Turbina izdahnula ili ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SrdjanV
    CBC Veteran
    • 28.03.2005
    • 137
    • Raska

    Turbina izdahnula ili ???

    Poz
    Elem, juce sam sa jednim tipom probao turbinu na mog Golfa GTD i na njegovoj dzeti TD sa intercoolerom tako sto smo drzali pritisnuto gumeno crevo i dodavali gas.Kod njega naduva crevo odmah i vrati ga u pocetni polozaj a kod mene ne uspe nimalo da turbina naduva crevo i motor pocne da krklja i da se gusi,dimeci pri tome kao nenormalan (na auspuh).

    Dosli smo do zakljucka da kod mene turbina ne radi... Da li je ovo merodavno za ispitivanje turbine (na prvi pogled) ?
    Moj auto je lenj kao puz,i kada se cuje onaj zvuk turbine ne osecam bas da je nesto extra povukao kao nekada sto sam osecao.
    Pomozite...Vec sam skinuo turbinu sa auta i ne znam sta dalje?
  • SrdjanV
    CBC Veteran
    • 28.03.2005
    • 137
    • Raska

    #2
    Sad sam zvao tipa u Krusevcu koji mi trazi 220 eura za remont turbine.
    Da li vredi kupovati polovnu?

    Comment

    • Wartburg
      CBC Senator XXL
      • 01.02.2005
      • 663

      #3
      Macka u dzaku, ko i kupovina polovnog auta.

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #4
        Nije merodavno!!


        Koliko mozes da rukom pomeras turbinski tocak:

        Aksijalno i radijalno.
        Aksijalno nesme da se oseti pod prstom nimalo, dakle unutar / napolje

        Radijalno sme da se oseti vrlo malo i to sa otporom ulja koje je u lezajevima, dakle da osetis kako \"zvace\".
        Malo je kao 0,2-0,3mm
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • SrdjanV
          CBC Veteran
          • 28.03.2005
          • 137
          • Raska

          #5
          Pomeranje gore-dole se bas oseca,dakle mislim da je vise nego sto si ti naveo Boost,a aksijalno nema ni malo zazora.
          Mljackanje ulja nisam bas osetio,a i lopatice kod u**** vazduha sa filtera su malo ostecene na vrhu,znaci grebale su po telu turbine.

          Ako je kod ove Jette naduvala crevo kada smo ga pritisli,zasto kod mene nije htela,vec je poceo motor da se gusi?
          poz

          Comment

          • SrdjanV
            CBC Veteran
            • 28.03.2005
            • 137
            • Raska

            #6
            Eh,da-zazor ima samo na onoj strani gde ide crevo sa filtera vazduha-na drugoj strani ne postoji taj zazor

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #7
              Ipak deluje da je otiso lezaj na strani kompresora.

              Remont ili nova
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • SrdjanV
                CBC Veteran
                • 28.03.2005
                • 137
                • Raska

                #8
                Danas sam bio u servisu u Krusevcu,da ne reklamiram koji,i utvrdili smo da je puklo kuciste turbine na strani izduva,tako da ....
                Cena je moja+250 eura za remontovanu-odlucio da kupim polovnu ispravnu
                pa cemo videti sta ce biti...
                Poz

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #9
                  Znaci da je motor radio sa previsokom temperaturom izduvnih gasova..

                  Zasto?
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • SrdjanV
                    CBC Veteran
                    • 28.03.2005
                    • 137
                    • Raska

                    #10
                    Uopste ne mogu da shvatim zasto je bila previsoka temperatura izduvnih gasova?
                    Boost imas li ti ideje ili uzroke te pojave?

                    Comment

                    • SrdjanV
                      CBC Veteran
                      • 28.03.2005
                      • 137
                      • Raska

                      #11
                      I jos nesto:
                      Moze li i na koji nacin "karter-gas" ili "karter pritisak" da ugrozi turbinu?
                      Nadam se da me razumes?

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #12
                        Moze , karter gas i pritisak mogu da nedozvole ulju da izadje napolje iz turbine i da koksa, dakle da zacepi uljane kanale.

                        Temperatura izduva je relatirana sa masom goriva, dakle, previse vazduha , premalo goriva.
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • SrdjanV
                          CBC Veteran
                          • 28.03.2005
                          • 137
                          • Raska

                          #13
                          Pa kod mene je bilo malo ulja u turbini ali ne verujem da je zbog toga,dakle vrlo malo.Moze biti da je losa smesa

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #14
                            Znaci da je motor radio sa previsokom temperaturom izduvnih gasova..

                            Zasto?

                            tipican prroblem dizela kada se poremeti ubrizgavanje, bilo tajming pumpe bilo dizne malo pisaju (nizi pritisak).

                            sam motor- donji deo nije bitan za ovu pricu, nije uzrok problema.
                            kao ni turbina.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #15
                              Temperatura izduva je relatirana sa masom goriva, dakle, previse vazduha , premalo goriva.


                              kod benzinaca, kod dizela je kontra previse goriva> visa temperatura gasova. na Bos pumpi postoji posebni limiter da ogranici dotok goriva kada turbina ima najveci pritisak.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              Working...
                              X