duja na hladno i toplo isto cekica...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rijeka1981
    CBC Član
    • 18.09.2009
    • 22
    • rijeka

    duja na hladno i toplo isto cekica...

    golf 2 dizel sredjena glava,bosch pumpa nova stavljena,,al bas nova,,dizne nove,,al on poceo radit glasnije nego prije,,samo odjednom,,radi na toplo kao i na hladno...dali su to mozda hidropodizaci? i ako jesu moze li motoru sto bit ako se to ne mjenja? I primjetio da kad mu u mjestu dam gas do kraja da mu puca iz auspuha,,nedimi nista....
  • milan_g1
    CBC Senator XXL
    • 07.02.2007
    • 863
    • Karaburma

    #2
    Re: duja na hladno i toplo isto cekica...

    Da nije pumpa zakrenuta previse na ranije paljenje?
    "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

    Comment

    • cuculo
      CBC Član
      • 03.09.2009
      • 61
      • Prilep Macedonija

      #3
      Re: duja na hladno i toplo isto cekica...

      previse ranije paljenje moze da bude uzrok,ali kombinacija mozi da bude i slaba kompresija a odlicna pumpa za visok pritisak i nove brizgaljke da daju takav efekat,provera dali je praviljno uzubljen i to moze da bude razlog,pozzz

      Comment

      • rijeka1981
        CBC Član
        • 18.09.2009
        • 22
        • rijeka

        #4
        Re: duja na hladno i toplo isto cekica...

        kompresija je odlicna,,,auto pali super,ne dimi,ne trosi ulja a i mjerio propustanje u cilindrima i bilo je sve 5 osim jednog cilindra koji je propustao gore prema ventilima,,,ali glava je stavljena nova i to je rijeseno...Pa dali mu steti ako je nastiman na ranije paljenje?to cekicanje mu ne steti valjda?

        Comment

        • cuculo
          CBC Član
          • 03.09.2009
          • 61
          • Prilep Macedonija

          #5
          Re: duja na hladno i toplo isto cekica...

          NE CITIRAJ POST IZNAD

          pa trebalo da bude paljene negde 14-16 stepeni pre GMT na 800-9oo obrtaja u minuti ,ako ima mnogo ranije lakse ce da pali hladan i brzi je ,ali zapamti sve treba da bude u granicama

          Comment

          • milan_g1
            CBC Senator XXL
            • 07.02.2007
            • 863
            • Karaburma

            #6
            Re: duja na hladno i toplo isto cekica...

            Cuculo vidi se da vladas materijom pa da pitam
            Jel postoji neka negativna strana ranijeg paljenja? Sta se desava ako se pretera u ranije?
            Generalno kako se ponasa motor sa ranijim a kako sa kasnijim paljenjem? Jel ima uticaja na potrosnju?

            Ja bih mozda trebao za nijansu da zakrenem pumpu na ranije sada pred zimu, bas zbog jutarnjeg paljenja. Sada lakse pali sa povucenim sauhom ali mislim da treba za nijansu ranije da ide.
            "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

            Comment

            • rijeka1981
              CBC Član
              • 18.09.2009
              • 22
              • rijeka

              #7
              Re: duja na hladno i toplo isto cekica...

              evo bas si lijepo postavio pianje,,,to i mene sve interesira....nego meni u mjestu auto radi super,,samo kad dajem gas se cuje ono klamparanje ,kao na hladno a sada tako radi i na toplo..zato mozda mislim da nije koji hidro podizac otisao....malo me to izživciralo pa sam ga do ibera u mjestu stiskao i primjetim pucanje iz auspuha...koda imam neku mocnu pilu

              Comment

              • stevak
                CBC Senator XXL
                • 31.05.2009
                • 1215
                • Zemun
                • Saab 9000 cs 2.0T

                #8
                Re: duja na hladno i toplo isto cekica...

                Originally posted by cuculo
                ...ako ima mnogo ranije lakse ce da pali hladan i brzi je
                Da li ovo važi samo za golfa ili generalno za sve dizele?
                ex SAABotražitelj

                Comment

                • cuculo
                  CBC Član
                  • 03.09.2009
                  • 61
                  • Prilep Macedonija

                  #9
                  Re: duja na hladno i toplo isto cekica...

                  Generalno za dobar start motora bitno je opsto stanje motora,kompresija,pumpa visokog pritiska,brizgaljke,sauh dali funkcionise avtomaski ili manuelni,filtri za gorivo i vazduh,alnaser,akumulator,grejaci,i naravno kvalitet dizel goriva.

                  Mnogo ranije paljnje utice na prazan hod motora ima vecu vibracije motora,u kasnije motor radi mirnije ali padaju perfomanse motora, grjanje veca radna temperature motora veca potrosnja goriva,zbog toga sve mora da bude u zadatim granicama koje zadao proizvdac vozila.

                  Ako sada pali normalno bez sauh ako ima rucni sauh ,samo paljenem motora bez sauh ne diraj nisto ,kako paduju temperature u minus za hlado paljenje obazeno podigni saug sta samim tim menja se ugao ubrizgavanja motora – 5-7 stepeni u ranije sta daje rezultat lakes paljenje.
                  To sta puca I klokoce silno hladan a nekad I zagrejan mozda koci neki hidropodizac ili koci neka brizganjka I zbog toga se javja takvo klokotanje I pucanje.

                  Po mogucnosti skini usisna grana I izduvna I upali pa posmatraj izduv I usis pri radu motora pa vidi koi cilindar ne radi pravilno ,ako vraca na usis onda usisni hidropozidac ukocen ako imas beli dim I pucanje na izduv to je onda brizgaljka.

                  Uglavnom svi poludizeli rade na ovaj princip mislim sa klasicnom pumpom za ubizgavanjem.(BOCSH)
                  Ovo je na kratko objasneto ali I mnogo skrijenih zamki da se kaze narodski koji se javlju kod motora I sve dobro mora da se proveri I prati stanje I fino nasteluje,izvinite mozda sam nesto propustijo u posla sam na brzaka sam ovo napisao ako trebuju neka detaljnija objasnjenja izvolite,pozzz

                  Comment

                  • ragazzoni
                    CBC Senator XXL
                    • 24.02.2009
                    • 774
                    • Obrenovac i okolina
                    • Opel Omega 2.0i-16v

                    #10
                    Re: duja na hladno i toplo isto cekica...

                    Vrlo bitna stvar kod tog motora je TAČNO podešen ugao predpaljenja. On je dat u dužini hoda rotora BOSCH pumpe i iznosi 0.90mm/0 stepeni radilice. On se podešava tako što se na pumpi skine središni vijak između priključka cevi i postavi sat komparatera, zatim se motor okreće i iz stanja 0 kad skala dođe na 0.90mm, oznaka na zamajcu se mora poklopiti sa oznakom na zvonu menjača. Ovo je jedino ispravno. Iskontroliši pritisak brizgaljki koji mora biti 130/120 bara, nova-korišćena. Veći pritisak daje dosta sitnije čestice sagorevanja i DETONANTNO-TRENUTNO sagorevanje, što kažu majstori LUPA DIZNA!!!!! Dalje ne znamo koliko je nadvišenje klipova iznad bloka i da li si prema tome izabrao debljinu zaptivača glave! Ima još cakica, da li lupanje ne potiće od radilice, male pesnice, ukoliko je to u redu, ovo ti je najbitnije. I još nešto, pored mnogih tipova, ovo je motor sa VIHORNOM komorom ''RIKARDO'' tip COMET (ako se ne varam, davno beše), nikakav polu dizel. A da i da odgovorim na pitanje netačnog paljenja, posledice su sledeće: Nedovoljna iskorišćenost energije goriva-manja snaga, povećana potrošnja i termičko naprezanje delova motora zbog OTEGNUTOG sagorevanja.
                    ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
                    Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

                    Comment

                    • cuculo
                      CBC Član
                      • 03.09.2009
                      • 61
                      • Prilep Macedonija

                      #11
                      Re: duja na hladno i toplo isto cekica...

                      Postovani kolega Ragazzoni.

                      Da to je pravilno podesavanje pred paljenje spomenitog dizel motora,ali to vazi za nove pumpe za visok pritisok i to se radi na nova pumpa ,ajde podesi pred paljenje na pumpa koja je prosla nap 150000 km I nije reparirana I zadaj gore spomenute vredvosti podesavanja i videces kako se ponasa motor.

                      Ovo za polumotor je narodski kazano ili pravilo receno motor pred komorom za paljenje,za da motor ima tisi rad jer pali u pred komori I ekspanzija se siri od pred komora u glavnom kompresorskog prostora.koliko ide kli p gore meri se komperatarom I prema specivikacii odrecuje se debeljuna dihtuga za glavu motora sad ne idemo u sitnice , neka se zada tip motora ima da ga uradimo da peva po specifikacii prozvodaca.pozz




                      Comment

                      • milan_g1
                        CBC Senator XXL
                        • 07.02.2007
                        • 863
                        • Karaburma

                        #12
                        Re: duja na hladno i toplo isto cekica...

                        Evo recimo moj motor na ovim jutarnjim temperaturama malo teze sastavi bez sauha, cim povucem sauh motor "progleda" Kada upali, hladan motor bez sauha stuca a sa sauhom radi normalno. Kada je na radnoj temperaturi i spusten sauh ima finiji zvuk, kad povucem sauh pocinje da cekica pomalo, ali i to je dosta manje nego kod nekih golfova sto sam vidjao. Zbog toga mislim da zakrenem jos malo pumpu na ranije da vidim kako ce da se ponasa. Iz ovih odgovora sam zakljucio da je stetnije za motor previse kasno paljenje nego previse rano, ispravite me ako gresim. Naravno da sve treba da bude u okviru fabrickih vrednosti ali posle 30 godina upotrebe ipak se te granice pomeraju.
                        "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

                        Comment

                        • cuculo
                          CBC Član
                          • 03.09.2009
                          • 61
                          • Prilep Macedonija

                          #13
                          Re: duja na hladno i toplo isto cekica...

                          auto ti dobro radi normalno kad povuces sauh da malo menja zvuk jer sam mehanizan u pumpi za visok pritisok ga nosi u ranije za 5-7 stepeni,kako se ponasa na druge golfove zavisi u kakvom je stanju pumpa (KOLIKO JE RASKLAPANA I POTROSENA UNUTRA).sve se pomera koliko sve je potroseno.pogledaj foto na predhodni moj post

                          Comment

                          • ragazzoni
                            CBC Senator XXL
                            • 24.02.2009
                            • 774
                            • Obrenovac i okolina
                            • Opel Omega 2.0i-16v

                            #14
                            Re: duja na hladno i toplo isto cekica...

                            Pri konstrukciji motora vodi se prevashodno računa da on dobro radi i ispoljava svoj maksimum. DA NE ULAZIMO U SITNICE. Zatim se uspostavljaju i ostali parametri, kao što je hladan start. Što se tiče ranijeg paljenja pod sauhom za dotični motor, on pravi ranije paljenje za činimi se max.7 stepeni. Zašto? Zato što paljenje u hladnoj komori biva OTEGNUTO i kad dođe do ranijeg ubrizgavanja bude taman. Što se tiče podešavanja posle mnoooogo kilometara, e tu se sve svodi na metod probe i greške, što na zapadu u većini slučajeva nije pravilo, jer oni rade generalnu kad treba. Ovde je uglavnom reč o dobrim motorima, nadam se!
                            ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
                            Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

                            Comment

                            • cuculo
                              CBC Član
                              • 03.09.2009
                              • 61
                              • Prilep Macedonija

                              #15
                              Re: duja na hladno i toplo isto cekica...

                              Ko razume ovde moze sve da vidi i ovo su fabricke karetkiristike osnovnog podesavanja motora za golf II JR i JP tip motora

                              Comment

                              Working...
                              X