BMW 524td E34

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djukic
    CBC Senator XXL
    • 27.03.2005
    • 2526
    • Beograd

    #16
    P.S. Ovo s obrtajima radi i u mestu tako da je menjac iskljucen potpuno
    https://t.me/pump_upp

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #17
      Aha. ok. Sto se tice moje pomoci ja mogu samo da nagadjam jer su mi dizeli slaba tacka pa makar i BMW-ovi ( ne volim ih).
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #18
        Izgleda mi da kad oces da ubrzas naglo negde ispusti pritisak turba te se odmah udavi... mada dizel
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • djukic
          CBC Senator XXL
          • 27.03.2005
          • 2526
          • Beograd

          #19
          Nedavi se uopste jednostavno uradi prekid, kao da u trenu ostane bey kapi goriva Jos je kod dragana, imao covek preca posla ya vikend ali videcemo videcemo
          https://t.me/pump_upp

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #20
            ok, ja sam imao takav slucaj u praksi sa trzanjem i gubitkom prenosa od motora do tockova pa sam pomislio...
            sorry, za takav kvar na dizelu nisam nikada cuo ranije.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • djukic
              CBC Senator XXL
              • 27.03.2005
              • 2526
              • Beograd

              #21
              I dalje neradi

              Promenjena komplet bos pumpa
              Skidana turbina (crevo), proban bez izduva
              Zamenjena pumpa u rezervoaru

              Sta sad?
              https://t.me/pump_upp

              Comment

              • @lix
                CBC Senator XXL
                • 17.12.2004
                • 875
                • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

                #22
                Za slicno ponasanje sam cuo kod jedne sijere (doduse benzinca) prblem su resili ciscenjem dizni. Mozda su i ovde dizne zapusene? Znas kakvo nam je gorivo...
                Ako sam promasio izvinjavam se
                Što više za što manje

                Comment

                • overspeed
                  CBC Senator XXL
                  • 24.05.2005
                  • 2779
                  • Kosovska Mitrovica

                  #23
                  Mislim da sam par puta po BMW forumima "naleteo" na postove gde se ukazuje na brzo stradanje lezhajeva turba, pominjan je i M21 motor iz E34-ke. Vlasnici su se zhalili na "poor performance", da im ne radi kickdown, motor ne dizhe obrtaje, uglavnom raznolike simptome...

                  Nego, ako imash EGR ventil - chupaj ga napolje, samo ti gushi motor sagorelom smeshom siromashnom vazduhom koja teshko sagoreva. Kod vozila sa vecom kilometrazhom on je odavno izgubio smisao svog postojanja, i chini daleko vishe shtete nego koristi... Sem toga, proveri i vakuum creva, sve mi nekako "mirishe" na "air intake" problem...

                  Pozz =]
                  http://www.bmw.tv

                  Comment

                  • djukic
                    CBC Senator XXL
                    • 27.03.2005
                    • 2526
                    • Beograd

                    #24
                    Ali skinuli smo usis (oslobodili ga turba) i isto se ponasa. Jos jedno pitanje kako da mu skinem EGR?
                    https://t.me/pump_upp

                    Comment

                    • djukic
                      CBC Senator XXL
                      • 27.03.2005
                      • 2526
                      • Beograd

                      #25
                      Ma to onaj brick me ureko
                      Jooooj juce sam ga dovezao jedva ide izmedju 1000 i 1500 cim stisnes dalje gas nema nikakvog odziva ni krkljanja ni gusenja. Jedino kad lagano stiskas papucu onda se i desi nesto do 2000 ali odmah pandne na 1000. Uzas
                      https://t.me/pump_upp

                      Comment

                      • Alex-bgd
                        CBC Senator
                        • 27.03.2005
                        • 270
                        • Beograd

                        #26
                        Ovako:
                        I bez turbine,bez ijednog creva(vakuma),bez poklopca ventila,izduvne i usisne grane,tvoj auto mora da upali, i primi gas kao da je sve na njemu....cisto da eliminisemo polemike oko menjaca,u****,izduva....ne nagadjam vec znam.Dakle,ti mozes imati sledece probleme:
                        1: citac broja obrtaja ili ti impulsgeber.Nalazi se sa vozacke strane motora na bloku ,ispod bos pumpe prema zamajcu i direktno sa zamajca cita polozaj radilice preko 6 stiftova koji se na zamajcu nalaze.
                        2: pumpa za dovlacenje goriva iz rezervozara do bosch pumpe ne radi ili ti je filter zapusen ili imas negde fals vazduh u instalaciji za gorivo tako da auto nema dovoljnu kolicinu nafte da bi presao magicnu cifru od 1500 obrtaja( licno ne verujem da je ovo ali ti kazem sta da proveris )
                        3: u bosch pumpi se nalazi jos jedna pumpa koja ostvaruje pritisak u samoj bosch pumpi i vrlo cesto lopatice na njoj znaju da blokiraju i onda nemas dovoljan pritisak goriva unutar bosch pumpe tako da auto ne moze da radi kako treba jer radi samo na pritisku koji ostvaruje pumpa iz rezervoara koji nije ni priblizno dovoljan za rad motora.a kada si "proveravao" elektroniku bosch pumpe sumnjam da si skidao celu pumpu vec samo gornji deo tj. elektroniku.
                        4: savetujem ti da ukoliko nije nista od gore navedenog nadjes drugu elektroniku bosch pumpe i stavis je na svoj auto da sigurno eliminises to kao moguci kvar( ukoliko to vec nisi uradio).Inace,ne odgovara ti elektronika od tds-a vec samo od tvog broja bosch pumpe i nju nadji.to je ona oznaka na pumpi(R300-1 ili slicno,odavno nisam radio to pa se malo i zaboravilo )...ne improvizuj,ovaj auto to ne prasta.
                        5: Proveri zupcenje auta,desava se da auto prezupci kad je kais malo labav i da ti to maltene ne osetis a najcesce se desava pri jutarnjem paljenju i ti to registrujes samo tako sto ti auto losije ide...Paljenje tvoje pumpe treba da bude 1 +- 0,3 stepena pre gmt...
                        6: Desava se da se odvod vode kompjutera zapusi,nalazi ti se iza kosa na suvozackoj strani auta i kompjuter"pliva" u vodi kad se to desi...nekad rikne a vrlo cesto samo zeza,rasturis,ocistis,vratis i ne znam kako ali radi
                        Ajde za pocetak,sad imas smernice kuda da ides i sta da probas,ako ne bude to pisi pa idemo dalje...Ne postoji kvar koji nismo resili pa nece ni tvoj ostati neresen...Javi sta se desava i ne fuseri vec sve proveravaj( ti ili ko ti vec radi auto)...
                        Pozdrav
                        Mislim da znam koliko ne znam

                        Comment

                        • djukic
                          CBC Senator XXL
                          • 27.03.2005
                          • 2526
                          • Beograd

                          #27
                          Uh procitah sve.
                          Pa vidi sad:
                          Elektroniku smo menjali istom (za TD) znaci nije ona
                          Skinuli smo poklopac elektronike i rucno davali gas ponasa se isto
                          Proverili smo pumpu u rezervoaru i ona je OK
                          Filter je Nov
                          Ovo s kompjuterom? to cu da proverim danas
                          Nesto mi nije jasan ovaj senzor neznam i gde se nalazi ajd malko podrobnije.
                          Inace Dragan (majstor) kaze da je promenio i telo pumpe (komplet pumpu).
                          Posto je menjao pumpu logicno je da je morao i da razupci i ponovu uzupci motor
                          Njegov predlog je da postavimo pumpu mehanicku od starog TD-a i da stavimo nove brizgaljke. Ovo naravno samo za probu... Sta mislis?
                          https://t.me/pump_upp

                          Comment

                          • Valent Vudriga
                            CBC Senator XXL
                            • 02.04.2005
                            • 2778
                            • USA

                            #28
                            Mene zanima na koji nacin je provjeravana pumpa u rezervaru, dali je pritisak mjeren manometrom i dali je mjeren za vrijeme manifestscije problema. Dali je visokotlacna pumpa za ubrizgavanje provjerena na radnom stolu prije instaliranja. Ja ne poznajem doticni sistem, no vjerujem da bi pristup trebao biti isti kao i bilo kojem dizelu. Kompresija, pumpa i dizne, propisno uzubljivanje i tek na kraju elektronika. Ako visokotlacna pumpa moze pogoniti motor bez elektronike te imas dobar dovod goriva do iste, onda i nebi trebalo biti tako tesko. Iz tvog opisa manifestacije kvara, koji nije najprecizniji, nevidi se dali se motor ugasi pri 1500 obr. ili se jednostavno zaustavi na tom nivou i nece dalje. U dijagnosticku svrhu ja bih spricnuo vrlo malu dozu etera kad motor nece dalje. Barem bi potvrdili da je u pitanju nedostatak goriva. Eter dozirati sa odredjene daljine u minimalnim kolicinama, tek toliko da se potvrdi nedostatak goriva. Vjerujem da u ovom trenutku tvoje odiseje nemas sto izgubiti.

                            Comment

                            • djukic
                              CBC Senator XXL
                              • 27.03.2005
                              • 2526
                              • Beograd

                              #29
                              auto se negasi znaci dodje do 1500 o/min i tu stoji. Pustis gas a on normalno na ler i fino stabilno. Das gas do kraja a on do 1500 i nimakac dalje stabilno na 1500.
                              https://t.me/pump_upp

                              Comment

                              • djukic
                                CBC Senator XXL
                                • 27.03.2005
                                • 2526
                                • Beograd

                                #30
                                Vec pomenuh da nista od komponenti nije testirano vec se pristupilo zameni sa drugim polovnim komponentama za koje se zna da su "ispravne".
                                Sutra bi trebalo da nabavim etar ali dali nesto moze da ga zameni? Probao bih jos danas jer je ta ideja mnogo dobra. Ako primi gas znaci da je definitivno problem u pumpi, dovodu.....
                                https://t.me/pump_upp

                                Comment

                                Working...
                                X