Kupio sa Fiat Uno 1.4 TDi iz 1989 godine pre par dana.
Tadasnji vlasnik mi reko da teze pali ujutru i da je najverovatnije to zbog bendiksa na alnaseru koji je bio nesipravan. Kad upali ujutru, pali kasnije bukvalno bez grejenja i "na pola kljuca". Zamenih bendix i istina nece da pali ujutru. Dva dana su me vukli da upali (prvi put ujutru), i auto je isao kao lud. Danas, povukose me, auto upalio, vozih se kratko, kad kasnije da upali... nece. Dok sam se ranije jutros vozio kazaljaka na pokazivacu za pritisak ulja je sa cetvrtog podeoka, spala na prvi (od osam ukupno). Auto ni da cuje da upali (osim na vucu). Neki prijatelji mi rekose, da ako je motor crko, da probam sa start sprejem. Medjutim, nece da pali ni sa tim sprejem. Logicno da je spreman za generalnu...
Pre par dana sam zamenio protokomer na mom Volvo-S70 ima u drugoj temi, i puko sam oko 500 evra, pa sam trenutno bez para, a kupio sam ga da se vozim zimi da ne vozim Volvo preko zime.
Interesuje me da li da probam sa nekim aditivom za motor (da li ce tada da pali i poveca pritisak ulja), ili ako ne, koliko ce me kostati okvirno generalna.
- Obrada radilice, obrada glave, Busenje Hilzni (ako je potrebno), I delovi, karike, lezajevi i sl...
Izvinjavam se na obimnom tekstu i hvala unapred
Tadasnji vlasnik mi reko da teze pali ujutru i da je najverovatnije to zbog bendiksa na alnaseru koji je bio nesipravan. Kad upali ujutru, pali kasnije bukvalno bez grejenja i "na pola kljuca". Zamenih bendix i istina nece da pali ujutru. Dva dana su me vukli da upali (prvi put ujutru), i auto je isao kao lud. Danas, povukose me, auto upalio, vozih se kratko, kad kasnije da upali... nece. Dok sam se ranije jutros vozio kazaljaka na pokazivacu za pritisak ulja je sa cetvrtog podeoka, spala na prvi (od osam ukupno). Auto ni da cuje da upali (osim na vucu). Neki prijatelji mi rekose, da ako je motor crko, da probam sa start sprejem. Medjutim, nece da pali ni sa tim sprejem. Logicno da je spreman za generalnu...
Pre par dana sam zamenio protokomer na mom Volvo-S70 ima u drugoj temi, i puko sam oko 500 evra, pa sam trenutno bez para, a kupio sam ga da se vozim zimi da ne vozim Volvo preko zime.
Interesuje me da li da probam sa nekim aditivom za motor (da li ce tada da pali i poveca pritisak ulja), ili ako ne, koliko ce me kostati okvirno generalna.
- Obrada radilice, obrada glave, Busenje Hilzni (ako je potrebno), I delovi, karike, lezajevi i sl...
Izvinjavam se na obimnom tekstu i hvala unapred
Comment