Clio 1,5dci, problem prvo paljenje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • StudentBGD
    CBC Senator XXL
    • 18.12.2007
    • 1027
    • Beograd

    Clio 1,5dci, problem prvo paljenje

    Kao sto pise, imam problem sa prvim/jutarnjim paljenjem auta. Vergla 2-4 sekunde i onda upali najnormalnije. Svako sledece paljenje u toku dana je normalno, tj. odmah upali skoro bez verglanja.
    Auto ide normalno, trosi normalno, obrtaji na leru miruju, nema neobicnih vibracija... Samo to prvo paljenje zeza.
    Treba da dodam da je pre nekih 7.000km pumpa menjana (kao i dizne, prana creva, neka i zamenjena, pran rezervoar) i da od tada imam taj problem.
    U povratnom crevu (vraca u rezervoar) iz pumpe se vide mehurici, ali su mi rekli da je to ok, ja ne znam.
    Mozda treba da se "ozraci" sistem? Znam da to nije uradjenu pri menjanju pumpe i ostalog.

    U jednom ovl. servisu su mi rekli da neko od dolaznih creva do pumpe vuce fals vazduh, ali da je tako manifestovalo bi se valjda i u voznji...

    Neka ideja?
    Ne znam da pisem kako treba pa ne bih da se potpisujem
  • dieselman
    CBC Senator XXL
    • 14.11.2005
    • 833
    • tt

    #2
    Re: Clio 1,5dci, problem prvo paljenje

    ..imaju cest problem nakon remonta dizni i pumpe da zvacu neki jalovi vazduh,ne verujem da vuce fals..ako pali za 2-4s,ja tu ne bih nista dirao...

    Comment

    • Lauda
      CBC Senator
      • 24.07.2010
      • 207
      • Zemun

      #3
      Re: Clio 1,5dci, problem prvo paljenje

      Verovatno vuče falš vazduh.
      Moj drugar je na Vektri B DI 16v imao isti problem, teško je palio, a kad upali u vožnji se ponašao najnormalnije, bez ikakvog problema. Znači, proveri creva, to je bar najjeftinija i najjednostavnija intervencija.
      PUŠENJE ILI ZDRAVLJE - ODLUČITE SAMI

      Comment

      • Chubbs
        Everybody lies
        • 29.01.2006
        • 5807
        • Novi Sad
        • Audi A6 1.8T

        #4
        Re: Clio 1,5dci, problem prvo paljenje

        mozda je do mene i krseva koje vozim, ali 2-4 sec ne dozivljavam kao tesko paljenje
        You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
        Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
        Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

        Comment

        • Stratos
          CBC Senator XXL
          • 10.09.2008
          • 2594
          • Novi Sad

          #5
          Re: Clio 1,5dci, problem prvo paljenje

          Slažem se,ali ovi što teraju clia su picajzle skoro ko Alfisti. A i stvarno,na najvećem minusu pale "na zub" što vele

          Comment

          • StudentBGD
            CBC Senator XXL
            • 18.12.2007
            • 1027
            • Beograd

            #6
            Re: Clio 1,5dci, problem prvo paljenje

            Za sada nije problem, samo se bojim da se stanje ne pogorsa i kako ce da reaguje kada dodje zima, tada je normalno da na vecem minusu ujutro malo duze vergla.
            Ovo jutarnj verglanje nece da steti alternatoru na duzi rok?
            Ne znam da pisem kako treba pa ne bih da se potpisujem

            Comment

            • zoranbg
              CBC Senator XXL
              • 23.03.2005
              • 4098
              • Rooster's Hill , Beog
              • Grande Punto 1.2

              #7
              Re: Clio 1,5dci, problem prvo paljenje

              pa mozes eventualno da proveris stanje grejaca , i ako su oslabili da stavis nove.Ja neznam kako je reseno konkretno na tom motoru. da li se grejaci uvek pale ili samo kad spoljna temperatura dostigne neku nisku vrednost ( naprimer +5 C ).
              Kad das kontakt koliko cekas pre nego sto zverglas.i da li ti se pali lampica za grejace ?
              prema vecini upustava i saveta nije preporuclljivo da alnaser radi duze od 5 sekundi u cugu. ako radi 5 sec. treba sacekati oko 20 sec pa tek onda zaverglati ponovo.
              Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

              Comment

              • TECA
                CBC Senator XXL
                • 14.10.2007
                • 2355
                • Oz

                #8
                Re: Clio 1,5dci, problem prvo paljenje

                Neka ideja?
                Sipaj goriva do cepa,neka prenoci tako,pa javi za dalje.Imaju problem sa kucistem plovka, ti mehurici vazduha,pa eto da to iskljucimo kao moguci kvar

                Comment

                • dieselman
                  CBC Senator XXL
                  • 14.11.2005
                  • 833
                  • tt

                  #9
                  Re: Clio 1,5dci, problem prvo paljenje

                  ..plus,CR pumpi je potrebno da okrene 1,5 okretaja da bi postigla pritisak od dvestotinak bara potrebnih kao uslov da ECU pocne okidanje injektora...to je tri okretaja radilice...

                  Comment

                  • ada
                    CBC Senator XXL
                    • 04.06.2005
                    • 2375
                    • Novi Sad
                    • Svasta nesto

                    #10
                    Re: Clio 1,5dci, problem prvo paljenje

                    aj da se nepravim prepametan ali da pitam da li su dizne dobro ukodirane????
                    Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
                    Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
                    Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
                    Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

                    Comment

                    • StudentBGD
                      CBC Senator XXL
                      • 18.12.2007
                      • 1027
                      • Beograd

                      #11
                      Re: Clio 1,5dci, problem prvo paljenje

                      Dizne su dobro ukodirane i testirane na 2 mesta i zadovoljavaju sve parametre odlicno.
                      Gorivo skoro uvek sipam do vrha tako da mogu da kazem da je i to vec probano (vezano za plovak). U dovodnom crevu do pumpe nema mehurica, kao ni u crevu od pumpoe do injektora, mehurica ima samo u crevu koje vraca gorivo od pumpe u rezervoar.
                      Naravno da ima lampica za grejace i uvek sacekam da se ugasi pre nego sto upalim auto.


                      Kao sto rekoh, auto samo prvo paljenje oteze, posle pali najnormalnije na zub, ide kako treba, ne pali nikakve lampice u voznji (da ga ne ureknem)...
                      Uskoro idem na ponovno ciscenje rezervoara i skidanje postavljenih magneta u njega (da pokupi preostale opiljke od pumpe koja se raspala).
                      Ne znam da pisem kako treba pa ne bih da se potpisujem

                      Comment

                      • milos1971
                        CBC Početnik
                        • 04.11.2009
                        • 4
                        • Beograd

                        #12
                        Re: Clio 1,5dci, problem prvo paljenje

                        pozdrav, ja vozim megana 1.5dci i imam isti problem koji mi se prvo povremeno javljao a sad je poceo svako jutro tacnije svako prvo paljenje u toku dana i majstor mi je rekao da sipam preko pola rezervoara itd itd ...ali nista pa reko da vidim da li si resio problem? poz

                        Comment

                        Working...
                        X