Kompresija "merena" dijagnostikom...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dusan147
    CBC Senator
    • 08.03.2008
    • 287
    • Novi Sad
    • GT 1.9 JTDm 16v

    Kompresija "merena" dijagnostikom...

    Rađena je dijagnostika za 147cu 1.9 JTD 8v. na "Bosch" dijagnostičkom uređaju (laptop+bluetooth+dijagnostika).
    Određena je kompresija i po cilindrima je prikazano:
    1) 27.6bar
    2) 27.7bar
    3) 27.6bar
    4) 24.5bar (cilindar do u****)
    Pitanja su:
    a) Koliko je ovo merenje pouzdano u odnosu na klasičnu (manometar sa sondom) metodu?
    b) da li je ovo dovoljna kompresija za 1.9 JTD 8v
    c) koliki problem je neravnomerna kompresija (četvrti cilindar u odnosu na prva tri)?
    d) šta bi mogao da bude verovatni uzrok manje kompresije na četvrtom cilindru (leteći ležaj, klipnjača, klip, karike, risevi na cilindru, vođice/gumice ventila, ventili...)?
    Grešiti je ljudski, ali je osećaj božanski.
  • ostres
    CBC Senator XXL
    • 01.06.2008
    • 305
    • Zemun

    #2
    Re: Kompresija "merena" dijagnostikom...

    Pouzdana je samo u smislu da ce tacno pokazati ujednacenost kompresije ali vrednost kompresije najcesce nije tacna.
    Mada je u principu i najbitnije da je kompresija ujednacena. Ukoliko neki cilindar odstupi najbezbolnije je odraditi stelovanje ventila (i injektora ako su stelujuci) pa onda ponovo premeriti kompresiju. Ukoliko sve ostane isto onda postoji sansa da je neki ventil nagoreo.
    Live together, die alone.

    Comment

    • dusan147
      CBC Senator
      • 08.03.2008
      • 287
      • Novi Sad
      • GT 1.9 JTDm 16v

      #3
      Re: Kompresija "merena" dijagnostikom...

      Ovo je merenje sa "ujednačenim" tj. "naštelovanim" injektorima - s obzirom da je drugačija kompresija samo na cilindru do u**** moguće je da je problem sa tim ventilima...?
      Grešiti je ljudski, ali je osećaj božanski.

      Comment

      • Velickovic
        CBC Član
        • 15.07.2009
        • 54
        • Hell

        #4
        Re: Kompresija "merena" dijagnostikom...

        Koliko je presao taj motor?
        Kompresija kod novog motora je 31bar, minimalna koja se tolerise je 25bar-i.
        Prijatelj ima problem sa Stilom tesko mu pali, merili su kompresiju 26-24-22-19. Otvaranjem motora otkrili su da je blok motora u losem stanju istrosen debelo. Auto je kupljen nov 2003-ce preso je samo 140.000km.

        Comment

        • dusan147
          CBC Senator
          • 08.03.2008
          • 287
          • Novi Sad
          • GT 1.9 JTDm 16v

          #5
          Re: Kompresija "merena" dijagnostikom...

          Prešao je oko 140kkm (iz 2001. je - zemlja porekla - Belgija)... Možda bi zamena karika i ventila (+vođice+gumice) rešila stvar?
          Grešiti je ljudski, ali je osećaj božanski.

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #6
            Re: Kompresija "merena" dijagnostikom...

            Mozda. Mozda je ventil nagoreo pa ima curenje, treba proveriti kompresiju na vise nacina. Ne znamo sta se tacno dogodilo pri javljanju onog problema.
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • dusan147
              CBC Senator
              • 08.03.2008
              • 287
              • Novi Sad
              • GT 1.9 JTDm 16v

              #7
              Re: Kompresija "merena" dijagnostikom...

              Pa zato i sve ovo pitam - a sve je i moguće - ima čitav spisak mogućih problema...
              Grešiti je ljudski, ali je osećaj božanski.

              Comment

              • comi 1342
                Moderator
                • 28.09.2005
                • 1126
                • NS
                • Giulietta ,PUG 106,

                #8
                Re: Kompresija "merena" dijagnostikom...

                Pobornici zatvaranja EGR ventila tvrde da prvo stradaju ventili na 4.tom cilindru od otpada u vraćenim gasovima sa izduva. Tako, da ti predlažem da majstori utvrde da li curi na ventilima ili karikama, pa onda dalje...
                "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
                "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

                Comment

                • dusan147
                  CBC Senator
                  • 08.03.2008
                  • 287
                  • Novi Sad
                  • GT 1.9 JTDm 16v

                  #9
                  Re: Kompresija "merena" dijagnostikom...

                  Ja sam zatvorio EGR u aprilu prošle 2008. godine - pre toga je bio otvoren od 2001.
                  Logično mi je to što kažeš, a i Zolika iz firme "Cubi" (ovde ih rangiramo kao №1 za mašinsku obradu svega na motoru) spominjao mi je cilindar do u**** i probleme zbog oštećenja (ili nagorelost ili naslage) otvora koje zatvaraju ventili...
                  Grešiti je ljudski, ali je osećaj božanski.

                  Comment

                  • Velickovic
                    CBC Član
                    • 15.07.2009
                    • 54
                    • Hell

                    #10
                    Re: Kompresija "merena" dijagnostikom...

                    Ako ti auto normalo pali, nedira nista vozi i uzivaj.
                    EGR ostavi zablokiran, 99% problem sa dihtovanjem ventila je zbog EGR-a koji dovodi djubre iz uzduva na sagoravanje.
                    Meni je kompresija 31 - 30,8 - 30,5 - 30 na zadnjem cilindru je najniza ali to je ok za 185.000km.

                    Comment

                    • dusan147
                      CBC Senator
                      • 08.03.2008
                      • 287
                      • Novi Sad
                      • GT 1.9 JTDm 16v

                      #11
                      Re: Kompresija "merena" dijagnostikom...

                      Normalno pali i normalno ide... jedino ima malo traktorski zvuk, ali takav je manje-više od početka...
                      Grešiti je ljudski, ali je osećaj božanski.

                      Comment

                      • ragazzoni
                        CBC Senator XXL
                        • 24.02.2009
                        • 774
                        • Obrenovac i okolina
                        • Opel Omega 2.0i-16v

                        #12
                        Re: Kompresija "merena" dijagnostikom...

                        Ako nemaš problema, onda samo vozi. Radi servise kako dolikuje i ne diraj ništa, molim te. Kad se uhvatiš u kolo ORGINALA, SAVETA...........kraja nema, a ni novca na gomilici....... Treba shvatiti da je auto potrošna roba i da konstruktorima nije problem napraviti dobru makinu, ali finansijerima je malo, treba da se kreditira narod i kupuje samo nova auta koja traju dok ne krenu u obdanište...
                        ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
                        Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

                        Comment

                        • dusan147
                          CBC Senator
                          • 08.03.2008
                          • 287
                          • Novi Sad
                          • GT 1.9 JTDm 16v

                          #13
                          Re: Kompresija "merena" dijagnostikom...

                          Ma u pravu si, al' svi znamo kako to ide...
                          Grešiti je ljudski, ali je osećaj božanski.

                          Comment

                          • Vidan KV
                            CBC Senator XXL
                            • 24.10.2007
                            • 432
                            • Kraljevo
                            • vozim onaj koji trenutno ima više goriva

                            #14
                            Re: Kompresija "merena" dijagnostikom...

                            ....jedna od stvari koja se zanemaruje od strane i vlasnika vozila i servisera je kontrola zazora ventila u narodu poznato kao štelovanje ventila.....jako bitan detalj......neko ti je već pre mene napisao da prekontrolišeš.Pozdrav....

                            Comment

                            • dusan147
                              CBC Senator
                              • 08.03.2008
                              • 287
                              • Novi Sad
                              • GT 1.9 JTDm 16v

                              #15
                              Re: Kompresija "merena" dijagnostikom...

                              Biće i to...
                              Grešiti je ljudski, ali je osećaj božanski.

                              Comment

                              Working...
                              X