Renault Kangoo 1.9D, god. '98, mot. F8Q 630

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RS-4
    CBC Veteran
    • 29.04.2008
    • 162
    • Norway

    Renault Kangoo 1.9D, god. '98, mot. F8Q 630

    Postovanje gospodo,

    naime potrebna mi je pomoc oko ovog chuda sa Lucas centralom i pumpom. Doteran mi je ovaj auto sa problemom veoma loseg rada prvih 5-10 sec. hladnog i polu zagrejanog motora ( zagrejanog ga nisam ni testirao). Na pocetku da napomenem da mi je ovaj model nepoznat i da sam verovatno dosta bitnih stvari u dijagnostici propustio ili pogresno uradio.

    Da pocnem ...

    Hladan motor, pali lampicu grejaca i drzi je oko 3-4 sec. zatim je ugasi i motor upali bez vecih problema, posle startovanja primecuje se neravnomeran rad i na podizanju br. obrtaja primecujem gusenje motora i poprilicnu kolicinu sivo-plavicastog dima iz auspuha koji po mirisu ukazuje da je puuuno nafte uslo u cilindre.

    Kolega koji je stajao pored auta ukazuje na nenormalno cukanje ventila br.8




    Ok, petpostavljam da kolicina za period pocetnog ubrizgavanja nije ok pa je sledeci korak kacenje na diag. da malo zavirim u greske i parametre ali to nije urodilo plodom jer mi diagnostika ne prepoznaje motorni racunar, imam komunikaciju sa ABS i AIR-BAG centralom ali sa motornim kompom ne.
    Proveravam napajanje mot. kompa (pin. br.1) je ok zatim pod opterecenjem i to je ok pa se bacam na mase (pin. br. 2 i 3 ) i dolazim do zakljucka da je i to OK.
    Na izlazima 13 i 10 (K i L linije) nema signala ... 0.00 V

    Ha, srecom uz auto su mi doneli jos jeadn motorni komp (koji su verovatno i sami probali) i kacenjem njega dolazim do identicnih podataka .

    Nema signala na K i L liniji ?!?!?!???!!!!!???!??!

    Ok, krecem peske pa proveravam senzor temp. vode i vazdiha koji u granicama tj. po specifikaciji iz ESI-ja, proveravam ozicenje od motornog kompa do pumpe, pronalazim da potenciometar na pumpi nije dobro podesen pa to vracam na neku normalu, zabavljam se sa senzorom temp. (posto mi chuka na kontaktu ventil sa pumpe) i dolazim do zakljucka da komp uredno odreaguje na duzinu chukanja ventila kad se ja igram sa otpornicima na konektoru senzora temp.

    Od vlasnika sam dobio informaciju da su pumpa i dizne zbog tog problema bile na remontu ...

    Sta dalje ... prvo bi mi trebala informacija sta se desava ka signalom na K i L liniji , zatim bilo koja ideja kojim putem nastaviti daljnju pretragu sistema u cilju resavanja problema.

    Poooooozdrav
  • djolexl
    CBC Član
    • 04.12.2007
    • 32
    • serbia

    #2
    Re: Kangoo 1.9

    Proveri da li se cuje prilikom davanja kontakta da zuji aktuator(na slici broj8) . Ukoliko nema zujanja riknuo je,a on ti regulise ugao paljenja posle startovanja. Proveri kako je motor uzubljen

    Comment

    • comi 1342
      Moderator
      • 28.09.2005
      • 1126
      • NS
      • Giulietta ,PUG 106,

      #3
      Re: Kangoo 1.9

      Ovaj diselman nest'o, nema ga ni na pecaroškim forumima, izgleda je jako zauzet, a on je pravi čo'ek za odgovor. Nisi pojasnijo koji je tačno motor i auto u pitanju (pravila foruma), a bogami ne znamo ni sa kojom dijagnostikom ne možeš da iščitaš motor ?
      Pretpostavljam da je KTS, gorepomenuti ju je i prodao zbog takvih situacija.
      "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
      "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

      Comment

      • TECA
        CBC Senator XXL
        • 14.10.2007
        • 2355
        • Oz

        #4
        Re: Kangoo 1.9

        Grejaci bi trebalo da rade duze po paljenju jos bar 15sec
        otvoren egr
        tajming pumpe
        aktuator br 8,raskaci ga,ako je ok treba da ode na ranije paljenje,vise klikce
        kompresija
        kriva klipnjaca

        Comment

        • RS-4
          CBC Veteran
          • 29.04.2008
          • 162
          • Norway

          #5
          Re: Kangoo 1.9

          Izvinjavam se u pitanju je Renault Kangoo 1.9D, god. '98, mot. F8Q 630 ... toliko me je zbunio da sam zaboravio da preciziram podatke . Da upravu si radim sa KTS-om (sve mi diraj ali Boschka ne ) i smatram da dokle god nemam adekvatan signal na K i L vodovima da mogu da kacim i Texu i Clip-a i Lunch-a i Modisa i ... ali da komunikacije nece biti.

          Sto se tice signala sa ventila br. 8 ... smatram da tu lezi zeka tj. prvih 10 sec. mi drasticno pomeri ubrizgavanje i kad taj ventil ostane bez napajanja tj. kad ga relej iskljuci motor normalno proradi i pojavi se normalan zvuk diesel chukalice ali do tada je najeb ...

          Hvala na podrsci

          Pozdrav

          Comment

          • TECA
            CBC Senator XXL
            • 14.10.2007
            • 2355
            • Oz

            #6
            Re: Renault Kangoo 1.9D, god. '98, mot. F8Q 630

            Ima senzor izdignuca igle na dizni?Proveri signal
            . smatram da tu lezi zeka tj. prvih 10 sec. mi drasticno pomeri ubrizgavanje i kad taj ventil ostane bez napajanja tj. kad ga relej iskljuci motor normalno proradi i pojavi se normalan zvuk diesel chukalice ali do tada je najeb ...
            Aktuator koji stalno pulsira u zavisnosti od obrtaja i opterecenja,nema tu releja,ili ide u sigurnosni mod
            Pisem i ja malo napamet,ali trebalo bi tu da ima i senz.radilice,pa u sadejstvu sa senzorom dizne aktuator br 8 koriguje paljenje
            Uvek se necega setim,ta dizna sa senzorom mora biti na klipu br....stvarno nisam siguran kom

            Comment

            • RS-4
              CBC Veteran
              • 29.04.2008
              • 162
              • Norway

              #7
              Re: Renault Kangoo 1.9D, god. '98, mot. F8Q 630

              Ovako,

              -za grejace tj. duzinu rada jednostavno ne znam i prihvatam sugestiju provericu
              -EGR je blentav, tako je konstruisan da kad skines vazdusni filter automatski se resavas cevke od EGR-a tj. moze se proveriti dal duva u usis ili ne (u mom slucaju EGR obavlja svoju funkciju korektno)
              -kompresija, klipnjaca -- motor upali bez ikakvih problema i posle 10 sec. radi kao satic tj.besprekorno
              -tajming pumpe deluje korektno ali sada niusta vise ne verujem pa sam porucio i sutra mi stize alat za proveru istog
              -aktuator br.8 @#$%^&*()&^%$#@$%*()#%@$^*

              Pooozdrav

              Comment

              • TECA
                CBC Senator XXL
                • 14.10.2007
                • 2355
                • Oz

                #8
                Re: Renault Kangoo 1.9D, god. '98, mot. F8Q 630

                A i kada bi imao konekciju sa racunarom,pisalo bi verovatno greska u vremenu ubrizgavanja,nema tu sta vise da se procita,mora se peske

                Comment

                • RS-4
                  CBC Veteran
                  • 29.04.2008
                  • 162
                  • Norway

                  #9
                  Re: Renault Kangoo 1.9D, god. '98, mot. F8Q 630

                  Dizna sa senzorom se nalazi na trecem cilindru ali je to Reno pa kad otvoris haubu prvo ti se ucini da je na drugom (eh ti francuzi) inace je regularnih 105 ohma.

                  Senzor radilice je redno vezan sa senzorom na trecoj dizni i sto je najgore i to mi deluje korektno.

                  Ventil br. 8 kod mene chuka 10 sec. i posle toga izgubi napajanje i tad motor ne ide u SAFE mod nego u RAJ jer pochne da peva.

                  Pozdrav

                  Comment

                  • slyboogy
                    CBC Početnik
                    • 04.12.2012
                    • 2
                    • Beograd

                    #10
                    a ako aktuator ne klikce kad ga raskacim? kod mene cuka i kad prestane nece da upali, a kad ga raskacim onda nema da klikce vise i da ide na ranije paljenje?

                    Comment

                    • slyboogy
                      CBC Početnik
                      • 04.12.2012
                      • 2
                      • Beograd

                      #11
                      kako si resio problem na kraju posto i ja imam isti problem? samo sto meni nece da upali posle klikcanja, i kad ga upalim onda se cuje aktuator da klikce neprestano i guzi se i trza prilikom voznje.

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #12
                        Koga pitaš?
                        Ne vidiš da je tema stara dve godine. Otvoriš svoju temu, napišeš normalan naslov, opišeš problem i onda ide dalje...
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        Working...
                        X