Fiat Marea Weekend SX 100TD 1998 turbodiesel 1910ccm 75KW

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tiborb
    CBC Početnik
    • 20.12.2009
    • 2
    • Srbija, Sederevo

    Fiat Marea Weekend SX 100TD 1998 turbodiesel 1910ccm 75KW

    Kako da startujem motor koji ne pali verovatno zbog goriva koje je bez aditiva na -15 ? Gde treba da grejem instalaciju za gorivo ? Hvala !
  • ragazzoni
    CBC Senator XXL
    • 24.02.2009
    • 774
    • Obrenovac i okolina
    • Opel Omega 2.0i-16v

    #2
    Re: Fiat Marea Weekend SX 100TD 1998 turbodiesel 1910ccm 75KW

    Topla garaža i sve se greje, nema samo jedne tačke koju treba zagrejati. Sad je jako teško, kad je sve steglo. Da li rade grejači? Da li je eurodizel ili d2?
    ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
    Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

    Comment

    • mistermobil
      CBC Senator XXL
      • 09.11.2008
      • 469
      • pecinci

      #3
      Re: Fiat Marea Weekend SX 100TD 1998 turbodiesel 1910ccm 75KW

      euro dizel ne bi trebao da mrzne.koliko sam informisan u njemu postoje aditivi koji sprecavaju mrznjenje do odredjene granice.to sto taj motor ne pali moze biti slaba kompresija,akumulator los,slabo vergla ili ne rade grejaci
      Ko leti,vrijedi
      Ko vrijedi,leti
      Ko ne leti,ne vrijedi..
      (Grunf,TNT..)

      Comment

      • tiborb
        CBC Početnik
        • 20.12.2009
        • 2
        • Srbija, Sederevo

        #4
        Re: Fiat Marea Weekend SX 100TD 1998 turbodiesel 1910ccm 75KW

        Originally posted by ragazzoni
        Topla garaža i sve se greje, nema samo jedne tačke koju treba zagrejati. Sad je jako teško, kad je sve steglo. Da li rade grejači? Da li je eurodizel ili d2?
        Grejači rade. Auto troši D2. Da li bilo koja temperatura iznad nule vraća sve u normalu i za koje vreme, naravno otprilike? Ovo pitam iz razloga jer nemam garažu a najavljuju se dnevne temperature iznad nula stepeni?

        Comment

        • mistermobil
          CBC Senator XXL
          • 09.11.2008
          • 469
          • pecinci

          #5
          Re: Fiat Marea Weekend SX 100TD 1998 turbodiesel 1910ccm 75KW

          Pa ici ce malo sporije,ali tako bi trebalo da bude,sa porastom dnevne temperature.Problem je u D2,ako nisi sipao aditive protiv mrznjenja..parafinski cepovi.Odmrznuce auto sam do proleca Nemoj samo slepati ili slicno
          Ko leti,vrijedi
          Ko vrijedi,leti
          Ko ne leti,ne vrijedi..
          (Grunf,TNT..)

          Comment

          • Velickovic
            CBC Član
            • 15.07.2009
            • 54
            • Hell

            #6
            Re: Fiat Marea Weekend SX 100TD 1998 turbodiesel 1910ccm 75KW

            Proveri kompresiju.

            Comment

            • mugos
              CBC Senator XXL
              • 18.09.2007
              • 555
              • BG/sada Novi Beograd

              #7
              Re: Fiat Marea Weekend SX 100TD 1998 turbodiesel 1910ccm 75KW

              Ne znam da li bi ti pomoglo sredstvo za izbacivanje vode iz rezervoara. Valjda će neko da prokomentariše.
              Nepsujem, nepijem, nepušim. U p.m. pade mi pepeo u pivo.

              Comment

              • Kosovic
                CBC Veteran
                • 14.12.2008
                • 149
                • Vrbas

                #8
                Re: Fiat Marea Weekend SX 100TD 1998 turbodiesel 1910ccm 75KW

                Uh, ledjenje nafte.... Meni zaledi u subotu, o jadu me je zabavio... Kako sam rasio? - Resio sam tako sto smo sipali prvo cini mi se 3l benzina, pa onda neki Modricin aditiv za dizel goriva, ide jedna flasica na 50l nafte, kosta 150din. Bili smo ga slepali i on je palio i gasio se i jednog momenta je upalio i nije se vise gasio.

                Comment

                • ragazzoni
                  CBC Senator XXL
                  • 24.02.2009
                  • 774
                  • Obrenovac i okolina
                  • Opel Omega 2.0i-16v

                  #9
                  Re: Fiat Marea Weekend SX 100TD 1998 turbodiesel 1910ccm 75KW

                  Kod MRŽNJENJA NAFTE postoje dva problema. Prvi je stvaranje parafinskih čepova, kada dođe do izlučivanja parafina na niskim temperaturama. Direktno smanjuje protok, a rešava se aditivima koji snižavaju temperaturu ove pojave, zatim upotrebom EURODIZELA. Nekada se dodavao benzin, ništa pogrešno, ali ništa spektakularno, razređuje gorivo da možeš da upališ, ali smanjuje i mazivnu moć pumpe. Koji aditiv- to BOG sveti zna, svi imaju neku preporuku. To se sve odrađuje kad je temperatura +. Drugi problem je voda, gde se kristali-kuglice vode nalaze u vodovima i jednostavno zablokiraju prolaz. Voda potiče od kondenza, vlage iz vazduha ili zbog neadekvatnog rukovanja istom. Kako se ovaj problem leči? Imaju hidroskopna sredstva za kupljenje vlage. Rusi bez pardona sipaju MALO 100% antifriza, a on je u osnovi alkohol, koji posrče svu vodu i ostane u filteru. Isto da bude u +. To je to. Nadam se da je sve ostalo ok. Koristi proverena lakotečljiva ulja, servis anlasera, akomulator da je ok. Mora da upali.
                  ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
                  Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

                  Comment

                  • Kosovic
                    CBC Veteran
                    • 14.12.2008
                    • 149
                    • Vrbas

                    #10
                    Re: Fiat Marea Weekend SX 100TD 1998 turbodiesel 1910ccm 75KW

                    U potpunosti se slazem sa Ragazzoni-em. Taj aditiv sto sam rekao, kazem sipali smo i njega i benzin i posle jos mucenja upalio je nekako. Samo kod mene je drugi problem. Nema sanse da ujutro mogu ikako da upalim, samo moze na slepanje. Stric mi je automehanicar koji je jedan deo zivota radio u VW servisu u Becu. On caletu kaze sta je, medjutim ovaj uvek nesto izfilozoira i tu je kraj prici. Zanimljivo, meni je smrzla nafta u voznji. Upalio je bio na slepanje ujutro, krenuli smo i na utu je poceo prvo da gubi gas, a onda i da se gasi. Onda smo sipali benzina i taj aditiv i posle mucenja upali nekako. A sto se tice aditiva, ima ih koliko hoces i istina sto ragazzoni kaze, niko ne zna koji je najbolji.

                    Comment

                    • ragazzoni
                      CBC Senator XXL
                      • 24.02.2009
                      • 774
                      • Obrenovac i okolina
                      • Opel Omega 2.0i-16v

                      #11
                      Re: Fiat Marea Weekend SX 100TD 1998 turbodiesel 1910ccm 75KW

                      Možda su u prednosti neki stariji modeli npr. CITROENA, PEUGEOTA, kojima se propuštalo gorivo kroz poseban vod na vodenoj pumpi ili na motoru, gde se od toplote motora gorivo neprekidno grejalo. Ova vozila kad upale, obično više nemaju problema u vožnji. Za razliku od GOLFA i sl. Ovde je reč samo o gorivu, ostale stvari-stanje motora, opreme ne pominjem.
                      ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
                      Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

                      Comment

                      Working...
                      X