FORD Mondeo 1.8 ,1998 GLX, 66kw Dizel -problem paljenje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Micko82
    CBC Početnik
    • 16.02.2010
    • 5
    • Niš

    FORD Mondeo 1.8 ,1998 GLX, 66kw Dizel -problem paljenje

    Nedavno sam kupio Ford Mondea Dizel i imam problem sa paljenjem ,grejaci nisu problem tj.rade?? Pri svakom paljenju dosta vergla da bi upalio...

    I jos jedan problem -u toku voznje slabo vuche (nema snagu)??
  • comi 1342
    Moderator
    • 28.09.2005
    • 1126
    • NS
    • Giulietta ,PUG 106,

    #2
    Re: FORD Mondeo 1.8 ,1998 GLX, 66kw Dizel -problem paljenje

    12 x 25 000 km = mnoogo !
    Meri kompresiju i propuštanje cilindara, a pre toga se pomoli, ...
    "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
    "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

    Comment

    • ragazzoni
      CBC Senator XXL
      • 24.02.2009
      • 774
      • Obrenovac i okolina
      • Opel Omega 2.0i-16v

      #3
      Re: FORD Mondeo 1.8 ,1998 GLX, 66kw Dizel -problem paljenje

      Meri kompresiju, sistem za napajanje gorivom.
      ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
      Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

      Comment

      • TECA
        CBC Senator XXL
        • 14.10.2007
        • 2355
        • Oz

        #4
        Re: FORD Mondeo 1.8 ,1998 GLX, 66kw Dizel -problem paljenje

        Pri svakom paljenju dosta vergla da bi upalio...
        I jos jedan problem -u toku voznje slabo vuche (nema snagu)??
        Ako su kojim slucajem ova dva problema vezana jedan za drugi,ne bih rekao da je kompresija u pitanju...

        Comment

        • gogi11
          CBC Senator XXL
          • 26.10.2009
          • 790
          • Sever Srbije - Novi Sad

          #5
          Re: FORD Mondeo 1.8 ,1998 GLX, 66kw Dizel -problem paljenje

          Ja sam vozio takvog mondea 6 godina , pa bih mogao da kazem da imam iskustva oko tog auta. Treba da proveris kompresiju ako vec grejaci rade. Napomenuo si da ti slabo vuce ?
          Opet kompresiju poveri a mozda i bosh pumpa treba da se pogleda i reparira. Sve u svemu zahvala auto za voznju ali kada pocne da riknjava moze da bude problem u smislu ima li kraja kvarovima ... mada ja nisam imao nekih problema. Ako ti znaci sta mogu ti na p.p. poslati tekst o predstavljanju (tada) mog mondea pa cisto da imas .
          Koliko ti je na satu kilometara ??? Treba da racunas da to godiste mondea nisu presla bez minimum 250.000 km , moj je inace prodat sa 300.000 km i bio je u perfektnom stanju (po pitanju motora) . Znaci moguce i da je motor malo los ali bolje da nije naravno.

          Comment

          • Micko82
            CBC Početnik
            • 16.02.2010
            • 5
            • Niš

            #6
            Re: FORD Mondeo 1.8 ,1998 GLX, 66kw Dizel -problem paljenje

            Pa nista pomolicu se da je neki manji kvar i ... Mozes da mi posaljes ako hoces na mail??

            Comment

            • Micko82
              CBC Početnik
              • 16.02.2010
              • 5
              • Niš

              #7
              Re: FORD Mondeo 1.8 ,1998 GLX, 66kw Dizel -problem paljenje

              ...Imam jos jedan problem. Servo nece lepo da radi ?? Nesto se cuje kada motam levo desno , a ulja ima ?

              Comment

              • gogi11
                CBC Senator XXL
                • 26.10.2009
                • 790
                • Sever Srbije - Novi Sad

                #8
                Re: FORD Mondeo 1.8 ,1998 GLX, 66kw Dizel -problem paljenje

                Cuo sam kod nekih da su imali problema sa servo pumpom tj skripi dok radi tacnije kada okreces volan. To sto ima ulja nije jedini razlog zbog koga bi servo pumpa trebala da radi dobro ! Dakle i ona moze da se pokvari -da procuri , losi semeninzi... , mozda je skoro radjen veliki servis a kada se isti radi majstor prosto mora da skine i servo pumpu (da bi imao pristup shpanerima), e sada ako je bas to radio majstor mozda nije sve vratio kako treba i tu je nastao neki problem ili jednostavno dotrajalost, a ponavljam ti da takav auto pa jos i dizel ne moze a da nije presao minimum ali minimum 250.000km sto je vec mnogo za propratne sklopove ali i za motor ako nije pravilno odrzavan. Meni se recimo zadnjih mesec dana pri motanju (pun desni) tu negde pri kraju culo neko skripanje ali je servo i dalje sa lakocom vrteo tako da nije nista strasno bilo ali ko zna mozda je i tu nesto pocelo da riknjava.

                Lm meni je mondea dovezao bas dobar prijatelj koji je inace jedno vreme (od 2000-2004 tada su bili aktuelni) dovozio iz Belgije i Holandije u glavnom Monde-e pa sam znao da je dovozio i kola koja su presla po 350.000 (u glavnom dizele) na satu i takve ih prodavao u vrlo dobrom stanju -dakle nije uvaljivao losa kola ali su dosta presla i moralo se uloziti dosta u zamenu pohabanih propratnih delova a generalno motori su bili perfektni. Ali bukvalno ni jedan nije stigao da nije trebalo da se menja lamela i korpa kvacila , lezajevi spone... amortizeri... e vec oni koji su presli oko 150.000 i manje ili malo vise su bili bas u perfektnom stanju, nije bilo nekih ulaganja .Kod mene je recimo takav bio slucaj, auto je presao 163 hiljade , uradio sam servis (mali posto sam imao servisnu i znao sam da je vec radjen veliki servis a i on mi je garantovao jer se i raspitao do detalja u servisu) i zamenio gume i to bi bilo to sto se tice ulaganja odmah nakon kupovine. Odmah nakon nedelju dana ode lamela i korpa (puf 200e zamena) platim ja pola a pola prijatelj jer kaze jebga necu da ispadne da sam ti uvalio los auto, desilo se i sta sada moja greska nisam obratio paznju na kvacilo (kaze on) itd...
                Generalno nisam imao nekih vecih ulaganja u njega sem propratnih tipa otisao lezaj (15evra sa rukama) silen blokovi (oko 2000 dinara sa rukama) grejaci (200-300 dinara po komadu) i tako te sitnice... bosh pumpa turbina alternator i te zezancije oko struje, dihtung glave ... su besprekorno radili tj nikada otvarano servisirano menjano...
                Jedino na sta bas nisam zalio su delovi za veliki servis ili ti kaisevi (3 kom) i shpaneri (2 kom), komplet sam platio oko 230 evra (mozda i malo vise) i plus ruke 50e . Delove mi je prijatelj doneo od preko jer nisam imao poverenja u ove ovde . Imao sam ponudu za 120 za veliki servis svi kaisevi i spaneri i ruke ... bilo mi je sumnjivo.

                Comment

                • jaksa
                  CBC Senator XXL
                  • 23.10.2004
                  • 701
                  • Novi Beograd, SC

                  #9
                  Re: FORD Mondeo 1.8 ,1998 GLX, 66kw Dizel -problem paljenje

                  Posedujem identičan automobil.

                  Gde bih na NBG mogao da proverim rad i zamenim grejače? Nije mi do sada nikad trebao električar, a ne mogu da se vozim do Jajinaca do mog mehaničara, predaleko mi je

                  Molim samo za preporuke na osnovu ličnog iskustva.

                  Comment

                  • Micko82
                    CBC Početnik
                    • 16.02.2010
                    • 5
                    • Niš

                    #10
                    Re: FORD Mondeo 1.8 ,1998 GLX, 66kw Dizel -problem paljenje

                    Izbacuje crni pepeo iz auspuha??

                    Comment

                    • gogi11
                      CBC Senator XXL
                      • 26.10.2009
                      • 790
                      • Sever Srbije - Novi Sad

                      #11
                      Re: FORD Mondeo 1.8 ,1998 GLX, 66kw Dizel -problem paljenje

                      Pa mozda je lonac zadnji pun svega i svacega ali nije lose da spremas pare za generalku .

                      Comment

                      • Micko82
                        CBC Početnik
                        • 16.02.2010
                        • 5
                        • Niš

                        #12
                        Re: FORD Mondeo 1.8 ,1998 GLX, 66kw Dizel -problem paljenje

                        Otvori novu temu za novi problem

                        Comment

                        • mandrak78
                          CBC Početnik
                          • 29.10.2010
                          • 5
                          • beograd

                          #13
                          Re: FORD Mondeo 1.8 ,1998 GLX, 66kw Dizel -problem paljenje

                          molim vas pomagajte imam problem veliki. ford mondeo 98, dizel 1.8. promenio sam grejace, pregledao lukas pumpu zamenio vakum pumpu, i dalje nece da upali kako treba. moram da erglam puno. mada sam primetio da kad pritisnem vakum pumpu on upali

                          Comment

                          • dieselman
                            CBC Senator XXL
                            • 14.11.2005
                            • 833
                            • tt

                            #14
                            Re: FORD Mondeo 1.8 ,1998 GLX, 66kw Dizel -problem paljenje

                            ..kako ste onda pregledali "Lukas" pumpu?Baterijskom lampom?

                            Comment

                            • mandrak78
                              CBC Početnik
                              • 29.10.2010
                              • 5
                              • beograd

                              #15
                              Re: FORD Mondeo 1.8 ,1998 GLX, 66kw Dizel -problem paljenje

                              Ljudi moji pa ovo je neverovatno. Na kraju sam auto oterao u Grand Motors. Uradili dijagnostiku nema nikakvih kvarova... kazu ne znaju zasto auto nece da pali kako treba. Ako bilo ko moze da mi resi problem nek se javi castim... pa posle kupite forda!

                              Comment

                              Working...
                              X