Koristio sa search, da ne bude zabune , ali ipak...
Dakle, izgleda da je dosao red na turbinu. Auto ne ide kako bi trebalo, mada nije drasticna razlika. Ipak, primecuje se u nekim rezimima, posebno preko 2.000 obrtaja gde nema adekvatnog ubrzanja. A i pomalo se cuje. Najpre sam imao ideju da skinem i ocistim turbinu, ali kad je majstor skinuo crevo, ustanovljen je luft na osovini, otprilike manje od milimetra (probao sam).
Auto mi je cipovan, sto znaci da bih za pravu dijagnostiku trebalo da vratim staru mapu. Medjutim, i ovako je ustanovljeno da kasni sa punjenjem.
Sad imam opcije remonta, kupovine polovne, ili prodaje auta.
Krenuo sam malo da se raspitujem i uglavnom za svaki poznatiji turbo servis vaze oprecna misljenja: najbolji su i bezi od njih. Zeravica, Uzice, N. Beograd...uglavnom, ima zadovoljnih i onih kojima je ponovo provristala turbina posle mesec, tri, pola godine...
Drugar koji radi VW me savetuje da ne diram nista jer iz njegove price svaki remnot je macka u dzaku, kao i kupovina polovne. Remont i polovna su tu negde - oko 250 -300 evra. Nasao sam jednu polovnu, a lik koji se bavi prodajom polovnih delova mi tvrdi da svaka ima luft kakav se pokazao kod mene i zacudjeno me pitao zasto je onda uopste menjam.
Sta sad?
Dakle, izgleda da je dosao red na turbinu. Auto ne ide kako bi trebalo, mada nije drasticna razlika. Ipak, primecuje se u nekim rezimima, posebno preko 2.000 obrtaja gde nema adekvatnog ubrzanja. A i pomalo se cuje. Najpre sam imao ideju da skinem i ocistim turbinu, ali kad je majstor skinuo crevo, ustanovljen je luft na osovini, otprilike manje od milimetra (probao sam).
Auto mi je cipovan, sto znaci da bih za pravu dijagnostiku trebalo da vratim staru mapu. Medjutim, i ovako je ustanovljeno da kasni sa punjenjem.
Sad imam opcije remonta, kupovine polovne, ili prodaje auta.
Krenuo sam malo da se raspitujem i uglavnom za svaki poznatiji turbo servis vaze oprecna misljenja: najbolji su i bezi od njih. Zeravica, Uzice, N. Beograd...uglavnom, ima zadovoljnih i onih kojima je ponovo provristala turbina posle mesec, tri, pola godine...
Drugar koji radi VW me savetuje da ne diram nista jer iz njegove price svaki remnot je macka u dzaku, kao i kupovina polovne. Remont i polovna su tu negde - oko 250 -300 evra. Nasao sam jednu polovnu, a lik koji se bavi prodajom polovnih delova mi tvrdi da svaka ima luft kakav se pokazao kod mene i zacudjeno me pitao zasto je onda uopste menjam.
Sta sad?
Comment