ovo traje već mjesecima i niko nije u stanju da riješi problem.Auto normalno pali danima,i onda odjednom neće.Desi se da dođem kuće sa posla normalno,kasnije negdje pođem on neće.Kad upali radi danima pa me opet ostavi na cjedilu kad mi je najpotrebniji.Po nekoliko puta dam i vratim kontakt da pumpa nabije pritisak i onda pali.E,kad upali radi i vuče super.U vožnji se ne gasi.Sve sam probao,na dijagnostici ne prijavljuje ništa.Kad neće da upali prije toga kad dam kontakt čujem neko lombranje u rezerv.kao da vrati naftu.Nikad mi nafta nije ispod polovine.Može li biti da negdje tegli zrak.Skidao sam maloprije pumpu i čistio bogami je bilo baš puno blata .Filter sam mijenjao.Vidjećemo ali bojim se opet istog.Sad pali ali ...Do kad?Ima li neko slično iskustvo pomagajte
bravo JTD 1.9 105 ks 2000g. ne pali
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Re: bravo JTD 1.9 105 ks 2000g. ne pali
Najbolje bi bilo da odeš na dijagnostiku, pobrišeš greške pa onda loviš tu kad neće da upali. To da na dijagnostici ne pokazuje ništa ne biva, nešto mora da pokaže ili dijagnostika ne valja. Ako ti je problem u pumpi koju kažeš da si čistio dijagnostika će ti pokazati da sa tim nešto nije uredu. EGR i MAF su dva dela dizel auta oko kojih se kod nazovi majstora ispredaju razne anegdote ali ni jedan nije tvoj problem, možeš ih oba raskačiti i auto će da upali. Svako nagađanje bez dijagnostike je gubljenje vremena. Ako baš nemaš pouzdanog dijagnostičara, probaj da zameniš senzor položaja radilice. Moraš mu prići iz kanala iz dela od požarnog zida ka motoru, malo crno plastično, veličine karmina sa kablom i konektorom
Taj deo košta oko 20-30 € i zna da zadaje glavobolje koje su karakteristične za tvoj opis kvara.
Comment
-
-
Re: bravo JTD 1.9 105 ks 2000g. ne pali
neko mi reče da može biti neki EGR ventilhttp://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
Comment
-
-
Re: bravo JTD 1.9 105 ks 2000g. ne pali
Hajde da dodam jednu glupost.Komsija imao identican problem sa 406 HDi,upali kad hoce i ugasi se kad neces.Skinuo sve moguce konektore i dzekove sa kompa,bsi-a itd,naprskao sa WD-om i vec mesecima radi ko singerica.Na dijagnostici nije pokazivao nista i nije bilo boga da ga upali ni jedan majstor vec samo kad mu dune.Ne kosta mnogo,vredi probati.
Comment
-
-
Re: bravo JTD 1.9 105 ks 2000g. ne pali
hvala svima.Pokušaću u drugom servisu sa dijagnostikom.A i ovo sa wd-om mi daje nadu.Danas mi u Sarajevu kaže čovjek da ti možda nije začepljen odušak na rezervoaru pa ti se stvara vakum .Čudno vidjeću ujutru.E da taj senzor koji si uslikao sam već mijenjao ali mi se auto gasio svako par kilometara i dogurao sam nekako do ovlaštenog servisa u Mostaru gdje su ljudi za 10 min.i za 30 eura riješili stvar.
Evo jutros mi je upalio i sad sam došao u kuću a otišao jutros u 4 sata.Ravno 900 km.danas bez greške.Al kad neće neće da upali a kad upali nema problema.Još jednom hvala Vam
Comment
-
-
Re: bravo JTD 1.9 105 ks 2000g. ne pali
samo da javim šta sam uradio,nadam se da ću nekome biti od koristi ako bude imao sličan problem.Izvadio sam pumpu iz rezervoara(lako je ispod poklopca u prtljažniku).Rastavio sam pumpu,i to što sam našao u njoj je katastrofa.Najviše podsjeća na katran.Cijela sitka je zarasla.Kako je palio uopšte nemam pojma.Eto ako nekoga bude zanimalo kako se rastavlja javite,objasniću vrlo rado.Pozdrav Dragan Trebinje
Comment
-
-
Re: bravo JTD 1.9 105 ks 2000g. ne pali
problem resen. ako neko hoce nesto da dopise, moze se slobodno javiti i tema ce biti otkljucana.You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Comment
-
Comment