D2,DIZNE,ULJA ITD

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gorans
    CBC Senator XXL
    • 09.03.2010
    • 1525
    • Beograd

    D2,DIZNE,ULJA ITD

    Posto se kod nas jos uvek masovno voze dizeli stare generacije bilo bi lepo da se malo prodiskutuje i o njima.Koliki je vek trajanja dizni ako se vozi na D2,koje ulje koristiti i na koliko ga menjati,koja kompresija treba da bude da bi stari dizel palio itd
  • Desmo
    CBC Senator
    • 27.06.2010
    • 280
    • Vrsac
    • VW Mk2 1.8

    #2
    Re: D2,DIZNE,ULJA ITD

    Vozio sam vw golf 2 Dizel pet godina. Motor bio los, trosio ulje, al je palio i na -15.

    Naravno, dobar akumulator, dobri grejaci, dobre dizne, dobre podloske ispod dizni i mora da pali.

    Desavalo mi se da samo jedan grejac bude neispravan i eto problema sa hladnim startom, cak i u sred leta.

    Sto se tice toplog starta, za dobro kresanje treba imati ispravan termostat tj, ispravan sistem za odrzavanje temperature motora, davace temperature koji iskljucuju relej grejaca.

    U pocetku sam sipao helix turbo diesel al zbog velike potrosnje ulja sam presao na Optimu Long Life...

    Ne bi bilo lose menjati filter goriva pre svake zime.

    Ulje menjati na 10 15 hiljada.
    Aspirazione naturale!

    Comment

    • gorans
      CBC Senator XXL
      • 09.03.2010
      • 1525
      • Beograd

      #3
      Re: D2,DIZNE,ULJA ITD

      Jel nije to previse km za zamenu ulja,s obzirom da se ulje menjalo na nekih 5000km u vreme kada su se ti dizeli proizvodili?

      Comment

      Working...
      X