Postovanje gospodo,
naime potrebna mi je pomoc oko ovog chuda sa Lucas centralom i pumpom. Doteran mi je ovaj auto sa problemom veoma loseg rada prvih 5-10 sec. hladnog i polu zagrejanog motora ( zagrejanog ga nisam ni testirao). Na pocetku da napomenem da mi je ovaj model nepoznat i da sam verovatno dosta bitnih stvari u dijagnostici propustio ili pogresno uradio.
Da pocnem ...
Hladan motor, pali lampicu grejaca i drzi je oko 3-4 sec. zatim je ugasi i motor upali bez vecih problema, posle startovanja primecuje se neravnomeran rad i na podizanju br. obrtaja primecujem gusenje motora i poprilicnu kolicinu sivo-plavicastog dima iz auspuha koji po mirisu ukazuje da je puuuno nafte uslo u cilindre.
Kolega koji je stajao pored auta ukazuje na nenormalno cukanje ventila br.8

Ok, petpostavljam da kolicina za period pocetnog ubrizgavanja nije ok pa je sledeci korak kacenje na diag. da malo zavirim u greske i parametre ali to nije urodilo plodom jer mi diagnostika ne prepoznaje motorni racunar, imam komunikaciju sa ABS i AIR-BAG centralom ali sa motornim kompom ne.
Proveravam napajanje mot. kompa (pin. br.1) je ok zatim pod opterecenjem i to je ok pa se bacam na mase (pin. br. 2 i 3 ) i dolazim do zakljucka da je i to OK.
Na izlazima 13 i 10 (K i L linije) nema signala ... 0.00 V
Ha, srecom uz auto su mi doneli jos jeadn motorni komp (koji su verovatno i sami probali) i kacenjem njega dolazim do identicnih podataka
.
Nema signala na K i L liniji ?!?!?!???!!!!!???!??!
Ok, krecem peske pa proveravam senzor temp. vode i vazdiha koji u granicama tj. po specifikaciji iz ESI-ja, proveravam ozicenje od motornog kompa do pumpe, pronalazim da potenciometar na pumpi nije dobro podesen pa to vracam na neku normalu, zabavljam se sa senzorom temp. (posto mi chuka na kontaktu ventil sa pumpe) i dolazim do zakljucka da komp uredno odreaguje na duzinu chukanja ventila kad se ja igram sa otpornicima na konektoru senzora temp.
Od vlasnika sam dobio informaciju da su pumpa i dizne zbog tog problema bile na remontu ...
Sta dalje ... prvo bi mi trebala informacija sta se desava ka signalom na K i L liniji , zatim bilo koja ideja kojim putem nastaviti daljnju pretragu sistema u cilju resavanja problema.
Poooooozdrav
naime potrebna mi je pomoc oko ovog chuda sa Lucas centralom i pumpom. Doteran mi je ovaj auto sa problemom veoma loseg rada prvih 5-10 sec. hladnog i polu zagrejanog motora ( zagrejanog ga nisam ni testirao). Na pocetku da napomenem da mi je ovaj model nepoznat i da sam verovatno dosta bitnih stvari u dijagnostici propustio ili pogresno uradio.
Da pocnem ...
Hladan motor, pali lampicu grejaca i drzi je oko 3-4 sec. zatim je ugasi i motor upali bez vecih problema, posle startovanja primecuje se neravnomeran rad i na podizanju br. obrtaja primecujem gusenje motora i poprilicnu kolicinu sivo-plavicastog dima iz auspuha koji po mirisu ukazuje da je puuuno nafte uslo u cilindre.
Kolega koji je stajao pored auta ukazuje na nenormalno cukanje ventila br.8

Ok, petpostavljam da kolicina za period pocetnog ubrizgavanja nije ok pa je sledeci korak kacenje na diag. da malo zavirim u greske i parametre ali to nije urodilo plodom jer mi diagnostika ne prepoznaje motorni racunar, imam komunikaciju sa ABS i AIR-BAG centralom ali sa motornim kompom ne.
Proveravam napajanje mot. kompa (pin. br.1) je ok zatim pod opterecenjem i to je ok pa se bacam na mase (pin. br. 2 i 3 ) i dolazim do zakljucka da je i to OK.
Na izlazima 13 i 10 (K i L linije) nema signala ... 0.00 V

Ha, srecom uz auto su mi doneli jos jeadn motorni komp (koji su verovatno i sami probali) i kacenjem njega dolazim do identicnih podataka

Nema signala na K i L liniji ?!?!?!???!!!!!???!??!
Ok, krecem peske pa proveravam senzor temp. vode i vazdiha koji u granicama tj. po specifikaciji iz ESI-ja, proveravam ozicenje od motornog kompa do pumpe, pronalazim da potenciometar na pumpi nije dobro podesen pa to vracam na neku normalu, zabavljam se sa senzorom temp. (posto mi chuka na kontaktu ventil sa pumpe) i dolazim do zakljucka da komp uredno odreaguje na duzinu chukanja ventila kad se ja igram sa otpornicima na konektoru senzora temp.
Od vlasnika sam dobio informaciju da su pumpa i dizne zbog tog problema bile na remontu ...
Sta dalje ... prvo bi mi trebala informacija sta se desava ka signalom na K i L liniji , zatim bilo koja ideja kojim putem nastaviti daljnju pretragu sistema u cilju resavanja problema.
Poooooozdrav
Comment