Rađena je dijagnostika za 147cu 1.9 JTD 8v. na "Bosch" dijagnostičkom uređaju (laptop+bluetooth+dijagnostika).
Određena je kompresija i po cilindrima je prikazano:
1) 27.6bar
2) 27.7bar
3) 27.6bar
4) 24.5bar (cilindar do u****)
Pitanja su:
a) Koliko je ovo merenje pouzdano u odnosu na klasičnu (manometar sa sondom) metodu?
b) da li je ovo dovoljna kompresija za 1.9 JTD 8v
c) koliki problem je neravnomerna kompresija (četvrti cilindar u odnosu na prva tri)?
d) šta bi mogao da bude verovatni uzrok manje kompresije na četvrtom cilindru (leteći ležaj, klipnjača, klip, karike, risevi na cilindru, vođice/gumice ventila, ventili...)?
Određena je kompresija i po cilindrima je prikazano:
1) 27.6bar
2) 27.7bar
3) 27.6bar
4) 24.5bar (cilindar do u****)
Pitanja su:
a) Koliko je ovo merenje pouzdano u odnosu na klasičnu (manometar sa sondom) metodu?
b) da li je ovo dovoljna kompresija za 1.9 JTD 8v
c) koliki problem je neravnomerna kompresija (četvrti cilindar u odnosu na prva tri)?
d) šta bi mogao da bude verovatni uzrok manje kompresije na četvrtom cilindru (leteći ležaj, klipnjača, klip, karike, risevi na cilindru, vođice/gumice ventila, ventili...)?
Comment