Zafira 20dti problem paljenje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vladaomega
    CBC Senator XXL
    • 11.10.2010
    • 484
    • beograd

    #16
    Re: Zafira 20dti problem paljenje

    Najverovatnije senzor pozocijije pume koje se nalazi u samoj pumpi visokog pritiska menja se za 22000 a ne cela elektronika ili remont. zamena jednog senzora u pumpi ili remont elektronike pumpe 22000? ti kad oteras auto ili odneses pumpu nemozes da tacno znas sta je radjeno od zeravice mozes da dobijes samo ispravnu pumpu ili auto i racun.

    Comment

    • TECA
      CBC Senator XXL
      • 14.10.2007
      • 2355
      • Oz

      #17
      Re: Zafira 20dti problem paljenje

      A sta ako je pumpa sa PSG elektronikom?Da li znate nekoga ko ih radi?I da li znate koliko kosta resenje problema u tom slucaju?Neki kazu da smo se nalupetali,mozda,ali vlasnika nema da pojasni situaciju...za svaki slucaj kad kupujete Zafiru,obratite paznju na to da li je motorni racunar posebno,ili integrisan u samoj pumpi!

      Comment

      • Goran
        Moderator
        • 06.10.2004
        • 535
        • Vrbas

        #18
        Re: Zafira 20dti problem paljenje

        Ako je elektronika na pumpi crkla, mozes da ga slepas 3 kruga oko planete nema sanse da ce da upali.

        Da li auto izbacuje dim za to vreme dok vergla a ne pali?
        Originally posted by Dora
        Banovao me Goran
        Ako ne mozes da im objasnis, zbuni ih!

        Comment

        • Vaxy
          CBC Član
          • 10.09.2010
          • 16
          • beograd

          #19
          Re: Zafira 20dti problem paljenje

          Hvala svima na trudu i odgovorima.nisam pisao jer sam u nekoj frci.Da,auto dimi dok vergla ali nece da sastavi.Trenutno je kod majstora koji je izmerio kompresiju i kaze da je motor zreo.Posto je cale kupio auto od kolege koji je tvrdio da je auto odlican pao je dogovor da se uradi motor i da podelimo troskove.Jos jednom hvala svima

          Comment

          • alexa05
            CBC Senator XXL
            • 23.07.2006
            • 1769
            • Smederevo
            • Opel Vectra B 2.0DI 16v

            #20
            Re: Zafira 20dti problem paljenje

            Originally posted by TECA
            ...za svaki slucaj kad kupujete Zafiru,obratite paznju na to da li je motorni racunar posebno,ili integrisan u samoj pumpi!



            Elektronika pumpe je koliko ja znam zasebna za sebe i nema fizickog dodira sa tim "motornim racunarom" na koji ti mislis. Ako sam te dobro razumeo.
            EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

            NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

            SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

            Comment

            • TECA
              CBC Senator XXL
              • 14.10.2007
              • 2355
              • Oz

              #21
              Re: Zafira 20dti problem paljenje

              Elektronika pumpe je koliko ja znam zasebna za sebe i nema fizickog dodira sa tim "motornim racunarom" na koji ti mislis. Ako sam te dobro razumeo.
              Postoje dve vrste pumpe za taj auto,sa motornim na sasiji i sa motornim integrisanim u samoj bosch pumpi.Ovaj drugi model,koliko ja znam ne radi u Srbiji niko.Menja se nova pumpa i kosta oko 2500e.Na kolima se prepoznaje tako sto se vide dva konektora na elektronici sa gornje strane.

              Comment

              • gorans
                CBC Senator XXL
                • 09.03.2010
                • 1525
                • Beograd

                #22
                Re: Zafira 20dti problem paljenje

                A ja mislio da je moj 2.0tdi pd najskuplji kad gekne.

                Comment

                • dieselman
                  CBC Senator XXL
                  • 14.11.2005
                  • 833
                  • tt

                  #23
                  Re: Zafira 20dti problem paljenje

                  Teco,obe su PSG,samo je stara 5 a novija 16...

                  Comment

                  • Goran
                    Moderator
                    • 06.10.2004
                    • 535
                    • Vrbas

                    #24
                    Re: Zafira 20dti problem paljenje

                    Originally posted by TECA
                    Postoje dve vrste pumpe za taj auto,sa motornim na sasiji i sa motornim integrisanim u samoj bosch pumpi.Ovaj drugi model,koliko ja znam ne radi u Srbiji niko.Menja se nova pumpa i kosta oko 2500e.Na kolima se prepoznaje tako sto se vide dva konektora na elektronici sa gornje strane.

                    Potoje, na isuzu motorima je pumpa do pozarnog lima i kod nje je elektronika pumpe zasebna (kod nje su dva konektora na poklopcu pumpe i jos jedan na ventilu na glavi sve gledano odgore). Kod ovih drugih je elektronika integrisana sa pumpom (pumpa se nalazi odma iza hladnjaka) i popravlja se. Popravka same elektronike kosta oko 400 evropskih para. KOd ovih drugih se javlja i problem pohabanosti kucista pumpe (korektora paljenja) te i na to treba obratiti paznju
                    Originally posted by Dora
                    Banovao me Goran
                    Ako ne mozes da im objasnis, zbuni ih!

                    Comment

                    • TECA
                      CBC Senator XXL
                      • 14.10.2007
                      • 2355
                      • Oz

                      #25
                      Re: Zafira 20dti problem paljenje

                      Teco,obe su PSG,samo je stara 5 a novija 16...
                      Moguce,pokusavam da im napravim poredjenje sa EDC,ali izgleda slaba vajda.

                      Comment

                      • TECA
                        CBC Senator XXL
                        • 14.10.2007
                        • 2355
                        • Oz

                        #26
                        Re: Zafira 20dti problem paljenje

                        Potoje, na isuzu motorima je pumpa do pozarnog lima i kod nje je elektronika pumpe zasebna (kod nje su dva konektora na poklopcu pumpe i jos jedan na ventilu na glavi sve gledano odgore)
                        Pricamo o 2.0DTH motoru

                        Comment

                        • Goran
                          Moderator
                          • 06.10.2004
                          • 535
                          • Vrbas

                          #27
                          Re: Zafira 20dti problem paljenje

                          ne pratim na casu


                          Originally posted by Dora
                          Banovao me Goran
                          Ako ne mozes da im objasnis, zbuni ih!

                          Comment

                          • vladaomega
                            CBC Senator XXL
                            • 11.10.2010
                            • 484
                            • beograd

                            #28
                            Re: Zafira 20dti problem paljenje

                            dieselman koliko kosta zamena senzora oznacenog kao /sensor numero de revoluciones/ i po tvom misljenju sta zeravica naplacuje 22000 din

                            Comment

                            • dieselman
                              CBC Senator XXL
                              • 14.11.2005
                              • 833
                              • tt

                              #29
                              Re: Zafira 20dti problem paljenje

                              ..tesko da ja mogu reci sta ko naplacuje za koju uslugu ...a zamena senzora nije toliko,ne znam napamet,a i ne popravljam nista clanovima foruma

                              Comment

                              • Probisvet
                                CBC Senator XXL
                                • 07.06.2005
                                • 423
                                • FRANCUSKA

                                #30
                                Re: Zafira 20dti problem paljenje

                                Ovde sve neki dti dizelasi ali me interesuje imali neko ko poznaje obicne atmosferce bez elektronike, kod mog megana I, 1.9 RNE iz 1996 godine obicnog dizelasa pojavio se sledeci problem u pocetku (pre nekoliko meseci) prilikom paljenja zaverglam na pola kljuca i motor podrhti nekoliko puta oko jedne sekunde i pocne normalno da radi, ali posle izvesnog vremena to paljenje se pogorsavalo tako sto to drndanje je trajalo recimo vise od dve sekunde pa onda a to je danas, kad hocu da ga upalim on zadrnda ali se i ugasi, sto kad to ponovim i dodam gas na papucicu on prilikom alnasovanja upali ali izdrnda se malo i prihvati gas pa posle radi normalno u ler gasu. Zakljucak ovo je slucaj samo prilikom paljenja kada je hladan, vruc pali normalno na pola kljuca.E sad bio sam kod jednog bochiste koji mi rece da moze biti nesto kod hladnog starta (to je onaj drugi kabal sto je povezan sa sondom u bloku) da je on u pitanju (proverio i nije kabal) zategnut je kad je hladan a otpusten kad je motor vruc). Druga verzija je bila da nije zupcasti kais ? po meni kad sam ga namestio nije bilo problema sa paljenjem a ni sa snagom. Ja sam ga pitao dali je mozda problem u brizgaljkama jer kad se manifestuje taj gore navedeni problem dok motor drnda na auspuh izlazi plavi dim kad se posle dve tri sekunde stabilizuje nema plavog dima. Rece mi da nisu u pitanju dizne tj brizgaljke jer bi non stop bilo plavog dima ukoliko su istrosene ili zaprljane sto u ovom slucaju nije moguce jer koristim vec tri cetiri godine klener za pumpu i brizgaljke. Ove godine sam isao za Srbiju i motor nije pokazivao nikakve znake slabosti sto bi znacilo da dizne i pumpa rade normalno. Samo me to sad zeza i voleobih da mi neko da neku ideju sta bi to moglo da bude.

                                Comment

                                Working...
                                X