Problem sa paljenjem?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ecimko
    CBC Član
    • 03.09.2010
    • 20
    • Beograd

    Problem sa paljenjem?!

    Vozim astru f kraj '97. god 1.7 tds. Bio sam ja vec ovde....nije hteo da mi pali kad udari minus, i resio sam problem zamenivsi mu grejace. Medjutim, sad kad je minus pingvin, ovih dana, palim mu grejace 2-3 puta i onda zaverglam. Ali ne pali iz prve, vec mu treba dosta da upali, vergla i po desetak sekundi dok ne prokine i upali. Dobio sam ovaj auto od caleta, motor je odlican, ne trosi ulje, ide lepo, ali mu nikad recimo nije radjena bosch pumpa, u smislu ciscenja itd, dizne su mu ciscene samo jednom pre par godina, turbina mu nikad nije radjena,....presao je oko 200.000km...sta da mu radim i da li se te stvari sa vremena na vreme rade, bosch pumpa, dizne, turbina....u smislu redovnih servisa? I da li je moguce da je bosch pumpa prljava ili nesto drugo? Pomozite molim vas, posto nisam od onih ljudi koji zapustaju svoja vozila i cekaju minut do dvanaest kad zagusti!!!
    I jos jeno pitanje? Sta da mu sipam od ulja, posto treba da ga menjam, a cale je izgubio ambalazu od starog...sintetika, polu sintetika ili mineralno? Ili ako neko zna gde ima na netu uputstvo za takve stvari?!
  • Goran
    Moderator
    • 06.10.2004
    • 535
    • Vrbas

    #2
    Re: Problem sa paljenjem?!

    prvo paljenje problematicno, kako stojis sa paljenjem kad je auto ugrejan?
    Originally posted by Dora
    Banovao me Goran
    Ako ne mozes da im objasnis, zbuni ih!

    Comment

    • dieselman
      CBC Senator XXL
      • 14.11.2005
      • 833
      • tt

      #3
      Re: Problem sa paljenjem?!

      ..bas dosadno na severu,a?Sorry za off...

      Comment

      • gorans
        CBC Senator XXL
        • 09.03.2010
        • 1525
        • Beograd

        #4
        Re: Problem sa paljenjem?!

        Imao je moj brat takav auto.Ide odlicno i ne trosi ulje ali nece da upali a problem je resio kad je uradio generalnu jer nema kompresiju.To sto ne trosi ulje nije pokazatelj da motor ima dobru kompresiju.Moj nisan dizel je izbacivao litar ulja na 100km kroz iberlauf a na meracu za ulje si mogao da duvas gume pa je ipak palio na -10.Jednostavno,te Astre su takve da hoce da upale samo kad im je bas sve kako treba.

        Comment

        • ecimko
          CBC Član
          • 03.09.2010
          • 20
          • Beograd

          #5
          Re: Problem sa paljenjem?!

          Ma kad je ugrejan pali ko mina!!!

          Comment

          • zoranbg
            CBC Senator XXL
            • 23.03.2005
            • 4098
            • Rooster's Hill , Beog
            • Grande Punto 1.2

            #6
            Re: Problem sa paljenjem?!

            ako hladan teze pali a ostalo je OK.nastelovati ventile,i na vecim hladnocama lakse pali sa eurodizelom nego sa D2..
            za pocetak to..pa ako nisi zadovoljan kreni u dalje provere.
            Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

            Comment

            • ecimko
              CBC Član
              • 03.09.2010
              • 20
              • Beograd

              #7
              Re: Problem sa paljenjem?!

              Pa mogu i to da probam, evro dizel, al mastor drugar mi rece da zbog bosch pumpe sipam d2, kaze da je evro dizel suv i da ne podmazuje bosch pumpu, a d2 je podmazuje?!!!

              Comment

              • Vesko
                CBC Početnik
                • 23.11.2010
                • 7
                • Srbija

                #8
                Re: Problem sa paljenjem?!

                Mozes da sipas eurodizel,ali obavezno sipaj i dvotaktola da bi podmazivao bosh pumpu...Moguce je da te zezaju i ventili,pa ih treba nastelovati kao sto je Zoran vec rekao.

                Comment

                • zoranbg
                  CBC Senator XXL
                  • 23.03.2005
                  • 4098
                  • Rooster's Hill , Beog
                  • Grande Punto 1.2

                  #9
                  Re: Problem sa paljenjem?!

                  ako ga savetujes da sipa dvotaktol u evrodizel ,napisi koliko procentualno da ga sipa.
                  moje misljenje i savet bi bio da ne dodaje nista.u evropi vec 10 godina voze starije motore bez D2,pa nista.
                  da su imali neko iole opravdanje,odavno bi na pumpama bio neki aditiv koji zamascuje evrodizel.

                  uradi kako mislis da treba sto se tice goriva.
                  diskusija da li dvotaktol u evrodizel i slicne teme su vec obradjene,prezvakane i necemo da ih ponovo zapocinjemo.
                  Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                  Comment

                  • ecimko
                    CBC Član
                    • 03.09.2010
                    • 20
                    • Beograd

                    #10
                    Re: Problem sa paljenjem?!

                    Ma ok je sve to.....u pravu si. Valjda nece biti nista pumpi, jer je on sve ove godine vozen na evro dizel....

                    Comment

                    • Goran
                      Moderator
                      • 06.10.2004
                      • 535
                      • Vrbas

                      #11
                      Re: Problem sa paljenjem?!

                      Originally posted by dieselman
                      ..bas dosadno na severu,a?Sorry za off...
                      A sta cu nafta mi u krvi


                      Dve smernice, prvo proveri kompresiju, a drugo proveri da ti se ne vraca gorivo preko noci mada tipujem na ovo prvo
                      Originally posted by Dora
                      Banovao me Goran
                      Ako ne mozes da im objasnis, zbuni ih!

                      Comment

                      • gorans
                        CBC Senator XXL
                        • 09.03.2010
                        • 1525
                        • Beograd

                        #12
                        Re: Problem sa paljenjem?!

                        Originally posted by ecimko
                        Pa mogu i to da probam, evro dizel, al mastor drugar mi rece da zbog bosch pumpe sipam d2, kaze da je evro dizel suv i da ne podmazuje bosch pumpu, a d2 je podmazuje?!!!
                        Reci majstoru da ne lupeta! Moj prvi komsija je Kupio 405 1.9d sa 220hkm i sad ima oko 330hkm i nikad mu nije sipao ni kap D2 ni dvotaktol,samo ED i nema problema.Ja sipam sta stignem od loz ulja do ED i nemam problema.Zimi iskljucivo i strogo samo ED bez obzira koji je auto u pitanju (naravno,da nije benzinac ).
                        Sta mislis da sipaju nemci,francuzi i englezi u svoje Golf2,MB W124 itd? D2?

                        Comment

                        • ecimko
                          CBC Član
                          • 03.09.2010
                          • 20
                          • Beograd

                          #13
                          Re: Problem sa paljenjem?!

                          Batice u pravu si ti za gorivo. Kako drugi voze, jer mislim da je d2 prljav u tri pm....i plasim se da nisam zajebao motor sa d2. Videcemo.

                          Comment

                          • ragazzoni
                            CBC Senator XXL
                            • 24.02.2009
                            • 774
                            • Obrenovac i okolina
                            • Opel Omega 2.0i-16v

                            #14
                            Re: Problem sa paljenjem?!

                            JEDNOM ZA SVAGDA-EURODIZEL je prestižno gorivo za dizel motore starije generacije, a potreba u motorima novijih konstrukcija. Kada je stvoreno, napravljeno je kao gorivo koje poklapa i zamenjuje sva prethodna dizel goriva i gorivo koje po svojim osobinama prilagođeno motorima COMON RAIL sistema, visokih ekoloških normi. Čistije je od D2, ispunjava daleko oštrije zahteve jer radi na pritiscima i do 2000 bara, za razliku od D2 gde je praktično pritisak otvaranja brizgaljke i radni pritisak do 350 bar. maksimalno zavisi od tipa, TRIBOLOŠKI provereno ima manji koeficijent trenja od D2. Ima nešto veći cetanski broj od D2, pa je rad na njemu nešto TVRĐI, ali to je beznačajno, samim tim je lakše upaljiv, hemijski stabilniji i td.
                            Zablude su da je ED. POSTAN, utisak o D2 da je masniji daje enormna količina parafina koji bi trebao da služi kao katalizator brzine sagorevanja, ali je on trenutno u toj količini da je to jezivo, na -2 D2 je u ovom momentu NEFILTRABILAN I NETEČLJIV. Zašto nije na primer Golf 2. predviđan za ED? Zato što ga u to vreme nije ni bilo. Ostavite se paušalnih ocena da je nešto POSNO i da nije odgovarajuće. Odokativne ocene i neproverena iskustva su ako ne štetna onda beskorisna. Koji je majstor ko zna pravu meru dvotaktola??
                            Na pitanje stručnjaku BOSCH-a na jednom seminaru, koliko treba ulja u EURODIZEL, čovek je doslovce odgovorio:''JOŠ JEDNO OVAKO GLUPO PITANJE I PREKINUĆU PREDAVANJE. PA NAŠI MUZEJSKI EKSPONATI IZ 1899 TROŠE EURODIZEL! Pogotovu što je kod vas D2 praktično rafinerijski otpad.'' A ja da pitam, šta rade naši susedi ili ostali EVROPLJANI koji imaju STARE DIZELE, a nemaju D2? RAZMISLITE!!
                            Post nema baš direktan odgovor u vezi ASTRE, ali vam može poslužiti. Ulazak u fizičko hemijske osobine i i ostalo posmatranje termo hemijskih procesa, ovde je dalje nepotreban, a nadam se da se u tabeli jasno vidi šta je šta.


                            ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
                            Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

                            Comment

                            • Chubbs
                              Everybody lies
                              • 29.01.2006
                              • 5807
                              • Novi Sad
                              • Audi A6 1.8T

                              #15
                              Re: Problem sa paljenjem?!

                              zahvaljujem ragazzoni, ovaj post ce biti citiran u svakoj slecedoj temi o sipanju dvotaktola u eurodizel, a sekund pre zakljucavanja takve teme.
                              You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
                              Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
                              Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

                              Comment

                              Working...
                              X