Mitsubishi Galant 1.8TD 1991

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mitrovskiigi
    CBC Član
    • 26.03.2010
    • 23
    • Nis

    Mitsubishi Galant 1.8TD 1991

    Imam jedan malo veci problem. U poslednjih par meseci motor je poceo malo vise da trosi ulje. Oko 1-1.5l na 1000km. Ono sto je meni i nekim mehanicarima cudno je da nemam plavi dim da izlazi iz auspuha. Kad ga vozim normalno iza mene u retrovizor vidim malo crnkastog dima ali kad mu pritisnem gas i sacekam da turbina krene da radi svoje na iznad 3000rpm to je takav crni chur pozadi da ja mislim da onaj iza mene u tom trenutku nista ne vidi. Prava dimna zavesa. Pre dva meseca je merena kompresija i bila je ujednacena izmedju 20 i 21bar na svim cilindrima. S paljenjem automobila nemam nikakvih problema ni leti ni zimi. Uvek iz prve i max posle 1-2sec verglanja. Na otvorenim putevima trosi oko 5.5l/100km a po gradu ide oko 8.5-9l. Primetio sam isto da kad ga duze teram u visim obrtajima (gas u patos) na nekim brdima (npr. Nis - Knjazevac) zna da popije i npr. 0.5l ulja na samo 140km.
    Interesuje me da li mi se priblizava ono neminovno (generalka) ili je mozda u pitanju neka glupost?


    Nikad ne veruj coveku koji laze!
  • kristina990
    Banovan
    • 13.04.2009
    • 1066
    • Srbija

    #2
    Re: Mitsubishi Galant 1.8TD 1991

    već je zreo za generalnu,ALI ovako možeš voziti još dugo,dugo da ga ne forsiraš previše na autoputu,sve dok pali.gledaj da u auto staviš neko dobro a jeftinije ulje 15w40,ne mogu da ne pomenem lukoil LUX 15w40 ili lukoil AVANTGARD EXTRA 15W40,zatim
    NISOTEC FAVORIT SAE 15w40,Prista Leader TD SAE 15W-40,FENIX SUPER SAE 15W-40 i na kraju FENIX UNIVERZAL S SAE 20W-50 i FENIX UNIVERZAL S SAE 20W-60,modriča 20w60,viskol 20w60 preko leta.
    trošak na 100km uz kalkulaciju potrošnje ulja od 2l/1000 km iznosi ne više od 60-70 din,znači da se isplati voziti sve dok motor pali.da bi se dobro uradila generalna treba više od 1000 evra i pitanje kao će biti odrađena,zato DOSIPAJ ULJE I VOZI DOK IDE.
    I palit će dugo sam ti grejači trebaju biti dobri.

    Comment

    • Chubbs
      Everybody lies
      • 29.01.2006
      • 5807
      • Novi Sad
      • Audi A6 1.8T

      #3
      Re: Mitsubishi Galant 1.8TD 1991

      mozes li objasniti zasto u svakoj temi predlazes lukoil ulja na prvom mestu a ne tako davno si imao izjavu za dnevnik kako ista i ako su bila, vise nisu bas tako dobra. cemu kontradiktornost i obmanjivanje ostalih clanova foruma?

      LInk
      You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
      Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
      Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

      Comment

      • mitrovskiigi
        CBC Član
        • 26.03.2010
        • 23
        • Nis

        #4
        Re: Mitsubishi Galant 1.8TD 1991

        Jel postoji recimo neka sansa da prodjem samo s novim karikama? Da ne cena ne ispadne prevelika i da pokrpim da radi bolje jos par godina pa cemo posle generalku.


        Nikad ne veruj coveku koji laze!

        Comment

        • TECA
          CBC Senator XXL
          • 14.10.2007
          • 2355
          • Oz

          #5
          Re: Mitsubishi Galant 1.8TD 1991

          Nema sanse,mozes samo da se molis bogu da ti je mnogo prljav filter vazduha.

          Comment

          • kristina990
            Banovan
            • 13.04.2009
            • 1066
            • Srbija

            #6
            Re: Mitsubishi Galant 1.8TD 1991

            @chubs nikoga ja ne obmanjujem.pošto svaka promena povlači sumnju ,promena kvaliteta ambalaže,skoro neprimetna, i kod mene je izazvala sumnju u opšti kvalitet.međutim pokazala se neopravdana.kvalitet im je i dalje odličan,u prilog tome govore i nestašice lux 15w40 i lux 10w40(na 3 pumpe u mitrovici i irigu nema lux 10w40 koje sam našao danas usput u novom sadu).mislim da to mnogo govori.
            @mitrovskiigi ne čačkaj ništa već radi kako sam napisao,ma kakve karike,full generalna ili ništa,naravno kad dođe vreme

            Comment

            • mitrovskiigi
              CBC Član
              • 26.03.2010
              • 23
              • Nis

              #7
              Re: Mitsubishi Galant 1.8TD 1991

              @ kristina990
              Koliko kosta litar tog ulja?

              Ja sada sipam seleniju za 500din/l


              Nikad ne veruj coveku koji laze!

              Comment

              • Chubbs
                Everybody lies
                • 29.01.2006
                • 5807
                • Novi Sad
                • Audi A6 1.8T

                #8
                Re: Mitsubishi Galant 1.8TD 1991

                @kristina
                koliko vidim u onom postu, sa linka gore, promena se ne manifestuje samo promenom ambalaze vec i odredjenim standardima, kojih vise nema na deklaraciji. kako si utvrdio kontinuitet kvaliteta?
                You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
                Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
                Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

                Comment

                • kristina990
                  Banovan
                  • 13.04.2009
                  • 1066
                  • Srbija

                  #9
                  Re: Mitsubishi Galant 1.8TD 1991

                  Izgleda koliko god nekom bilo krivo,naravno tu prvo sebe ubrajam izgleda politika fabrike je da mali broj sertifikata proizvođača čini Lukoil-u stvari jednostavnijim i jeftinijim.Njihov način preporuke ulja je jednostavan,može se videti na blogu
                  http://motornaulja.blogspot.com/2009...-part-two.html i sasvim se tu uklapa sa navedenim API standardima.Međutim,nije lukoil ovde tema već je pitanje sasvim drugo:da li raditi generalnu ili osvežavanje motora ili voziti dok pali uz povećanu potrošnju ulja.moj odgovor je :voziti dok pali i dosipati kvalitetna,a jeftinija ulja kao što su nisotec,fam,prista,lukoil,modriča i dr.Sa skupljim uljima to bi bilo bacanje para bez ikakvog efekta.
                  a za generalnu ima vremena,ovako se isplati voziti 2,3 godine...
                  sva ulja koja sam naveo su oko 300 din neka manje,(neznam tačno ali mislim da je fam bliže 200 din za litru),a neka nešto više
                  i sva su bolja od te selenie za 500 din...

                  Comment

                  • VVLAJKO
                    CBC Senator XXL
                    • 23.07.2008
                    • 484
                    • Nis
                    • Audi A4, Primera p12

                    #10
                    Re: Mitsubishi Galant 1.8TD 1991

                    Motor ili valja ili ne valja i nepostoji ta magicna tecnost koja ce da ga popravi.

                    Druze prvo proveri turbinu pre bilo kakvog zahvata na motoru, 4d65t je strasan motor i ne crkava tek tako, pogotovo ne odjednom. Jedine mane su mu turbina, i donekle bosch pumpa, takodje jako dimi pri naglom ubrzanju i kada je nov i sve perfektno.
                    Glupost nas je do ovde dovela, glupost ce nas i izbaviti.

                    Homer J. Simpson

                    Comment

                    • gorans
                      CBC Senator XXL
                      • 09.03.2010
                      • 1525
                      • Beograd

                      #11
                      Re: Mitsubishi Galant 1.8TD 1991

                      Ja sam na Nissan dizel imao taj problem i resen je sredjivanjem glave,gumice i vodjice hoce da odu i tada moze da popije i po 2l ulja/1000km.Ako ti je tako dobra kompresija ne diraj blok jer ces napraviti jos gore ako samo zamenis karike.Mom caletu je bluebird dizel trosio litar ulja/1000km i zamenio mu je karike nakon cega je poceo da trosi 5l ulja/1000km pa je ubacio drugi motor.Jos kao klinac sam cuo price da japanci dizeli ne trpe karikiranje i izgleda da je tacno.Sto se tice crnog dima proveri prvo filter vazduha i goriva pa ako ne resis problem idi kod bosiste,stelovanje pumpe i dizni i paljenja je oko 50e.Sa srecom!

                      Comment

                      • mitrovskiigi
                        CBC Član
                        • 26.03.2010
                        • 23
                        • Nis

                        #12
                        Re: Mitsubishi Galant 1.8TD 1991

                        Filter za vazduh sam menjao pre nekih 3 meseca i od tada mi je smanjio potrosnju goriva u proseku oko 1.5l/100km. Filter goriva sam menjao pre godinu i po dana i to bi vec trebalo da zamenim. Kompletnu glavu motora sam menjao prosle godine i tada su joj odradjeni i ventili i vodjice i sve sto ide s tim. Kod boshiste sam bio prosle godine i tada mi je za pumpu rekao da ne trebam nista da diram a dizne su ciscene i stelovane pre nekih 6 meseci.
                        Turbina je i meni pala na pamet ali sam je nekako stavio u drugi plan zato sto sam je manjao pre godinu dana. Uostalom, sto ne bi mogla ona ponovo da bude problem. Tada je i motor nekako bolje radio u tim visim obrtajima i u tom opsegu imao vise snage. A i cula se kako zvizdi kad krene da radi preko 3000rpm. U drugu je tada vukao do 70km/h a sada ide do oko 60km i tu se gubi. E sad, kako da proverim turbinu i sta da radim s njom?
                        I jos jedno pitanje. Kada bi radio generalku to bi u mom slucaju bilo samo ono sto ide ispod motora. Sta se u tom slucaju sve menja i koliko to kosta?


                        Nikad ne veruj coveku koji laze!

                        Comment

                        • gorans
                          CBC Senator XXL
                          • 09.03.2010
                          • 1525
                          • Beograd

                          #13
                          Re: Mitsubishi Galant 1.8TD 1991

                          Ako si radio glavu a sad hoces generanu onda radis samo donji deo tj. busenje bloka na specijalu i tada moras nove klipove a to ti je oko 350e ili ako su ti dobri klipovi vracas na standard a to ti je oko 100e hilznovanje i 50-100e karike.U oba slucaja idu i lezajevi radilice a mozda i ona mora na specijalu pa ti tu jos trebaju semerinzi,dihtunzi,kaisevi,spaneri,vodena pumpa i jos po nesto pa kad sve saberes nece te zakrpiti 500e.Posto kazes da ti je kompresija 20 onda nema potrebe da diras blok (osim ako nisu otisle uljne karike a kompresione dobre).Posto si vec uradio sve na sta smo sumnjali proveri turbinu.Meni se uopste nije cula ali desavalo se da mi se iskljuci i tada auto ide kao traktor pa se ispostavilo da je bila samo prljava pa sam je ocistio i nakon toga je auto isao kao besan ali sam u prvih 2000km lepo cuo kako zvizdi.

                          Comment

                          • mitrovskiigi
                            CBC Član
                            • 26.03.2010
                            • 23
                            • Nis

                            #14
                            Re: Mitsubishi Galant 1.8TD 1991

                            Znaci trebam da skinem turbinu i da je nosim kod majstora za iste? Ako je turbina u pitanju koliko remont moze da kosta i dali je u tom slucaju svejedno koju cu turbinu da remontujem (prvu ili drugu)?

                            Imam i jos jedno pitanje u vezi turbine. Znam da turbina moze da trosi ulje, tj. da ga propusta u izduzvnu i usisnu granu i da je to dosta opasno. Ono sto me interesuje je dali kroz turbinu izduvni gasovi mogu da dodju i prostor motora, tj. u sistem gde ulje prolazi kroz turbinu? Motor kod mene dosta duva kada izvucem merac za ulje ali mi se cini da je se duvanje malo pojacalo od trenutka kada je radjen taj veliki servis (glava, menjanje turbine, dizne, svi smerinzi, zupcasti kais i pumpa za vodu) prosle godine. Ono sto mene buni u tom slucaju je kako toliko duva ako mu je kompresija dobra? Koliko ja znam motor produva kada kompresione karike odu? Ili mozda gresim? Sumnjam da je glava lose odradjena jer je servis u kome je sve ovo radjeno glavu odneo kod nekog ko je specijalizovan samo za takve stvari.


                            Nikad ne veruj coveku koji laze!

                            Comment

                            • TECA
                              CBC Senator XXL
                              • 14.10.2007
                              • 2355
                              • Oz

                              #15
                              Re: Mitsubishi Galant 1.8TD 1991

                              Ono sto mene buni u tom slucaju je kako toliko duva ako mu je kompresija dobra?
                              Izmeri ponovo kompresiju na potpuno ladnom motoru,mozda ce biti jasnije.

                              Comment

                              Working...
                              X