Mitsubishi Galant 1.8TD 1991

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Delkan
    CBC Senator XXL
    • 14.06.2005
    • 829
    • 60 km From BG,West

    #16
    Re: Mitsubishi Galant 1.8TD 1991

    Posto sam sahranio ovakav jedan motor(navozao sam se posteno),da recem i ja koju...
    Mislim da se taj motor i nije bas proslavio u Mitsubishiju.Vidim da si menjao glavu,retki su oni koji to nisu ucinili.
    Paljenje mu je uvek bila jaca strana(planetarci na alnaseru,brzi i dobri grejaci),tako da i kada je stanje malo losije on pali lako.Na mom autu je problem bila glava-poslednji put sam je skidao 20-tak hiljada pre svecanog cupanja iz auta i stanje cilindara je bilo strasno.Mogao si nokat polomiti na hilznama-toliko su bile pojedene,ali je palio na minusu.
    Na kricenje bilo kog dizela zaboravi,retko moze da uspe,jedino ako su cilindri bas dobri.
    Sa turbinom i bosch pumpom nisam imao bas nikakvih problema.Ovaj moj je bio ona varijanta bez EGR-a.

    Kad sam sve stavio na papir,trebalo mi je preko 1000 e da ga uradim da valja(i to ja da ga radim,znaci preko 1000 samo za delove).Glava nije valjala,kavacilo u raspadu(fabricki set koji je imao preko 250000 km)...Inace,lamelu jos imam u radionici,jos uvek je imala obloge na sebi a opruge su totalni raspad i nije mi jasno kako je to jos islo+sto sam slepao sve i svasta.

    Elem,izbacio cadjavka,ubacio 2.0 16v,ocarinio i jos mi ostalo para za plin(koji nisam ni ubacio).
    Odustao sam od generalne samo zbog cestih problema sa glavom kod tih motora.Kad god nadjes na otpadu Galanta dizela,on ima,naravno, vec skinutu glavu i tako...
    Moram priznati da me za preko 160000km nikada nije ostavio na drumu.
    Slava mu!

    Comment

    Working...
    X