Renault Trafic 1.9dci 101ks, Problem veliki

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ZeXiMiX
    CBC Početnik
    • 13.03.2010
    • 8
    • Pozarevac

    Renault Trafic 1.9dci 101ks, Problem veliki

    Pozdrav svima. Kupio sam pre desetak dana u inostranstvu i ocarinio Renault Trafic 1.9dci sa 101ks i 6 brzina (produzeni putnicki) 2005,...
    Imam jedan problem vezan za taj auto, tj. mislim da bi trebao da ima vecu krajnju brzinu nego sto ima moj auto. Naime, auto pali bez ikakvih problema, radi savrseno, mirno, i na konstantnim obrtajima, ne trza i ne trokira. Ne sija mi nikakva lampica u voznji i auto vuce iz niskih okretaja kao da je putnicki automobil.
    U prvoj brzini, drugoj, trecoj sa niskih okretaja vuce ekstra ALI kad dodje do 3,800 okretaja tu je kraj. Kao da stane i ni makac vise - KAO DA IMA BLOKADU. Sa ostalim brzinama je isto, i u cetvrtoj, petoj i sestoj auto vuce ekstra ali na tim brzinama ne moze da izvuce ni 3,800 obrtaja. Recimo u sestoj brzini vozim 100km/h, stisnem gas, Vuce lepo sve do oko 150km/h i tu odjednom stane i nece vise ( to je oko 3,200 obraja). Uz vece brdo (Bubanj potok) vuce ko lud, ne zastaje na uzbrdicama.
    Da li neko zna sta to moze da utice da ne moze da izvuce vece brojeve obrtaja ili je to tako na tim kombijima.
    Da je nesto neispravno, verujem da bi upalio neku lampicu ili da ne bi radio kako treba ili cak sta vise, ne bi povlacio sa niskih okretaja pa sve do 3,500 okretaja (u proseku) kao da je nov.
    Inace auto se koristio na iznajmljivanje u inostranstvu pa sam pomislio da nije uradjena neka blokada motora da ne moze da ima vece okretaje da ga ne bi razni korisnici unistili.
    Hvala Vam.
  • Keketarac
    CBC Senator XXL
    • 01.09.2007
    • 588
    • Novi Sad
    • Seat Ibiza 1.2 TSI

    #2
    Re: Renault Trafic 1.9dci 101ks, Problem pri veliki

    Ne razumem, ti bi hteo da dCi vuce ka obenzinac do 6000 rpm?

    Za 100 KS i njegovu aerodinamiku, 150 km/h je pristojna brzina, a u svakom slucaju kod nas nezakonita, a objektivno i nepreporucljiva za kombi.

    Comment

    • maliomladinac
      CBC Senator XXL
      • 21.11.2008
      • 995
      • Beograd, Zvezdara, Bulbulder

      #3
      Re: Renault Trafic 1.9dci 101ks, Problem pri veliki

      Vozio sam traffic-a, i imao je blokadu na 4000rpm ja mislim, ali vrlo moguce i na 3800rpm. Dodje do tih obrtaja i onda naglo vrati nazad na 2000rpm. Mislim da je 150kmh sasvim pristojna brzina, sta ce ti vise od toga? Ipak je to kombi

      If i was awake, i would think it was a dream!

      Servis mobilnih telefona i prodaja dodatne opreme "Džoki"
      061/665-94-23

      Comment

      • Jesa
        CBC Senator XXL
        • 23.03.2008
        • 344
        • Beograd
        • Honda Civic 1.4 LS

        #4
        Re: Renault Trafic 1.9dci 101ks, Problem veliki

        I ja MISLIM da je egzaktan podatak - dobrodosao
        www.reverbnation.com/eclipsebgd

        Comment

        • ZeXiMiX
          CBC Početnik
          • 13.03.2010
          • 8
          • Pozarevac

          #5
          Re: Renault Trafic 1.9dci 101ks, Problem veliki

          Hvala drustvo na odgovorima.
          Ne trazim ja nesto vecu brzinu nego sto je ova od 150km/h, vec mislim da nesto nije u redu sa kombijem. Danas sam se cuo sa jednim od vlasnika istog takvog kombija sa istim motorem kao sto je i moj 1.9dci sa 101ks i sasvim neobavezno ga pitao za podatke, kako njegov kombi ide i u kojim obrtajima motora. Lik mi kaze da cima preko 4000 obrtaja, tj. misli da oko 4500 je maksimum da izvuce u prve tri brzine a u sestoj je kod njega krajnja brzina oko 175-180km/h.
          Posetio sam danas i majstora koji je kombi prikacio na DIJAGNOSTIKU i tamo je pokazalo da je sve OK, motor, pumpa, dizne, razni ventili.... Jedino je neso posumnjao u protokomer. Naime, kada je motor ugasen, samo je pod kontaktom, njemu na lap-topu izbaci da protokomer pokazuje cifru od 13kg/m ili 13kg/h (neznam tacno koja se oznaka koristi, samo sam cifre zapamtio). Majstor kaze da tada motor ne radi i da bi trebalo to da pokazuje 0kg/?.
          Kada je motor upaljen, radi na leru, pokazuje 55kg/? a trebalo bi da pokazuje 20-25kg/?.
          Sto se vise dodaje gas taj broj proporijalno raste...tako je i kod mene, ali preko 3500 obrtaja kod mene krece da pada ta vrednost i u punom gasu na leru od 4.200 obrtaja kod mene je 450kg/? trebalo bi da bude oko 700-750kg/?
          Majstoru tu nesto nije bilo jasno...kaze da kad protokomer strada on gubi vrednost i snagu i na niskim obrtajim i nece da vuce auto i ujedno pali lampicu za gresku. Kod mene je suprotno, na niskim obrtajima vuce ko lud a na visokim se blokira i pada snaga. Izgleda da ni on nije siguran da li je protokomer ili nije.
          Da li je neko imao slican problem ovom?

          Comment

          Working...
          X