Naime radi se o vozilu
KIA Sorento 2.5 EX CRDI 2009 godiste.
Auto je presao oko 40000km, i nedavno
se prilikom kontrole ulja pojavilo
povecanje od 2-3 cm preko maximuma.
Ulje je zamenjeno, ali je sledeceg jutra
ponovo nivo bio visi za 10-tak mm.
Prvo sto mi je palo na pamet jeste da je
pustila gorivo na semeringu osovinice kojom
je pumpa uzupcena u razvodni mehanizam,
tj. mislio sam da je to prakticno jedina mogucnost.
Obzirom da sam imao drugu pumpu, zamenjena je istog
dana kao i provera povratnog voda iz pumpe ka rezervoaru ,
ponovo nasuto novo ulje na liniju maksimuma,
ali sledeceg jutra opet 10-15mm visi nivo, na predjenih
svega 100-tinak km.Napominjem da se apsolutno sigurno
ne radi o prodoru tecnosti iz sistema za hladjenje, jer je njen
nivo nepromenjen, kao ni boja tecnosti....
Ima li neko nekavu ideju za potenciijalnu tacku kontakta.
KIA Sorento 2.5 EX CRDI 2009 godiste.
Auto je presao oko 40000km, i nedavno
se prilikom kontrole ulja pojavilo
povecanje od 2-3 cm preko maximuma.
Ulje je zamenjeno, ali je sledeceg jutra
ponovo nivo bio visi za 10-tak mm.
Prvo sto mi je palo na pamet jeste da je
pustila gorivo na semeringu osovinice kojom
je pumpa uzupcena u razvodni mehanizam,
tj. mislio sam da je to prakticno jedina mogucnost.
Obzirom da sam imao drugu pumpu, zamenjena je istog
dana kao i provera povratnog voda iz pumpe ka rezervoaru ,
ponovo nasuto novo ulje na liniju maksimuma,
ali sledeceg jutra opet 10-15mm visi nivo, na predjenih
svega 100-tinak km.Napominjem da se apsolutno sigurno
ne radi o prodoru tecnosti iz sistema za hladjenje, jer je njen
nivo nepromenjen, kao ni boja tecnosti....
Ima li neko nekavu ideju za potenciijalnu tacku kontakta.
Comment