Otkači sajlu da ne drži ona, pa ako je i dalje visok ler, pa zatim na pumpi visokog pritiska na vijku na koji se oslanja poluga GASA. To je ono što bi ti mogao, Javi šta si uradio.
''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!
da, to je pravo pitanje zašto tako radi,da nije povučena pa zaglavljena sajla za hladan start?
pa sajla za hladan start funkcionise barem po meni (mijenja zvuk motor kad je izvučem itd), a sta mislite jeli ga bolje paliti sa sauhom ili bez njega.
Originally posted by Vidan KV
A kako i zašto je došlo do toga da radi na 1100 o/min?..........
Da ne zapetljavamo temu, sauh pravi nešto u pumpi, pomera trenutak predpaljenja i malo podiže GAS, ali ako nastavimo tim putem udaljismo se od problema ler gasa. Da li si delovao na vijak za smanjenje broja obrtaja????
''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!
Sta je uzrok da isti motor sam menja br obrtaja, varira od 900 do 1200? Pri samom paljenju je na propisanih 900, a posle malo duze voznje ler je na 1200.
Drži se teme! Pitao si kako da smanjiš broj obrta na leru, rečeno ti je, ako misliš da ne znaš na koje vijke da deluješ, pitaj, u protivnom pravac servis. Motor ima manji broj obrta na laeru kad je hladan, zbog povećanog unutrašnjeg otpora, nepotpunog sagorevanja....
''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!
Ne treba nista dirati, unutar pumpe koci mezanizam za regulacije kolicene goriva,kolicina goriva se menja i menja se broj obrtaja motora ts varira,dobar adidiv da procisti pumpu ako nece napolnje pumpa na sto i remont,pozz
Comment