Pre dva meseca sam primetio da auto vuce gotovo duplo slabije ali nisam nista preduzimao jer sam sumnjao u filter za gorivo (menjan pre 6000km). Iberlauf crevo je po malo curilo te sam ulje dolevao svremena na vreme i tako vozio auto narednih 1000km. Kada sam otisao kod majstora da zamenim iberlauf ustanovio je da je turbina probila i da u motor baca ulje. Inace pri vecem obrtaju izbacuje crni dim.
Taj majstor (vazi za dobrog majstora) preporucuje da sem remonta turbine otvorimo i motor i zamenimo karike i lagere i neznam sta tu jos treba,... da ne bi eventualno stradao motor zbog ulja koje je ulazilo. Drugi mi pak tvrde da nije potrebno otvarati motor vec da samo udradim remont turbine. Klipovi ne lupaju, sve je o.k. auto je inace '99god. 90ks i presao je 165 000km i pre ovog kvara je sve bilo o.k. , palio je i na -20c... Ukoliko neko moze da mi da savet jako bi mi znacilo. Dakle da li samo turbinu da remontujem ili je potrebno i otvaranje motora??? Hvala unapred
Taj majstor (vazi za dobrog majstora) preporucuje da sem remonta turbine otvorimo i motor i zamenimo karike i lagere i neznam sta tu jos treba,... da ne bi eventualno stradao motor zbog ulja koje je ulazilo. Drugi mi pak tvrde da nije potrebno otvarati motor vec da samo udradim remont turbine. Klipovi ne lupaju, sve je o.k. auto je inace '99god. 90ks i presao je 165 000km i pre ovog kvara je sve bilo o.k. , palio je i na -20c... Ukoliko neko moze da mi da savet jako bi mi znacilo. Dakle da li samo turbinu da remontujem ili je potrebno i otvaranje motora??? Hvala unapred
Comment