fiat punto II 1.9d 2002.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djordje m
    CBC Član
    • 06.02.2010
    • 11
    • kragujevac

    fiat punto II 1.9d 2002.

    Auto trza u 4. i 5. brzini pri manjem gasu kada probije ide normalno do ponovnog smanjenja gasa,čuo sam razne verzije od raznih majstora da je pumpa,protokomer,kompjuter pa čak i nešto da ima veze sa korpom.....Da li na njega može da se stavi neka druga pumpa sa sajlom za gas i koliko je to povoljnije ako je pumpa kvar.
  • Goran
    Moderator
    • 06.10.2004
    • 535
    • Vrbas

    #2
    Re: fiat punto II 1.9d 2002.

    Moze da se stavi druga uz prepravke. Povoljnost ti je da servis te "pumpe sa sajlom" kosta bar 5x jeftinije i moze da se popravi u svakom bosch servisu koji radi putnicki program. Skidanjem originalne pumpe auto vise nece ispunjavati euro norme po pitanju ekologije
    Originally posted by Dora
    Banovao me Goran
    Ako ne mozes da im objasnis, zbuni ih!

    Comment

    • djordje m
      CBC Član
      • 06.02.2010
      • 11
      • kragujevac

      #3
      Re: fiat punto II 1.9d 2002.

      hvala na odgovoru,najradije bih prodao auto ,fiatove dizele više ne kupujem

      Comment

      • Dexxter
        CBC Senator
        • 26.11.2007
        • 224
        • Svilajnac

        #4
        Re: fiat punto II 1.9d 2002.

        Mozes i da zadrzis auto ali da promenis rezim voznje. Pre jedno mesec dana kod mene je bio jedan takav Punto i vozio sam se sa njim skoro dve nedelje. Auto trza samo kad vozis u veci stepen pod malim gasom. Jednostavno ne odgovara mu brzina u 4-toj brzini 50km/h. Ali ako ga vozis u 3-coj brzini 50km/h on ne trza. I praktikuj da ga ne vozis ispod 2000rpm. Imao sam nekoliko slucajeva gde smo radili skoro sve. I uvek je bilo na moju stetu i kvar nije otklonjen. Najcesce se to desava sa Puntom koji je uvezen iz inostranstva. Ti motori su prosli dosta. Moja teorija je da je motor oslabio (mislim na kompresiju) lepo pali ali zato trza. Do tog zakljucka sam dosao jer znam coveka koji je kupio nov Punto i evo vec 150000km i auto mu ne trza. A u 90% slucajeva uvezeni Punto ima i vise od 150000km predjenih. Pretrazi malo forum vidaces da se dosta pisalo o tome. Menjao sam set kvacila, remontovana pumpa, remontovane dizne, ciscen a posle i promenjen EGR, cak smo menjali i ECU i nista bolje. A kompresija na samoj granici.
        Work to ride - Ride to work

        Comment

        • djordje m
          CBC Član
          • 06.02.2010
          • 11
          • kragujevac

          #5
          Re: fiat punto II 1.9d 2002.

          e hvala,jeste to sto kazes za male brzine u vecem stepenu prenosa.Moj auto je presao kao 140000 ali verovatno je to mnogo vise,a bio je i van,ko zna koliko je mucen

          Comment

          • Denisns
            CBC Član
            • 23.11.2007
            • 48
            • N.Sad

            #6
            Re: fiat punto II 1.9d 2002.

            Zacepi EGR i prestace trzanje!

            Comment

            • Dexxter
              CBC Senator
              • 26.11.2007
              • 224
              • Svilajnac

              #7
              Re: fiat punto II 1.9d 2002.

              Veruj mi nece. Probao sam da ga zacepim pa cak i da promenim EGR venil. I nista bolje.
              Work to ride - Ride to work

              Comment

              • djordje m
                CBC Član
                • 06.02.2010
                • 11
                • kragujevac

                #8
                Re: fiat punto II 1.9d 2002.

                kako misliš da začepim eger?razmišljam da stavim običnu pumpu ali ne znam koliuko se to isplati

                Comment

                • b_samardzic
                  CBC Senator XXL
                  • 02.04.2005
                  • 1557
                  • Smederevo

                  #9
                  Re: fiat punto II 1.9d 2002.

                  U samoj bosh pumpi nalazi se pozicioner ugla paljena.
                  To je lukasova pumpa i standardan problem sa njom.
                  Paljenje seta i prvi znaci su trzanje na nizim obrtajima, kasnije auto nece da prima gas pri prvom paljenju vec mora da se ugasi pa ponovo upali i zadnja faza je da nece uopste da upali e onda ili kupis polovnu ispravnu pumpu ili remontujes staru ili stavis stariji tip pumpe marke bosh koja je sa sajlom.

                  Comment

                  • Dexxter
                    CBC Senator
                    • 26.11.2007
                    • 224
                    • Svilajnac

                    #10
                    Re: fiat punto II 1.9d 2002.

                    Vidis sad vec se polemisalo o toj pumpi. I kao sto sam vec naveo u nekoj temi slao sam pumpu kod Tadica u BG na remont i nisam resio problem. Nakon toga sam mu reklamirao istu pumpu jer problem nije resen i naravno naplatio je opet otvaranje pumpe i zamene potenciometra i problem je i dalje prisutan. Na tom Puntu kompresija je oko 20bar a tu istu pumpu, kompijuter i egr kad stavimo na punta koji je presao pravih 120000km auto se odlicno ponasa i ne trza. I ima kompresiju 27bar. I kad sve to od tog ispravbnog punta stavim na ovog sto trza nisam resio problem. Taj Punto i njegovo trzanje me je ubilo po dzepu puno. Nisam mogao sve da naplatim coveku iz razloga sto nisam resio problem. Jedina sreca je sto je covek normalan i svestan problema koji ima pa je potegao vecu polovinu troskova.
                    Work to ride - Ride to work

                    Comment

                    • djordje m
                      CBC Član
                      • 06.02.2010
                      • 11
                      • kragujevac

                      #11
                      Re: fiat punto II 1.9d 2002.

                      hvala vam na odgovorima,vrtim ceo dan forume i ovo pitanje se uporno ponavlja

                      Comment

                      • djordje m
                        CBC Član
                        • 06.02.2010
                        • 11
                        • kragujevac

                        #12
                        egr

                        pokušao sam da skinem egr,očistim i nakraju zatvorim''limom'',ali đavola niam uspeo ni prva dva imbus šrafa da odvijem,umalo nisam slomio imbus,naravno pre nego sam počeo skinuo sam sa neta kako da skinem egr očistim i ......(sve po slikama),moraću da pokušam kod majstora da odvijem nekim kompresorom ili kako se već to zove,ako tajje fucking egr bio problem do sad obavestiću vas. FIAT PUNTO II 1.9 DIESEL

                        Comment

                        • Velja333
                          CBC Početnik
                          • 16.12.2010
                          • 1
                          • YU

                          #13
                          Re: fiat punto II 1.9d 2002.

                          Dotakla me ova tema o pumpi visokog pritiska jer sam prošao dobro šamaranje po džepu zbog remonta iste. Imao sam simptome slične onim opisanim ovde na temi prošle zime pa je na kraju priče auto izbacivao zavese plavog dima pozadi. Uz ovu sliku,išla je povećana potrošnja eurodizela,loš start motora na hladno sa početnim gubicima snage na gasu..Problem je rešen remontom pumpe visokog pritiska tipa lucas za koju kolaju priče da je falična, mada od remonta (kuc,kuc,kuc....) meni radi sasvim ok na početku hladnijih dana i nadam se da će ostati tako. Neznam da li može da se nađe rešenje tipa zamene lucasove pumpe boshovom i gde može da se nabavi?

                          Comment

                          Working...
                          X