Radi se o Tojota Koroli koja ima Pežo dizel motor 1.9D, isti motor koji je nekad ugradjivan u Pežo Partner (nije turbo).
Prilikom paljenja nema problema ni po ovom hladnom vremenu, odmah kresne, ali se nakon desetak ili vise sekundi motor sam od sebe ugasi i nakon toga ga je teško ili skoro nemoguće ponovo upaliti. Jutros sam bez problema upalio motor i ostavio ga da se zagreje dok očistim sneg. Nakon minut-dva ugasio se i nisam više uspeo da ga upalim. Od silnog verglanja istrošio mi se akumulator i sada ne znam stvarno šta da radim. Auto stoji na ulici sa praznim akumulatorom i sa još nekim veliki problemom koji pokušavam da dijagnostifikujem.
Grejače sam menjao pre dve godine, a svakako i dobro inicijalno pali. Kako da pokrenem auto iz ove "kome", šta da uradim? Akumulator je Bosch Silver, star 2.5 godine. Da li je normalno da se i on tako lako isprazni od par minuta verglanja?
Da li neko ima ideju zašto se motor gasi nakon inicijalno lakog paljenja i zašto ga je kasnije skoro nemoguće ponovo pokrenuti?
Hvala svima i pozdrav.
Prilikom paljenja nema problema ni po ovom hladnom vremenu, odmah kresne, ali se nakon desetak ili vise sekundi motor sam od sebe ugasi i nakon toga ga je teško ili skoro nemoguće ponovo upaliti. Jutros sam bez problema upalio motor i ostavio ga da se zagreje dok očistim sneg. Nakon minut-dva ugasio se i nisam više uspeo da ga upalim. Od silnog verglanja istrošio mi se akumulator i sada ne znam stvarno šta da radim. Auto stoji na ulici sa praznim akumulatorom i sa još nekim veliki problemom koji pokušavam da dijagnostifikujem.
Grejače sam menjao pre dve godine, a svakako i dobro inicijalno pali. Kako da pokrenem auto iz ove "kome", šta da uradim? Akumulator je Bosch Silver, star 2.5 godine. Da li je normalno da se i on tako lako isprazni od par minuta verglanja?
Da li neko ima ideju zašto se motor gasi nakon inicijalno lakog paljenja i zašto ga je kasnije skoro nemoguće ponovo pokrenuti?
Hvala svima i pozdrav.
Comment