kako bi trebao do 3000 obrtaja a onda posle odredjenog vremena 1-2s upali turbinu i povuce,znaci kao da postoji zadrska vremena za paljenje turbine!Uglavnom ne ubrzava kako bi trebao!A drugi problem je da li neko zna kako da aktiviram daljinsko zatvaranje prozora na ovom autu posto to on ima fabricki ugradjeno,ali mi to neradi!Zamolio bih sve forumase ako imaju neka resenja da ih iznesu ovde!Pozdrav!!
  • ginc022
    CBC Početnik
    • 26.04.2009
    • 6
    • Sr.Mitrovica

    #2
    Re: Citroen c5 2.0hdi,80kw,2001god problem..

    Ajde ljudi pomagajte menjao sam protokomer ali opet ista situacija i prikljucivao na dijagnostiku i neprijavljuje mi nijednu gresku!Jel imate kakvu ideju sta bi moglo biti da znam da trazim dalje!

    Comment

    • Dalibor Vukić
      CBC Senator
      • 08.09.2009
      • 279
      • Beograd

      #3
      Re: Citroen c5 2.0hdi,80kw,2001god problem..

      Ako se dobro sećam to je turbina sa varijabilnom geometrijom koja je upravljana solenoid ventilom. Ja bih krenuo od toga. Pošto je upravljanje samim solenoidom iz računara pulsno-širinskom modulacijom nema vajde od merenja bez osciloskopa, ali može da se odspoji sa konektora i dovede 12V direktno sa akumulatora pri čemu bi trebalo da čvakne glasno.

      Comment

      • dieselman
        CBC Senator XXL
        • 14.11.2005
        • 833
        • tt

        #4
        Re: Citroen c5 2.0hdi,80kw,2001god problem..

        ..jedna probna vožnja sa priključenim skenerom bi dosta pomogla u svrhu nalaženja problema...neophodan je i neko da proceni dobijene rezultate i u skladu sa istima predloži početak terapije...ne preporučujem davanje čistih 12V na solenoid jer je predviđen za pulsno upravljanje,može umesto toga npr neki PWM modulator...

        Comment

        • Dalibor Vukić
          CBC Senator
          • 08.09.2009
          • 279
          • Beograd

          #5
          Re: Citroen c5 2.0hdi,80kw,2001god problem..

          Neće mu ništa faliti, to je standardni postupak za ispitivanje koji propisuje i fabrika, uostalom, solenoid je u pitanju, nije lako pokvariti ga.

          Comment

          • cuculo
            CBC Član
            • 03.09.2009
            • 61
            • Prilep Macedonija

            #6
            Re: Citroen c5 2.0hdi,80kw,2001god problem..

            turbo sarzer zapusen od garezi imao sam taj problem

            Comment

            • ginc022
              CBC Početnik
              • 26.04.2009
              • 6
              • Sr.Mitrovica

              #7
              Re: Citroen c5 2.0hdi,80kw,2001god problem..

              Vazi Dalibore videcu sutra za taj solenoid,a recite mi ako ode taj solenoid da li izbaci gresku na kompu,posto ja nemam nikakvu gresku kad prikljucim dijagnostiku?A reci mi druze ako si imao ovakav problem kako se taj sarzer cisti?

              Comment

              • Dalibor Vukić
                CBC Senator
                • 08.09.2009
                • 279
                • Beograd

                #8
                Re: Citroen c5 2.0hdi,80kw,2001god problem..

                Od dosta faktora zavisi da li će u samodijagnozi računar izbaciti grešku, tako da može da bude kvar a da greške nema. Šaržer- Čardžer ili punjač odnosno turbina. Postoji mogućnost da je poluga za izmenu geometrije blokirana tj da su sama krilca blokirana. Možeš da probaš ručno da je razmrdaš, ne bi smelo da bude previše otpora.

                Comment

                • cuculo
                  CBC Član
                  • 03.09.2009
                  • 61
                  • Prilep Macedonija

                  #9
                  Re: Citroen c5 2.0hdi,80kw,2001god problem..

                  evo ovo pogledaj a mozi creva da su zapesena od garezi a poluga od krilca pogledaj manuelno za turbo kad das kontakt treba da uhvati pocetni polozaj treba da ima pomeranje.pozz

                  Comment

                  • Alexandro
                    CBC Član
                    • 11.09.2009
                    • 31
                    • Beograd

                    #10
                    Re: Citroen c5 2.0hdi,80kw,2001god problem..

                    pa ja sam imao slican problem nije mi se palila turbina uopste auto nije isao nikako ... problem je bio u nekom senzoru diferencijalnog pritiska koji rukovodi paljenjem turbine tj njenim radom pa pogledaj oko toga mozda ... e sad videh slicicu iznad u prethodnom postu to je taj deo koji je i mene mucio prepoznajem ga po obliku ...

                    sto se tice prozora kod mene na 307-ci moras da drzis dugme na kljucu za zakljucavanje oko 2-3 sec i onda on zakljuca vrata digne sve prozore koji su ostali otvoreni ... probaj ako je sve ok trebalo bi da to sljaka sve ...
                    Ne postoji izgubljeno vreme, postoje samo izgubljeni zivoti

                    Comment

                    Working...
                    X