Peugeot 307 2.0HDI 107hp 2004, motor radi posle gašenja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ercovdju
    CBC Početnik
    • 21.04.2011
    • 2
    • kojekude

    Peugeot 307 2.0HDI 107hp 2004, motor radi posle gašenja

    Pozdrav svima,

    Kada ugasim motor, nastavi čudno da radi naredne 2,3 sekunde i onda se ugasi. Ovo se dešava sa vremena na vreme. Je li imao neko slična iskustva ili da zna u čemu je problem?

    Hvala unapred!
  • Goran
    Moderator
    • 06.10.2004
    • 535
    • Vrbas

    #2
    Re: Peugeot 307 2.0HDI 107hp 2004, motor radi posle gašenja

    Zapusen regulator pritiska. Skidanje i ciscenje ako pomogne, inspekcija filtera za gorivo, trazenje eventualnih opiljaka itd... Nadaj se da ce da prodje bezbolno
    Originally posted by Dora
    Banovao me Goran
    Ako ne mozes da im objasnis, zbuni ih!

    Comment

    • smail
      CBC Početnik
      • 01.03.2008
      • 6
      • BEOGRAD

      #3
      Re: Peugeot 307 2.0HDI 107hp 2004, motor radi posle gašenja

      Verovatno se i malo zatrese, više nego uobičajeno
      Problem je u zatvaranju klapne gasa, zaglavljuje,ima tu neki vauuk aparat, sve se to očisti i radi

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #4
        Re: Peugeot 307 2.0HDI 107hp 2004, motor radi posle gašenja

        Klapna gasa? Na HDI-ju?
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • darko82
          CBC Član
          • 19.04.2011
          • 25
          • Beograd

          #5
          Re: Peugeot 307 2.0HDI 107hp 2004, motor radi posle gašenja

          mislim da taj motor nosi pumpu visokog pritiska koja pored regulatota pritiska ima i jos jedan regulator. Taj drugi se nalazi na vrhu pumpe, ima dva pina i pricvrscen je sa 3 torx zavrtnja. Budi pazljiv ako ga budes skidao, postoji tu jedna gumica... Malo na kompresor probaj i javi sta si uradio.

          Comment

          • Goran
            Moderator
            • 06.10.2004
            • 535
            • Vrbas

            #6
            Re: Peugeot 307 2.0HDI 107hp 2004, motor radi posle gašenja

            to odgore sluzi da iskljuci jedan element na pumpi visokog pritiska tzv deaktivator i NE DIRAJ ga, nema nista interesantno ispod njega. Ta pumpa gura 1500 Bara ali je jako "svilena" pa bih izbegavao kompresor ukoliko tacno ne znas sta radis. Moja preporuka ti je da posetis neki bosch servis
            Originally posted by Dora
            Banovao me Goran
            Ako ne mozes da im objasnis, zbuni ih!

            Comment

            • darko82
              CBC Član
              • 19.04.2011
              • 25
              • Beograd

              #7
              Re: Peugeot 307 2.0HDI 107hp 2004, motor radi posle gašenja

              Ne kompresor pa u pumpu-to nikako, nego po onoj igli tog regulatora. Moze slobodno i tu iglu malo rukom "gore-dole". ljudi masovno skidaju regulator pritiska, pa ne vidim zasto ne bi skidali i ovaj? Svaka cr pumpa je nezna... I ti druze jesi u pravu. Ako nije siguran sta radi-neka plati nekog ko ZNA sta radi.
              Pozdrav!

              Comment

              • Goran
                Moderator
                • 06.10.2004
                • 535
                • Vrbas

                #8
                Re: Peugeot 307 2.0HDI 107hp 2004, motor radi posle gašenja

                Moze i gume da naduva ali mu to problem resiti nece. Ako vec delis savete sta da se skine i gde da se promrda i produva kompresorom onda se potrudi da to bude o necemu sto znas cemu sluzi i kako radi, ovako mozes samo da pomognes coveku da napravi vecu stetu
                Originally posted by Dora
                Banovao me Goran
                Ako ne mozes da im objasnis, zbuni ih!

                Comment

                • darko82
                  CBC Član
                  • 19.04.2011
                  • 25
                  • Beograd

                  #9
                  Re: Peugeot 307 2.0HDI 107hp 2004, motor radi posle gašenja

                  Nemoj taj sarkazam sa gumama. Jasno je da se ovde dosta ljudi medjusobno poznaje (ja to podrzavam). Mene niko ne zna, znaci ni ti ne znas sta ja znam. Naravno da svaki kvar treba da popravlja kompetentan majstor. Decko je pitao sta moze da bude kvar, ja sam napisao svoje misljenje... I nacin na koji moze da proveri da li je taj deo u problemu ili ne. Dugo vremena citam ovaj forum i naucio sam dosta zanimljivih stvari.
                  takodje sam primetio da se skidaju razni senzori,regulatori, rasturaju cr dizne(ako covek ume-zasto da ne
                  ?)...pa niko od tih majstora nije docekan podsmejavanjem??
                  Ima ljudi ovde cije sam misljenje naucio da postujem iako ih nikad nisam upoznao.
                  Vidi se da sam taze ovde. Primetio sam da dosta ljudi postavi problem, i tu bude par saveta ali se taj neko nikad ne udostoji da na kraju napise sta je zapravo bio kvar....
                  Ja znam cemu taj deo sluzi, a to sto nisam sa vama 2-3 godine.... Ne bih voleo da ovo preraste u prepucavanje. Ako sam nekog uvredio, izvinjavam se.

                  Comment

                  • ercovdju
                    CBC Početnik
                    • 21.04.2011
                    • 2
                    • kojekude

                    #10
                    Re: Peugeot 307 2.0HDI 107hp 2004, motor radi posle gašenja

                    Svakako nisam hteo sam da čačkam. Hteo sam samo dodatno da se informišem, jer su mi u jednom servisu pominjali tu pumpu visokog pritiska i bacali neke termine koristeći žargon pa nisam mogao sve da zapamtim, al se nekako urezalo "100-150€" (:
                    Posetiću još neki servis u i oko NS, sad sam malo upućeniji, znaću šta mi pričaju, pa javljam šta je pravilo problem.

                    Comment

                    • dieselman
                      CBC Senator XXL
                      • 14.11.2005
                      • 833
                      • tt

                      #11
                      Re: Peugeot 307 2.0HDI 107hp 2004, motor radi posle gašenja

                      Originally posted by darko82
                      mislim da taj motor nosi pumpu visokog pritiska koja pored regulatota pritiska ima i jos jedan regulator. Taj drugi se nalazi na vrhu pumpe, ima dva pina i pricvrscen je sa 3 torx zavrtnja. Budi pazljiv ako ga budes skidao, postoji tu jedna gumica... Malo na kompresor probaj i javi sta si uradio.
                      ..ovim si pokazao znanje o ovoj problematici..nemoj vise,please!Goran je lepo ukazao na verovatan uzrok problema(valjda zato sto ih opravlja svaki dan),sacekajmo pokretaca teme za dalji razvoj situacije.

                      Comment

                      • darko82
                        CBC Član
                        • 19.04.2011
                        • 25
                        • Beograd

                        #12
                        Re: Peugeot 307 2.0HDI 107hp 2004, motor radi posle gašenja

                        kapa dole. Hocu, sacekacu...

                        Comment

                        • Goran
                          Moderator
                          • 06.10.2004
                          • 535
                          • Vrbas

                          #13
                          Re: Peugeot 307 2.0HDI 107hp 2004, motor radi posle gašenja

                          Originally posted by darko82
                          Mene niko ne zna, znaci ni ti ne znas sta ja znam.
                          Ima vremena upoznacemo se. Iz saveta koji dajes jasno mi je koliko poznajes tematiku.

                          Originally posted by darko82
                          .... I nacin na koji moze da proveri da li je taj deo u problemu ili ne. takodje sam primetio da se skidaju razni senzori,regulatori, rasturaju cr dizne(ako covek ume-zasto da ne?)...pa niko od tih majstora nije docekan podsmejavanjem??
                          ja ih skidam, rasturam, produvavam i sl. al' nebitno. Veruj mi da znam kako to sve radi i da nacin koji si opisao nikako nije pravi. Niko ti se ne podsmeva pokusavam da ti ukazem na gresku koju pravis

                          Prijateljski savet:
                          Ne deli savete napamet, postujem tvoju zelju da pomognes nekome, ali nemoj po svaku cenu. Da li si mu pomogao ako napravi debelu stetu ako te poslusa? Tu gde si posavetovao da se produva kompresorom nalazi se jednosmerni ventil iznad elementa prilicno krhke konstrukcije, sta ako ga duvanjem razleti posto duva direktno u njega i posalje ga u delovima u element? Najverovatniji ishod tog produvavanja je lom pumpe. Da li ces ti da mu platis popravku posto je poslusao tvoj savet? Ne treba da odgovaras znam da neces. Sve je to jako skupo za nase dzepove i nije za igru. Duvanje guma nece pomoci ali nece ni da odmogne.

                          Nadam se da si shvatio
                          Originally posted by Dora
                          Banovao me Goran
                          Ako ne mozes da im objasnis, zbuni ih!

                          Comment

                          • darko82
                            CBC Član
                            • 19.04.2011
                            • 25
                            • Beograd

                            #14
                            Re: Peugeot 307 2.0HDI 107hp 2004, motor radi posle gašenja

                            shvatio sam da nisam bio dovoljno jasan. Rekao sam da onu iglu (sto deluje na plocicu unutar jednog od dva ventila od koga se taj ventil iznad el pumpe sastoji) rukom pokusa da razmrda a kompresorom oduva one opiljke o kojima si ti pricao. Ne da duva vazduh u pumpu... To naravno nije trajno resenje. Ja sam konkretno imao bas takav slucaj... Ne tvrdim da je tako i sa ovim lavom... Tvoje savete sam shvatio bas onakvim kakvi jesu-prijateljski. Moja je greska sto tako konfuzno zvucim... U buduce cu pokusati da budem jasniji. Jos jednom hvala na korisnim savetima. Ostaje da se auto resi, i da se nadje resenje za jos jedan problem.
                            Pozdrav.

                            Comment

                            Working...
                            X